{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.848 visninger | Oprettet:

Cerwin Vega DC15 højtalere {{forumTopicSubject}}

Hej.

de gamle højtalere skal skiftes til nogle nye.
er faldt over et billigt sæt til 3000 kr..
det er Cerwin vega DC15 samt en Denon PMA 735R forstærker..

men vil høre om den forstærker er noget og om højtalerne er nogle gode?

altså ikke SUPER lyd men bare bedre end de creative jeg har nu smiley

og så vil jeg lige høre om hvor man evt kunne finde reservedele til CW..

på forhånd tak
Mark


Kommentarer på:  Cerwin Vega DC15 højtalere
  • #1   24. aug 2008 Jeg vil i hvertfald gerne skrive under på at et sæt CV DC-15 er et par rigtig fede højttalere!!! de spiller bare der ud af... men den Denon du skriver ved jeg ikke om er kraftig nok, da CV jo gerne vil have en masse power! smiley
    CV`s trofaste følgesvend er jo NAD... så se da om du evt ik ku finde en brugt NAD forstærker på dba.dk

    Jan B


  • #2   24. aug 2008 3000 lyder meget billigt.. men lyder jo også som om der er gået noget i stykker på dem. hvis det er bassen, så kan basrep.dk lave det. ellers skal du vel bestille hjem igennem hifiklubben og det plejer ikke at være billigt..

  • #3   24. aug 2008 Har set annoncen, sørg for at tjekke at kantophænget er iorden, det må ikke være blødt at røre ved, jo fastere jo bedre.

    Forstærkeren er på ca 2x80w i 4 ohm, eller deromkring.
    Er højtaleren iorden, så køb og sælg forstærkeren (og fulgte der ikke en tuner eller cd afspiller med ?) det kan du nok få 8-900 for, har du samtidg pruttet prisen ned med et par 100,- kr, har du fået et par DC15 for under 2000,- og det er billigt.

    Bliver du træt af højtalerene bør du let kunne få solgt dem for omkring 3000,-

    Philip ; glem basrep, Sonny cerwinvegaclub, tilbyder nu skift af kanophæng.


  • #4   24. aug 2008 dc15 er e´n rigtig fed højttaler. men du kan få lavet de kant ophæng ved basrep.dk eller cerwinvegaclub.dk som har "klub" herinde.

  • #5   24. aug 2008 kent, nå vidste ik os at cerwin vega-klub gjorde det.. men hvordan er de så i pris/kvalitet i forhold til basrep ?

  • #6   24. aug 2008 Philips, du kan se priserne på www.CerwinVega-club.dk

    Pr sæt : 10" : 750,- 12" : 850,- 15" :950,-

    Jeg kender ikke kvaliteten, men hvis du ser Sonny's anlæg, ser det ud som om han går meget op i kvalitet, så jeg tror ikke han villle tilbyde skift af kantophæng, hvis ikke det var i virkelig god kvalitet.



  • #7   25. aug 2008 nej, det har du sku nok ret i smiley

    så sent som idag, har en ven smadret ophænget på en af hans dc-12'er..


  • #8   25. aug 2008 ja okay

    men er der ikke en udenlansk side hvor man evt selv kan bestille reservedele?
    og der står der ikke er noget galt med dem men ja regner også med at ville høre dem i aktion.. og ellers mærke kantophænget ja. smiley

    men vil bare høre hvor man evt kan finde CW højtalere? smiley



  • #9   25. aug 2008 Du kan finde CV på mange hjemmesider... Men skal de være nyt er det Hifi-klubben... men brugt så er der jo... dba, guloggratis osv osv... smiley

    Jan B


  • #10   25. aug 2008 det jeg mener er fx en diskant hvis den er defekt.. altså løs dele til CW

  • #11   25. aug 2008 Det et også Hifi-klubben du skal have fat i der... men Reservedele til de "gamle" cv modeller er bestemt ik billige!!

  • #12   25. aug 2008 nej ved jeg nemlig godt smiley

    har læst på en del forums gennem google at folk har sparet op til 40 % hvis de selv købte det fra udlandet


  • #13   1. nov 2008 96721160 Det er nummeret til hifiklubbens lager (: Der kan man altid lige ringe hen og spørge hva de forskellige dele koster til et par dc-15 (:

    Jeg har lige købt et par dc-15 til 2500 men er nød til at ofre mindst 2000 for at de spiller ordenligt igen (:


  • #14   1. nov 2008 Det er sgu' da for ærgeligt Jakob !

    Er enhederne originale ? jeg har nemlig set 3 forskellige Cerwin Vega'er til salg i markedet herinde, de sidste 1-2 måneder, med uoriginale enheder i.

    Hold jer fra højttalere med uoriginale enheder i, medmindre det er til "forærings pris"


Kommentér på:
Cerwin Vega DC15 højtalere

Annonce