{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  b&o
  • #1   29. sep 2007 men når han vil sælge det og jeg får papirer kan der være noget galt i det???

• #2   29. sep 2007 øhe ? altså han har købt et b&o fjernsyn i en butik, som han så nu overvejer at sælge til dig ? hvorfor skulle han så senere melde det stjålet ? smiley hvis du bare får kviteringen med på fjernsynet, så der jo ik mere i det.

nej der sikker ikke nogen chip i. kun hvis han har fået eftermoteret en gps sporings chip.

• #3   29. sep 2007 hvis du får papirene på det, så har du fat i den lange ende, så køb du bare hvis du får alle papir med!

• #4   29. sep 2007 det jeg er mest bange for er sku at hvis der skulle være chip i lortet. og han melder det stjålet og de så står foran døren ved mig og siger det der skal vi lige have med
    men skal det efter monteres i dem eller sættes de i som standard???

• #5   29. sep 2007 hør nu lige for fanden efter hvad vi skriver til dig, hvis DU har købt det med papirer på det, så er der ingen ko på isen, så er det jo svindel fra hans side, en anden ting er at hvis du ikke stoler på han så burde du jo nok slet ikke overveje at købe af ham

• La s
    La s Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 AV-enheder: 1 Svar: 3
    #6   29. sep 2007 der er kun kode på b&o fjernsyn

• #7   29. sep 2007 lyder som en god ven LOL det måske billigt?

• #8   29. sep 2007 Hvis du får serie nummeret, kan du spørge B&O / politiet om det er stjålet. Det er fjernsyn fra de sidste 2-3 år og fremefter som der er kode på.

• #9   30. sep 2007 Det lyder umidlbart lidt lunkent det der... Men hvis han har kvittering og i laver en købekontrakt sammen så burde der ikke kunne opstå noget problem for dit vedkommende...

Men tjek da lige om det er stjålet, så er du på den sikre side...

• #10   30. sep 2007 Er du ude på at stjæle et B&O tv smiley

B&O produkter har ikke en sporings chip.......... Men deres nyere tv, anlæg og nogle af deres højtalere har en 4 cifret pinkode som skal aktiveres efter 10 min. strømafbrydelse.
    Man kan altid få oplyst om et B&O produkt skulle havde været stjålet ved at oplyde produkt no. til en B&O forhandler.

Men for mig lyder det her lidt snusket?

• #11   30. sep 2007 Lyder lidt som om at din kammerat har et stjålet B&o Tv som du godt vil købe...

• #12   4. okt 2007 det er ikk stjålet. og vil skam heller ikk stjæle det er i tosset man. og vil skam ikk risikere der står en sjov fætter uden for min dør og siger det fjernsyn skal jeg lige have.

han har købt det hos en forhandler her i byen. men ville bare hører hvordan det var hvis han meldte det stjålet men det er jo ikk noget problem når jeg får kvit og sådan noget

Kommentér på:
b&o

Annonce