{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.825 visninger | Oprettet:

christian n
christian n
Tilmeldt:
2. dec 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Surround setup, hjælp kunne bruges ^^ {{forumTopicSubject}}

Hejsa derude, havde et ok samsung surround anlæg som jeg syntes var ok men forleden var jeg nede ved en kammerat som havde fået nyt og det må jeg sgu gi jer, der var verdener til forskel smiley selv om prisen for hans nye setup kun var 6k dyrere end mit(han købte det lettere brugt)..
så jeg har brugt en uge nu på og lytte og læse mig frem til hvad jeg gerne vil ha, men vil stadig gerne have lidt hjælp smiley
1 setup med gulvhøjtalere:front B&W DM683/684 center B&W HTM62/61 bag B&W DM685/686 evt B&W ASW608/610 men jeg hører altså ikke så meget musik så det er næsten udelukkende til filmoplevelserne! er det overkill? kunne jeg nøjes med 61 center 685 front 686 bag og så 610sup? der er jo osse pladsen/størrelsen og tænke på.. men nu er det så jeg bliver helt blank, reciver og BR afspiller til og trække det op med, kabler og dislige.. HJÆLP tak..
på forhånd tak christian..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Surround setup, hjælp kunne bruges ^^
  • #2   4. dec 2010 hvis du ser fillm, og det er dm-serien du går efter - så skal du da have B&W ASW610xp. Personligt synes jeg at en god subwoofer med meget power er noget af det der er med til at fulende oplevelsen. Se evt. mit setup, hvor du vil se hvordan jeg prioriterer smiley Bruger mit 90% til film

Kommentér på:
Surround setup, hjælp kunne bruges ^^

Annonce