{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dali eller B&W??????????
  • #1   3. sep 2008 helt klat B&W, de har den rigtige lyd smiley

  • #2   3. sep 2008 Det er fandme de grinerste ting du siger til folk nogle gange skum-caT M ???

    Den rigtige lyd, du kan ikke sige noget har den rigtige lyd? Det kommer helt an på hvilken smag man har osv.


  • #3   3. sep 2008 Men der findes 1 mil. højttalere som spiller langt bedre end b&w

  • #4   3. sep 2008 Af de 2, vil jeg klart vælge B&W 600-serien. De slår Concept i alt.

  • #5   3. sep 2008 Nikolaj

    pas nu lige på med ord, B&W har da helt klart mere realistisk lyd end DALI falske lyd.


  • #6   3. sep 2008 Men hvorfor ikke kigge efter BRUGT? der oprettes 5 indlæg om concept og b&w om dagen....

    Og det er næsten de samme svar:P


  • #7   3. sep 2008 Pas på? Jamen det da godt du ved så meget smiley

  • #8   3. sep 2008 Tror det er fordi mange ikke stoler på folk længere, jeg har hørt RIGTIG mange tilfælde hvor en har sendt pengene til kontoen og varens slet ikke kom

  • #9   3. sep 2008 Skal ikk have noget brugt da... Men kan B&W godt klare musik med masser af bass også?? eller vræler de så??

  • #10   3. sep 2008 Bjørn

    gå dog ned til hifiklubben og hør dem selv smiley det er dine øre som skal høre dem, ikke vores smiley



  • #11   3. sep 2008 Ja det er da også sandt!! smiley

  • #12   3. sep 2008 der findes andre steder at handle hifi end i SKOD HIFIKLUBBEN

    i århus ligger der en anden butik lige ved siden af, den hedder tape connection

    de har grej der er langt bedre



  • #13   3. sep 2008 Har hifi klubben ikke ejet tape connection, før i tiden..? Det er nok mig som husker forkert.

  • #14   3. sep 2008 Hov Hov Skod Klubben??.. Jeg syntes bestemt det er en god butik med Hifi til fine og overkommelige priser.. Og ikke mindst godt Hifi.. Smag og behag smiley

  • #15   3. sep 2008 Hvis det vigtigste for dig, er kraftig bas, er det concept 8 du skal vælge af de to.
    Men b&w 684 (det er vel dem du overvejer, kontra concept 8 ?) slår så til gengæld concept 8 klart, når det gælder mellemtone, og diskant.

    Men som Skum katten : ), så rigtigt skriver, så er det ikke vores øre, men dine det handler om, så tag ned og hør dem ! Der er STOR forskel på de to højttaler.


  • #16   3. sep 2008 600 serien har lige så god bas som Concept, hvis ikke bedre. Den er meget mere afrundet i lyden end Dali´spladtik Concept højttaler. men okay hver sin smag kan man jo sige.

  • #17   3. sep 2008 jeg giver sgu snart op herinde i det hifiklubben liderlige univers, tror snart jeg sletter min bruger og hopper på hifi4all

    er træt af alle dem som bare ikke gider lytte en LILLE smule

    der er kun et par få fornuftige herinde efterhånden


  • #18   3. sep 2008 Allan, i mine øre, er bassen altså noget kraftigere, på Concept 8 end på B&W 684, som har en lidt mere tilbagetrukket bas. Jeg sagde ikke Concept 8 havde en bedre bas.

    Men jeg vil dog godt sige det nu : )



  • #19   3. sep 2008 jeg er bange for at din forstærker er for lille til B&W.....
    efter min mening er B&W den bedste af de to.
    men jeg synes B&W skal have en stor forstærker bag sig for at spille rigtig godt.


  • #20   4. sep 2008 hold da op majik det er længe siden jeg har set et indlæg hvor du har svaret positivt, bare min mening, hvad er det du mener der er galt med "skod klubben" som du kalder den, kom da med nogen begrundelser smiley

  • #21   4. sep 2008 Efter min mening vil jeg mene at B&W´erne er det bedste køb i dette tilfælde smiley

  • #22   4. sep 2008 B&W kræver lidt mere effekt end Concept serien. Det er helt korrekt.

    Om den har bedre bas, end Concept, er osse en smagssag. jeg synes Concept har en anelse bulder-bas, og det er bestemt ikke noget at råbe hurra for. Concept serien ses i bund og grund som en Cerwin Vega konkurrent i hifiklubbens egne øjne, og den opgave magter den osse til UG.

