{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Valg af Receiver {{forumTopicSubject}}

Er igang med at lede efter en ny receiver til stuen og er lidt i tvivl imellem 2 forskellige, så ville hører om der var nogle der havde lidt råd og vejledning

Yamaha RX-V663

NAD T754

Systemet skal på længere sigt trække
Concept 8 + 1 og en Concept center

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte rem på klippebord på Stiga Tornado 2098 H SDST 98 Hydro 1.000 kr.
  • Afhentning og bortkørsel af mindre jordbunke 3.000 kr.
  • Nedtagning af radiatorer 1.000 kr.
  • Ophængning lampe 900 kr.
  • Hænge lampe op (2 i 1) (se foto) + hænge 2 billeder op + hylde + 2 spejle 700 kr.
  • No hot water from the tap. 1.999 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af Receiver
  • #1   13. feb 2009 Hehe, pænt formuleret Morten smiley
    Må dog give ham ret mht højtalere, der findes klart alternativer der er værd at overveje smiley

Personligt har jeg hørt meget godt om Klipsch hvis man er glad for bas og samtidig gerne vil have en højtaler der kan defineres som hifi

• #2   13. feb 2009 Hehe, morten. Var faktisk helt reelt da jeg sagde at det var pænt formuleret. Ser du, jeg er heller ikke selv fan af Concept serien, og i modsætning til så mange herinde, kunne du på en sober måde fortælle trådens opretter at der er mange andre alternativer - også til prisen smiley

• #3   13. feb 2009 Har nemlig PT en Yamaha RX-V390RDS
    og er egentlig ganske godt tilfreds med den, derfor jeg også har luret lidt på den ovennævnte Yamaha receiver, ang. højtalere er de valg udfra at de skulle kunne godkendes af konen og samtidigt spille ok, men har i nogle gode alternativer vil jeg da gerne høre og se lidt på det

• #4   13. feb 2009 Bryder mig slet ikke om CW, vil jo ikke ryste lejligheden fra hinanden men have god lyd til mine film og så skal de også kunne spille op til fest...
    Men så må jeg jo kigge lidt mere på markedet

• #5   17. mar 2009 Kilpsch klipsch.. Og så ellers en Onkyo til at give dem liv.. Havde tidlgere en HK AVR 7300 på; HK daværende største amp.. Men en Onkyo til det halv af værdi gav dem en hel anden lyd og mere punch..

Kommentér på:
Valg af Receiver

Annonce