{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blue ray
  • #2   10. nov 2008 Hvis du kun skal bruge den til film, vil jeg gå efter en Panasonic. Det er de bedste på markedet i mine øjne.

    Min far har næsten lige købet en Sony, og sammenlignet med Panasonic, så er Sony´en mere langsom til at starte op. Panasonic´en er hurtigere, federe og bedre


  • #3   10. nov 2008 jeg ville ikke købe ps3 hvis du bare er til film,der er lidt bøvl med overførelsen af de nye lydformater.
    den kan vidst kun overføre dem via pcm ikke så fedt hvis man har brugt penge på en dyr receiver med hd-decodning.

    brug de 5000 store på en ordentlig blu-ray afspiller


  • #4   10. nov 2008 Evt vent på Oppo afspilleren der skulle komme til at ligge i det prissegment.
    Samtidig med en fabelagtig scaler så DVD'erne også kommer til at se godt ud, skulle det også være en rigtig god BluRay afspiller. (Og ikke ligeom nogle af Panasonics BD afspillere hvor DVD'er ligner lort).

    Selv CD og SACD skulle den også gengive ganske hæderligt smiley

    Det er den jeg selv venter på smiley


  • #5   10. nov 2008 Btw må jeg tilslutte mig Brian.
    Har man et ordentligt anlæg og en reciever der kan dekode alle de nye HD formater ville jeg bestemt heller ikke tage en PS3 smiley


  • #6   10. nov 2008 hvis man vil have en billig blu-ray kan en PS3 gå an, men ellers skal man holde sig fra Blu ray afspilleren i den, køb heller en panasonic som vist skulle være okey. der har lige været et test i T3 hvor en Panasonic DMP BD55 fik topkarakter pris på den er 4000

  • #8   10. nov 2008 jeg takker for de mange svar smiley

  • #9   10. nov 2008 Du kan få panasonic bd55 til omkring 3 kilo på nettet.. det er bare at kigge =).. og som kasper siger så har den fået top karakter i T3

Kommentér på:
Blue ray

Annonce