{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

Claus G
Claus G
Tilmeldt:
5. dec 2010
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 9

Ny surround reciever {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal købe ny surround forstærker, men hvilken skal det være, den skal helst være lige så kraftig som en denon pma 1080 i stereo. jeg regner med at det skal være en NAD eller Denon, men hvad skal jeg vælge, nogle bud?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny surround reciever
  • #1   18. dec 2010 Budget?

  • Claus G
    Claus G Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 9
    #2   18. dec 2010 Det er ikke så vigtigt i første omgang :-).. jeg har overvejet lidt denon avr 1611 eller 1911, sammen med Dali concept 6 som front og concept 2 som bag, og så en sub. ved godt det ikke bliver helt det samme, men tror det bliver lidt der hen af, har kiun en stue på 35 kvm.
    har et sæt JBL lx 80 og lx10, men ved ikke om de er gode nok..


  • #3   18. dec 2010 hvorfor lige hifiklubben????

    der er så mange andre bedre hifi ting end lige denon og nad...

    hvad med Onkyo, yamaha eller Pioneer???
    der kan du få en bedre og billigere forstærker end den denon du tinger på...


  • #5   18. dec 2010 John Z - Jeg tror at hvis man vælger hifiklubben så er det fordi den måske ligger tæt på ens hjem + at man måske godt kan lide de produkter de sælger...
    Jeg skal f. eks selv også købe fra hifiklubben når jeg har fået sparet op til det..

    Men jeg tror at den 1611 og 1911 bliver hurtigt kedelig..
    Hvis du går op i en 2311 eller hvis du kan strække dig til en T765HD får du meget power for pengene...
    Skal selv have T765HD når den nye version med hdmi 1.4 kommer...


  • Claus G
    Claus G Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 9
    #6   19. dec 2010 Grunden til jeg tænkte mest på Denon og Nad, er fordi det er de mærker jeg altid har haft, og så er hifiklubben kun 10 km fra hvor jeg bor :-).. men har lige siddet og set lidt på Onkyo, og de ser gode ud til prisen.. har kigget på en Onkyo TX-SR 608, koster 2900 i elgiganten, ville den ikke være rigtig fin til den pris, den er jo på 7*160 W, og har alt det jeg skal bruge.. men ang. højttalere er jeg mere i tvivl om hvad jeg skal vælge, nogen der har nogen erfaringer?

  • dennis o
    dennis o Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #7   3. feb 2011 Hvis ikke du har fundet en surround reciver endnu har jeg harman kanrdon avr 355 til salg sammen med harman kardon dvd29.

  • #8   3. feb 2011 Men jeg ville aldrig sætte en denon og dali højtaler sammen, lyden bliver for lys i det efter et stykke tid hvis ikke med det samme...

Kommentér på:
Ny surround reciever

Annonce