{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

BD afspiller til 2500-3500 kr? {{forumTopicSubject}}

Hej kære hifi galleri.

Jeg er så småt kommet der til hvor jeg skal have mig en Blu-ray afspiller. Mit budget er mellem 2500 og 3500 kr.

Men hvilken skal man vælge?

Jeg har selv kig på de 2 følgende:

(link fjernet)

Og denne:

(link fjernet)

Jeg har så også overvejet en PS3, men hvor får jeg den bedste afspiller til pengene? Skal jeg måske endda kigge andetsteds og efter et andet fabrikat?

Mvh. Anders Bisgaard


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BD afspiller til 2500-3500 kr?
  • #1   16. aug 2010 Hvis jeg var dig ville jeg vente til oktober , der kommer denon med 1611 afspiller der bla. andet kommer til at understøtte 3D afspilning , DVD audio og SACD.

    Kigger man cambridge op mod denon er Denon klart den bedste maskine af de 2 !


  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #2   16. aug 2010 Morten E: Hvad er det lige der gør den pågældende Denon klart bedre end den Cambridge ?

  • #3   16. aug 2010 Dennis H-->

    Mange tak for beskeden med linket til den brugte. Men jeg søger helst en helt ny smiley Jeg hælder nu også selv mest til denon'en men er ikke så meget inde i de afspillere så ville hellere spørge herinde smiley

    Morten E--->

    Ang. med at vente til oktober kunne det sagtens lade sig gøre da konen gerne vil betale halvdelen af den til min fødselsdag i oktober smiley Og jo mere man kan få for sine penge jo mere glad bliver jeg smiley


Kommentér på:
BD afspiller til 2500-3500 kr?

Annonce