{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva skal man bruge?
  • #2   6. jan 2016 prøve at gå ind på højtalere og skrive til ham om han vil hjælpe med op star.
    han er veg at bygge nogle fedt højtalere nu mvh per
    og til sidste penge


  • #4   6. jan 2016 Hej Simon vil gerne hjælpe så godt jeg kan, må være Erlig og sige jeg selv er ret grøn i det her Hifi men elsker og hjælpe folk, jeg ville nok først råde dig til at læse lidt om HT byg det gjorde jeg selv inden jeg gik igang, og så finder du nok ud af hvad du mest hælder til altså hvad type, der er mange ting der spiller ind,,hvad anlæg har du,,hvad musik høre du,,hvor højt,,går du efter god lyd eller bare noget der spiller højt,,hvor mange penge vil du bruge,,ja Ovs vider hehe . Jeg har selv brugt næsten et halvt år på bare og gå og tænke og drømme og spare penge op til det og få idere og læse om HT.

  • #5   6. jan 2016 Måske et bygge sæt ville være en god ide..tror du kan få noget til ca 3000-4000kr

  • #6   7. jan 2016 hej jeg vil lige anbefale dig at læse Arne Rodahl's lyd & højttalerbyg eller højttaler selvbyg fra bekent.dk begge er ganske gratis at downloade som pdf.
    Prøv også at kigge forbi Troels Gravesen hjemmeside det vil gi dig et godt billede om hvad du er ved at kaste dig ud i.


  • #7   7. jan 2016 Nemlig Brian jeg har købt mine enheder ved bekent og de er virkelig gode til at hjælpe med tingene hvad der passer sammen og udregninger af kabinetter m.m og utrolig god service.

  • #8   24. jan 2016 Er du gået igang med dem...

Kommentér på:
hva skal man bruge?

Annonce