{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

Sony 65XF9005 - HDMi 3860 x 2140 @ 60hz {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har for nylig købt mig et Sony 65XF9005. Jeg har en HP stationær PC i min stue, som kun har Displayport 1.2 udgange til video. I mit gamle 1080p TV havde jeg bare en simpel DP til HDMI-konverter, men den kan kun levere 4k i 30hz. Producenten til adapteren skriver selv, at kablet ikke understøtter 4k, så det er logisk nok.
Jeg prøvede så at købe et nyt HDMI 2.0 kabel samt en ny adapter. Det fungerede slet ikke. Herefter købte jeg endnu en ny adapter i bedre kvalitet fra Lindy, som skal kunne sende 4k i 60 Hz. Det virker stadig ikke ?? Jeg har slået det til på TV'et, PC'en understøtter det og jeg har endda prøvet med en anden PC som også understøtter opløsningen. Hvis jeg laver en brugerdefineret opløsning får jeg bare at vide, at båndbredden ikke er høj nok til 60 Hz. Med min oprindelige adapter kan jeg ikke lave en brugerdefineret opløsning med mere end 30 Hz, men med det nye kan jeg få den op på 45 før den kommer med fejlmeddelelsen. Det må altså være kablet, som er begrænsningen. Er der andre, der har erfaring med at sende signal fra DP til HDMI i 4k med 60 Hz?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sony 65XF9005 - HDMi 3860 x 2140 @ 60hz
Kommentér på:
Sony 65XF9005 - HDMi 3860 x 2140 @ 60hz

Annonce