{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Blue Ray {{forumTopicSubject}}

Hey HG smiley

Jeg har tænkt på at få en blue ray, da jeg havde fødselsdag i går, og fik lidt penge.
- så nu er spørgsmålet bare : Hvilken?
Jeg har kigget på en Samsung B-DP1400, da den ikke er sindsyg dyr, og har hørt den skulle være rimelig god.
Men hvad vil I sige. Hvilken blue ray er god? smiley

Mvh Søren V (;


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blue Ray
  • #1   13. maj 2008 Hvorfor ikke abre købe en PS3, som du kan opdatere osv. Den har rigtig mange gode muligheder, som ingen anden blueray afspiller til de samme penge har.

    Plus du for den fedeste spille maskine til dato! smiley


  • #2   13. maj 2008 Nikolaj O :

    Har bare hørt, at jeg skulle få meget bedre billede ved en "rigtig" blue ray, hvis man kan kalde det, det?
    Men mener du at jeg får lige så godt billede ved en PS3? smiley


  • #3   13. maj 2008 fona har tilbud i denne uge med en sony + 3 eller 4 film til 300 kr

  • #4   13. maj 2008 Kim B :
    Er det en PS3 eller en blue ray? Har du evt. et link?


  • Kenneth M
    Kenneth M Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 127
    #5   13. maj 2008 PS3 lugter når det kommer til bluray afspilning
    den suser og billedet er ikke imponerende

    køb en rigtig blu ray afspiller, men pas på med en for stor samling blu ray skiver
    tror ikke det holder så længe
    6 til 7 år så er det noget nyt men dvd holder 100


  • #6   13. maj 2008 PS3 har et rigtigt godt billede på Bluray siden. Faktisk er BD lavet på den måde så der ikke er den store forskel på billede fra de forskellige producenter/ maskiner. Så vist det kun er billede du er intereseret i/ vigtigst for dig, så er en PS3 et glimrende valg.
    Der hvor PS3 fejler er på lydsiden, den kan dog godt afspille alle HD lydformaterne, men bare ikke særligt godt. Meget difust lydbillede, hvor der mangler rigtigt mange detaljer.


  • Kenneth M
    Kenneth M Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 127
    #7   13. maj 2008 PR!
    Da Pioneer præcenterede deres nye blu ray afspiller hos scala var modstanderen netop ps3. og det var den rene afklapsning


  • #8   13. maj 2008 jeg har selv bestilt en Samsung B-DP1500. koster få 100 kr mere end DP1400 og så har den nogle ekstra fetures, samt profile 1,1 samt mulighed for opdatering til profile 2,0

    helt klart det valg jeg ville vælge hvis jeg stod i dit sted.. eller hov.. har jo allerede valgt det smiley


  • #10   13. maj 2008 enig med lydsiden på ps3... ærgeligt ellers er det en glimrene maskine

  • #11   13. maj 2008 det er en blu ray

  • #12   13. maj 2008 Philip L
    Hmm.. Jeg har svært ved at tro dig, når den ene lydnørd efter den anden på hifi4all køber den til deres hjemmebio? Virker underligt.......


  • #13   13. maj 2008 øh, for meget støj?? der er godt nok ikke noget støj ved min ps3 overhovdet.. og der er overhovedet ikke noget galt med lydsiden, har hørt andre blu ray afspiller og synes ps3'en gør det bedre. og ps3'en får næsten alle steder gode anmeldelser med dens blu ray.. har du selv en ps3` både sonny og phillip

  • #15   13. maj 2008 nej selvfølgelig er en ps3 ikke så god som en der måske er 10000kr dyere, det siger jo sig selv, en eltax skulle jo også gerne være noget dårligere end dali helicon serien. nu skrive du alle "ægte" afspillere, går ud fra du mener "kun" blu ray afspiller som der ikke er kombineret med spille /media maskine?? for dens blu ray afspiller er lige så ægte ´som alle andre blu ray afspiller. jeg har læste test hvor ps3'en er mindst ligeså gode som blu ray afspiller helt op til 6-10.000kr klassen.. bladet T3 havde sådan en test med pse,xbox og nogle blu ray afspiller og der vandt ps3'en klart..

    jeg synes overhovedet ikke der er meget støj i lydbilledet. hvordan støj mener du


  • #18   13. maj 2008 Okay gør de det?? så vi alle skal måske lytte til dig , og tro på det er rigtigt det du siger, og så bare tro alle de 100 vise af rigtige gode anmeldelser af ps3'en bare er fup??? ;o)

  • #19   13. maj 2008 Jeg har set blu-ray afspillet fra en PS3 på en full-HD projektor, og her var der i hvert fald hverken noget galt med billede eller lydsiden... At det så var NAD-master serien og helicon kan måske også have givet lyden et skub opad smiley Jeg køber i hvert fald selv en PS3 til sommer som både dvd og blu-ray afspiller... Har også kun hørt og set positivt om PS3 som Blu-ray afspiller...

    Jonas Bork


  • #20   13. maj 2008 Nu har jeg læst lidt, og set det til, så jeg tror jeg vil tænke lidt over hvad jeg køber. Men jeg vil også gå lidt efter lyden.
    - Michael H :
    Hvor har du købt B-DP1500 henne? smiley


  • Kenneth M
    Kenneth M Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 127
    #21   13. maj 2008 når i siger at playstation3 er en god blu ray afspiller hvad samligner i så med?

    jeg har set sony og pioneer med deres blu ray afspiller over for playstation3


  • Emil M
    Emil M Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 AV-enheder: 1 Svar: 25
    #22   13. maj 2008 Jeg ville klart vælge en PS3, men hvis man går super meget op i lyden findes der sikker lidt bedre alternativer til prisen!

  • #23   13. maj 2008 Selvfølgelig er en PS3 fed og kan en masse sjov, ud over den indbygget Blue Ray afspiller, meeeeeen ordentlig teknik fylder, så syntes du skal satse på Samsung's Blue Ray afspiller, tror du får lidt mere kvalitet for pengene, men gir' mange ret i at du får nogle flere funktioner ved at købe en PS3................

  • #24   13. maj 2008 Støj i billedet på en ps3. Hmm hvad snakker i om, det passer overhovedet ikke.

    Jeg har selv haft Pioneers topmodel, BDP-LX70A
    og jeg synes ikke den var bedre end den afspiller i den ps3, og den kostede ca 14000 kr. langsom opstart, det samme billede, hvis der har været noget på lydsiden, har det været meget meget lidt.


  • #25   14. maj 2008 jeg har en sony bluray.. men jeg vil da og si du skulle tage og købe en ps 3

  • #26   14. maj 2008 Som sagt, så vil jeg tænke lidt over det smiley

Kommentér på:
Blue Ray

Annonce