    Det er ikke for at rakke Concept serien ned, men jeg bryder mig ikke om lyden i den. Den er meget usammenhængende og mudret og buldrene i bassen, og det sakl en højttaler bestemt ikke være.

    Kommer den rigtigge forstærker på B&W 684, spiller den lysår bedre end Conceptt.

    Men til mindre krævende forstærkere, er Concept-serien bedre, da man alligevel ikke kan få bassen med op, med en B&W 600.

    *majik*

    Ja jeg kan sagtens følge dig i dine udsagn uden problemer. Der findes mange mange andre produkter end dem fra Hifiklubben som osse er langt bedre. Men tit og ofte falder folk som den sædvanlige "klubbe"-feber der raser herinde. Alle tror at så snart man har et anlæg fra Hifiklubben, jamen så har man luxusgrej som spiller ind i himlen. Dette er dog langt fra tilfældet.



  • #23   4. sep 2008 kennie, der kunne måske være fordi der ikke er noget positivt at sige...........

    jeg kan bare ikke se hvorfor man skal betale så mange penge for noget i hifiklubben, for ting, som bliver røvpulet at systemer andre steder som koster mindre

    glemmer ALDRIG da jeg hørte anlæg nede i hifiklubben til lidt over 160000, hvor efter jeg gik et andet sted hen og hørte et til lige under 100000, så bare lammetævede det fra hifiklubben

    DERFOR SKODKLUBBEN........ og så deres service, ja den er helt i hegnet


  • #24   4. sep 2008 ALLAN A som statsminister

  • Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #25   4. sep 2008 hifiklubben er nem, overskuelig og har hurtig leveringstid.. altså tænker på hjemmesiden. sådan set en af de eneste grunde til jeg handler der smiley og kan ikke rigtig finde nogen ordentlige fysiske butikker her i nærheden.

  • #26   4. sep 2008 hvor vil i ellers foreslå at handle folk?? spørg bare af interresse da jeg ikke selv har hørt om nogen fysiske hifi butikker her på lille sjælland smiley

  • #27   4. sep 2008 Hvad man skal vælge... Hmmm...

    Tja vil helt klar anbefale dig at tage ned i hifiklubben og få dem stilt op, så du kan høre begge sæt, så du kan finde ud af hvad der passer bedst til din smag. Jeg ville helt klart vælge B&W ligegyldigt om din forstærker er kraftig nok, da der da er plads til opgradering på den front til et senere tidspunkt.
    Da jeg arbejdede i Hifiklubben, sagde en af mine kollegaer engang noget, som jeg aldrig glemmer :P... "Concept serie er en serie, hvor de tager alle de enheder de ikke kan bruge og smækker i". Chefen blev sku ikke så glad, men grinte alligevel lidt...
    Det er skam ikke for at nedgører Concept serie, for de spiller sku okay, men vil nu mene, at efter min smag er B&W langt bedre end concept serien... smiley


  • #28   4. sep 2008 mathias, hehehe lige mine ord, prøv at læs min profiltekst

  • #29   4. sep 2008 Sonny P: Rolig nu...

    Grunden til at Hifiklubben er mest anerkendt, er jo logisk. Det er det butik som er mest udbredt, og det kommer vi ikke udenom.
    Hifiklubben har været der i over 25 år, og den har altid være kendt for at sælge gode vare, og det er gået videre. Jeg handler bl.a. i hifiklubben fordi min far altid har gjort det?
    Indrømmer gerne at der er andre butikker end hifiklubben, men de er nok dem som er lettest tilgængelig pågrund af mængden af butikker som er placeret rundt omkring i landet smiley




  • #30   5. sep 2008 Ja tror lige Jack B forklarede det smiley

  • #31   5. sep 2008 Fordi den er anerkendt... Fordi folk kender hifiklubben... De bruger penge på marketing, gør de andre butikker du nævner ikke...

  • #32   5. sep 2008 Mathias P.

    Derfor burde man sagtens kunne handle andre steder.
    Bare fordi andre forretninger ikke benytter deres overskud på marketing og reklame, kan deres produkter være lige så godt - og hvis ikke bedre.

    Det har intet med den sag at gøre.

    Jeg holder nu med Sonny P og Majik.
    Mange gider slet ikke prøve at lytte i andre forretninger - eller bare at gå derind, fordi de ikke er kendt med dem.


    Nu har jeg selv HiFi klubbens produkter, og synes da generelt set, at de opfylder mine krav ganske godt.
    Men derfor vil jeg ikke leve i frygt for at gå ind i andre butikker.
    Alle forretninger med ordentligt udstyr, bør have styr på deres sager, og man burde trygt kunne handle der.


