{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  B&O pengene værd?
  • #1   18. sep 2007 Hvis i forstår..*

  • #2   18. sep 2007 Deres TV kunne jeg ikke drømme om at købe. Det er i mine øjne alt for mange penge at ligge i et produkt hvor udviklingen løber så hurtigt.

    Deres lyd er derimod langt mere interessant, og havde jeg pengene vil jeg bestemt ikke udelukke jeg en dag ville invistere i et sæt beolab5.


  • #3   18. sep 2007 Jeg vil mene at du kan få anlæg der "spiser b&o til morgenmad" i prisklasse 20-30 k kr klassen. der er MANGE alternativer. det du betaler for er at det er dansk og design.

  • #4   18. sep 2007 ALDRIG i livet.............

    ville hellere købe noget andet


  • #5   18. sep 2007 for mig, er B&O bare noget, som rigmænd køber, som der ikke rigtig har den store interresse inden for Hifi, men køber det kun fordi det er lækkert, og man virker af lidt mere når man har noget B&O.

  • #6   18. sep 2007 ja altid..... og hvis man vil ha noget ud a B&O som system med link og hjemmebiograf.... så skal du ha deres fjernsyn..... men det er altså også bedre..... bare ikke 3 gange bedre selvom de koster 3 gange mere end tilsvarende konkurrenter..... men de er bedre.... f.eks har de lavet en højtaller "verdens kraftigste højtaller til et fjernsyn" 750 Watt og den spiller kanon.... et a deres fjernsyn Beovision 7 er den højtaller med i prisen og samtidig er der indbygget DVD+digital tuner til digital TV i fremtiden...... højtalleren koster 20000 løs ved siden a som hvis man køber den løs så sys godt jeg ville ofre 60000 kr hvis jeg havde pengene..... håber på jeg en dag får råd

  • #7   18. sep 2007 Har lidt samme indstilling som Søren A. Ville heller andrig købe en BMW. Dermed ikke sagt at det ikke er godt udstyr, men jeg villere hellere køe noget andet. Mener der er meget der spiller bedre end B&O og man kan også få bedre skærme.

  • #8   18. sep 2007 b&o er, efter min holdning, for gamle mennesker der ikke har forstand på hifi, ville selv 10 gange hellere have fx primare og gamuT.....

  • #9   18. sep 2007 du får da helt klart kvalitet for pengene, bare slet ikke ligeså meget som du ville få, ved at købe andre mærker.. jeg ville aldrig nogensinde bruge penge på b&o, jo det er da pænt design, men ikke lige mig, og så hader jeg deres lyd..

  • #10   18. sep 2007 Har lige bestilt en Beovision 4...... med system 3
    Og må sige, at billedet stå fand....... flot på sådan en skærm.
    Ja det er ikke et high-end mærke..... men
    - KUN 1 remote
    - Absolut aller bedste link system
    - flot design-
    - fandme go lyd


  • #11   18. sep 2007 Mange her siger at det er dyrt.. ja.... men prøv at dele et Beovision 7-40" op... dvs...
    40" skærm + dvd afspiller + en KANON go center højtaler...
    Så er det sgu ikke overdrevet dyrt!


  • #12   18. sep 2007 jeg synes ikke b&o er så fedt ville også hellere have noget hi-end istedet og hvis man vil give så mange penge for en skræm vil jeg sku hellere have en fed Pioneer Plasma

  • #13   18. sep 2007 Anders---- må lidt give dig ret med den pioneer skærm... var nede og se på den, og den stod godt nok flot... og til en overkommelig pris... 50" 37.000

  • #14   19. sep 2007 Vi solgte vores B&O til fordel for samsung og Bose. Vi havde 2 stk b&o Penta, CD/radio kan jeg sku ikke huske hvad hedder, men sort med et spejl, og touch knapper.. Ved sku ikke om jeg selv vil inverstere i B&O en dag, er nok mere til noget seriøs lyd, Dali, Nad CW smiley

  • #15   19. sep 2007 havde jeg pengene ville jeg gerne have B&O, men hælder mere til deres lidt ældre systemer som ders 6000, 7000m & 8000 serierne tilbage fra 80´erne, synes det spiller en del bedre på en måde.

