{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hej Kan du/i udføre opgaven med rydning af ukrudt mv. i haven? 1.600 kr.
  • Opvaskemaskine reagere ikke efter mit relæ var nede! 850 kr.
  • Nyt Toilet 1.700 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Afmontering af vaskemaskine 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hva skal jeg vælge
  • #1   5. apr 2008 Det kommer som sagt an på, om du skal have 7.1 eller 5.1
    Det er de færreste der kører med 6.1 efter hvad jeg ved.

    5.1 er i de flestes tilfælde mere end rigeligt, da du sagtens kan få en ordentlig og omringende lyd - hvis højttalerne bliver placeret rigtigt.


Kommentér på:
hva skal jeg vælge

Annonce