  • #33   5. sep 2008 Casper T: Det har absolut ikke noget med det jeg skrev at gøre... Jeg siger at hifiklubben er mere anerkendt fordi de bruger penge på marketing, dvs. at folk kender den, og de kender ikke de andre butikker i nævner... Det er derfor de går i hifi, ikke fordi du ikke gider gå i andre.

  • #34   5. sep 2008 Mathias P.
    Du har tilsyneladende ingen anelse om, hvor mange topics, hvor der er blevet stillet spørgsmål til hifiklubben, og man derefter har rådet folkene til at gå i ANDRE butikker og lytte.

    Men nej, det vil de skam ikke. De ignorerer det bare.


  • #35   5. sep 2008 Så har de jo ikke nogen fornuft... Men pas nu på at du ikke generalisere for meget smiley

  • #36   5. sep 2008 det svarer jo egentlig lidt til at 90% af brugerne spørger om de skal vælge enten en passat eller en touran

    men når man så siger, "hey der findes jo også volvo, merzer, skoda, audi, kia, chevrolet, etc"

    så er svaret, nå nå, men hvad så med den der Wv???

    forlk spørger om nogle produkter, som da i bund og grund er fine, MEN så for de foreslået at der også findes MEGET andet lækkert hifi, så bakker de fuldstændigt, det bevidner jo om at folk er 100% afklaret inden de stiller spørgsmålet (lige med undtagelse af CASPER T)

    casper du ved jo du skylder mig en runde øl

    men som sagt, det er jo ikke unormalt at der er unge gutter herinde der er villige til at smide 10-15000kr for er sæt højttalere, men de ser RØDT lige så snart man nævner at der findes noget bedre, DERES ER JO BEDST

    jamen hvis du så vil have det bedste, hvorfor lytter du så ikke til hvad dem med mere erfaring siger om de produkter du spørger om (concept er en skidt højttaler etc)

    det kan sgu faktisk gøre mig lidt harm...


    CASSPER T er den eneste der faktisk har lyttet på MINE og andres råd herinde, og jeg tror den dag idag er yderst taknemmelig over at han lige brugte 2 timer på msn og lyttede til hvad jeg fortalte ham om de concept han ville købe

    lokkede ham til at køre 300km for at lytte på et sær evidence 870, til det HAVLE af prisen for concept10

    ARGUMENTET : tag ud og lyt på de evidence870, tag direkte hen i hifiklubben og lyt på concept10, så kører du direkte tilbage og køber de evidence

    jeg var så sikker i min sag, at hvis casper ikke ville have de evidence, og købte de concept, så ville jeg give ham mine signalkabler til 4000

    og JA jeg har dem endnu




  • #37   5. sep 2008 Jeg er hver eneste dag jeg vågner, taknemmelig for at jeg købte de Evidence 870, fremfor Concept 8 eller 10.

    For at det ikke skal være løgn - blev turen jo rent faktisk på 400 km, og en halv dags kørsel. MEN, det var det hele værd!
    Jeg har kunnet komme hjem fra en hård dag og lytte til en ordentlig omgang musik - og virkelig slappe af.
    De Evidence 870'ere har virkelig et fint sammenspil med mine ører.
    Så en runde øl til dig, den dag jeg skal høre de Linn! smiley

    Og må da også sige, at jeg først var lidt skeptisk, for at køre så langt, og hvis det nu da ikke var noget værd alligevel.
    Men med noget provokation, og ikke mindst en sikkerhed fra Majik's side, så kunne jeg ikke lade være med at køre en tur.


    Jeg lytter hellere end gerne til andre brugere for at høre deres meninger, og udfra dem så danne min egen mening.
    Det hjælper ikke at trodse hver forandring eller forslag, bare fordi man selv tror, at man har fundet det bedste af det bedste.


  • #38   5. sep 2008 jamen casper, du skal være velkommen, så drikker vi os i hegnet

    min forstærker er også på vej hjem idet der skulle skiftes strømforsyning og bundprint, ja faktisk er KUN kabinettet gammelt nu, resten er udskiftet


  • #39   5. sep 2008 Vi må lige prøve at finde ud af noget smiley
    Hvornår får du den hjem igen?


  • #40   5. sep 2008 den skulle være her inden 1700

    der skla jeg nemlig ned og drikke mig herre vissen nede i århus festuge


Kommentér på:
Dali eller B&W??????????

Annonce