  • #16   19. sep 2007 B&O er deres penge vær på mange punkter, men det mest væsenlige er gensalg. Vist du køber et par HT`r (fx. Dali) til 25.000,- kr og vil sælge dem 2-3 år efter får du måske 8-12.0000,- kr for dem. Men dine B&O får du måske 20.0000,- for. Dvs sige at de relt kun har kostet dig 5.000,- frem for 13-17.000,- ved Dali.

    Jeg købte et par BL 8000 som nye til en rigtig god pris fra forhandleren 15.000,- (ny pris 20.000,-) solgte den 6 år efter for 18.000,- (ny pris nu 24.000,-) Det er det gode ved B&O at man mister sjældent penge på det og vist man er dygtig kan man tjene penge på det.

    Nævn mig et andet produkt inden for lyd & billede hvor det kan lade sig gøre......... Så ja B&O er sine penge vær.


  • #17   19. sep 2007 Pierre R : Ja det kan du måske have ret i.. Men ville da heller købe noget "dali" som spiller vildt godt.. Frem for noget b%o som måske spiller ok..

  • #18   19. sep 2007 Danny H.

    Nu henvender B&O sig også til et andet publikum end hifiklubben smiley Måske lige på nær med deres BeoLab 5 som jeg har. Der kan værken Dali eller B&W følge med i dette prisleje.


  • #19   19. sep 2007 kan godt forstå hvad du siger Pierre men man skal jo ikke købe HT`er bare fordi man kan sælge dem til næsten ny pris synes man vælger forkert hvis man køber HT´er fordi man kan sælge dem dyrt senere

  • #20   19. sep 2007 Anders J.

    Det er jeg enig med dig i, men nu lød spørgsmålet om B&O er deres penge vær og det er det jo i dette tilfælde.

    Men klart går man op i lyd/ billede så skal det ikke være gensalgs prisen som skal guide en, men lyden/ billedet.


  • #21   19. sep 2007 Klart at B&O er lækre produkter med virkelig fantastisk byggekvalitet og design. Men til de penge ville jeg klart vælge andre alternativer smiley Men jo, de ved hvad de laver og man skal bestemt ikke kimse af B&O.

  • #22   20. sep 2007 B&O, er nogle flotte og meget stilrene produkter, som tit er forus i deres design, det er sjældent at se andre produkter/mærker, hvor designet stadig er "in" 15-20 år efter.
    Man skal ikke købe B&O, hvis det kun er lyden man går efter, for der er mange, der slår dem hårdt, når de bliver sat i kamp mod andre i <b>samme</b> prisklasse.

    Førhen var det på det nærmeste kun designet folk gik efter, men efterhånden blev deres publikum mere, og mere bevidst omkring lyden, hvilket gjorde, at B&O har oppet sig en del på det område, og gør det efterhånden rimelig godt, men som sagt, der er også en prisseddel på at få designet med.

    B&O har sågar på det seneste blandet sig i bilstereoverdenen, og jo, der er stil over deres "produkt". Men jeg kender så "tilfældigvis" vedkommende der gentagende gange vinder i EMMA i SQ, og han havde ikke meget tilovers for B&O´s, det var ikke værd at skrive hjem om.

    Skulle jeg selv gå hen, og bruge så mange penge på et godt hi-end anlæg, så ville jeg personligt aldrig vælge B&O. B&O er stil, men jeg kan få noget, der er LANGT mere <b>klasse</b> over, end B&O.


  • #23   20. sep 2007 tænkte lidt på hvordan b&w 800D/801D spiller kontra beolab 5?

  • #24   20. sep 2007 Rasmus B.

    Det er lidt en urimelig samligning du vil lave der, da et sæt B&W 800D/801D koster det samme som BeoLab 5. Du skal regne med at i beolab 5 får du en forforstærkere og 8 effekt forstærkere, aktivt delfilter en DA-konverter, det eneste du mangler er en lydkilde.
    Vist du tager B&W højtalerne og smækker en forforstærker, nogle effektforstærkere (som er store nok til at trække dem) så er vi allerede oppe på dobbelt pris af B&O`s beoLab 5.


Kommentér på:
B&O pengene værd?

Annonce