{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Opløsning fra pc til skærm ? : {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg har en bærbar og et sony fladskærm, men kan ikke læse det på min fladskærm når jeg er 3 meter væk, og når jeg prøver og lave opløsning om, så bliver billede bare mindre på min fladskærm altså det falder fra 32 tommer til f.eks 20 tommer , men med samme opløsning så kan stadig ikke læse noget hvordan får jeg " større " opløsning på min bærbar? smiley køre med 1200*1000 eller noget i den stil nu smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opløsning fra pc til skærm ? :
  • #1   10. feb 2008 Dit tv har en funktion der gør at det kan lave 1:1 pixelmapping. Det vil sige at TV'et ikke laver nogen som helt form for skalering af billedet.
    Det er en funktion der kan slås fra, men hvad den hedder på lige dit TV tør jeg ikke sige. Prøv at kigge i manualen under TV tilslutning.

• #2   11. feb 2008 du skal køre 768 x 1280 i opløsning. og så højreklikker du på skrivebordet og vælger egenskaber og vælger fanbladet = udsende. og skifter skrift type fra normal til stor, eller extra stor. så kan du læse skriften og billedet passe i størrelsen til din fladskærm.

nu ved jeg ikke hva tilslutning du kører med, men bruge vga tilslutningen på din fladskærm, og med et ordentligt kabel. for så står billedet helt klart. smiley

jeg kører selv med samme opsætning. og har selv en sony bravia 32" LCD skærm. og en bærbar.

Kommentér på:
Opløsning fra pc til skærm ? :

Annonce