{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

en masse spørgsmål :) {{forumTopicSubject}}

Hej Hifi gutter (inder)

jeg er super dum til el og lyd watt osv osv. så er det vidst på plads.

men jeg har fået anskaffet mig sådan en Jamo Avr 693´er med tilhørende Dvd halløj smiley

jeg ville bare høre om det er noget der er noget hver? det burde det være hehe eller det virker sku sådan af hvad jeg har læst mig til osv.

grunden til jeg har oprettet dette topic er jeg har lidt spørgsmål om de højtalere og kabler osv.

jeg har besluttet mig for jeg vil have mig nogle cerwin vega cls 12 eller 15 kommer sku an på penge pungen smiley

så jeg ville høre det burde min forstærker sagtens kunne klare ikke?

andet spørgsmål :

hvad skal jeg bruge af kabler. nu mener jeg alt, hvad skal jeg bruge af kabel fra højtaler og til forstærker? skal jeg bruge evt. banan stik?

3: spørgsmål, så vil jeg jo gerne have sluttet min dvd til forstærkeren er det bare et alm scart stik jeg skal bruge der?

ved sku godt det lyder dumt. men ja spørger sku anyways smiley

håber i gider bruge 5 sek på lidt hjælp til mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte rem på klippebord på Stiga Tornado 2098 H SDST 98 Hydro 1.000 kr.
  • Afhentning og bortkørsel af mindre jordbunke 3.000 kr.
  • Nedtagning af radiatorer 1.000 kr.
  • Ophængning lampe 900 kr.
  • Hænge lampe op (2 i 1) (se foto) + hænge 2 billeder op + hylde + 2 spejle 700 kr.
  • No hot water from the tap. 1.999 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en masse spørgsmål :)
  • #1   17. okt 2007 1: man går aldrig helt galt i byen med jamo, og den vil godt kunne trække dem, men jeg vil stærkt fraråde det.

er bassen en enorm og meget dominerende bas meget vigtig for dig? for ellers ville jeg måske kigge lidt på nogle brugte jamo højttalere....., man kan få meget lækert brugt....

2:det kommer an på hvilke højttalere du vælger

3: der må jeg sige svar skyldig, er ikke en "billedmand, jeg er mere til lyd:p"

håber det hjalp dig lidt på vej....

• #2   17. okt 2007 har siddet og ventet på dit svar rasmus smiley

så spørgsmål 1 :

hvorfor fraråde det?

hehe jaah, skal sku have noget lyd tryk og bas med det musik jeg høre smiley

2: ja okay, tror sku bare det er et scart stik der skal der til hehe..

• #3   18. okt 2007 din reciever fortjener bedre speakers...... køb evt. en sub....

de cv cls modeller, har en meget skinger diskant, men søg efter højttalere der passer ligr til dit behov, jeg ved bare at det eneste jeg kan li´de ved cv er at de kan spille højt...... men så er det det...

• #4   18. okt 2007 jamen synes sku de Cls 12 passer meget godt til mit behov ikke kun med bas osv. men også størrels messigt osv.

så synes sku det skal være dem hehe og prisen er også fair synes jeg.

så, hvad er jeg ude i med kabler? hehe,

• #5   18. okt 2007 en god regel, er at du skal have kabler for ca 20 % af anlægets pris.....

• #6   18. okt 2007 hvordan ved jeg at jeg har digital ind og udgang?`hehe

Kommentér på:
en masse spørgsmål :)

Annonce