{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Van Den Hul The VDH HDMI
  • #1   29. aug 2007 er argon bedere??

  • #2   29. aug 2007 nej argon er ikke bedre !

  • #3   29. aug 2007 hmm mangler nemlig 2 m hdmi og skal være godt men ikk over 6-700 kr...

  • #4   29. aug 2007 Argon er det rene skrammel, hvis du sammenligner med VDH, men det er blot min mening.

  • #5   29. aug 2007 Bruger det Van den Hul og det er et rigtig godt kabel.. Og nej argon er ikke bedre...

  • #6   29. aug 2007 ja men er glad for at høre jeres meninger. vil jo ikk købe noget lort... så fortæl hva ville være bedst af alle hdmi kabler i 2 m i pris niveau 6-700 kr??

  • #7   29. aug 2007 Det er svært, da vi måske har andre krav end dig. Du skal helt klart prøve lidt forskelligt med hjem, hvis dette er muligt.
    Vi kan jo ikke se billedet for dig smiley


  • #8   29. aug 2007 bruger selv argon, men nu er jeg heller ikke den store film nørd. men har bestemt prøvet mange bedre end argon og van den hul, plejer bestemt ikke og være dårlige, van den hul kabler er ihvertfald noget jeg godt vil anbefale.

  • #9   29. aug 2007 haha nej det er jo rigtigt... men sådan ca hva ville du vælge?? det skal køre fra en blue ray maskine til en philips 32" den nom er i min profil.... smiley håber dette kan hjælpe lidt?

  • #11   29. aug 2007 Det er jo egentlig ligegyldigt hvornår det skete, men nu er det jo langt fra alt Hifiklubben forhandler, der egentlig er pengene værd.
    Jeg prøver jævnligt forskellige ting i mit setup, så det er altså ikke tom snak.
    Det er dog altid en smagssag, hvad den enkelte synes.


  • #12   29. aug 2007 nu ikk mere diskussion :D..... hva ville i vælge det skal kunne køre mellem blue ray og mit philips tv

  • #13   29. aug 2007 Jeg ville som udgangspunkt vælge et VDH kabel, det har et eminent pris/kvalitets forhold.
    Argon er da et rimeligt kabel, men så er den heller ikke længere.


  • #14   29. aug 2007 hehe... hva syntes du så om QED QEDHDMI-P

  • #15   29. aug 2007 Ville stadig vælge VDH, men det er blot min mening

  • Martin L
    Martin L Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 128
    #16   30. aug 2007 Ole C: Har du overhovedet noget at ha det i, angående din udtaelse om at Argon hdmi kabel er det rene skrammel.
    Har selv et Argon hdmi kabel mellem min denon avr 3806
    og min denon dvd 1930.Det er det bedste kabel som jeg har prøvet......


  • #17   30. aug 2007 Ja, jeg har noget at have det i, men gider sgu egentlig ikke diskuterer, med folk der kun kan sige Hifiklubben. Der er mange herinde, der er så smal sporet, at de kun kan købe deres ting i pågældende forretning. Dette er IKKE personlig mindet.

    Som jeg skrev, er det altid en smagssag.
    Jeg mener det er noget skrammel, men der er mange, især herinde, der ikke har samme mening.

    Er du glad for kablet, er det jo godt for dig. Jeg har dog andre krav, samt et andet syn på tingene.


  • Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #18   30. aug 2007 hvor fås det omtalete VDH kabel???

  • #19   30. aug 2007 (link fjernet)


  • #21   30. aug 2007 Det blev testet d. 14/6 2007 kl. 22:14.
    Var der ellers noget du ville vide?

    Jeg har ikke udtalt mig om, at Hifiklubben ikke kan bruges. Der er bare en generel holdning til, at brugerne herinde kun kan købe i pågældende forretning.

    Det er blevet testet oppe imod bla. VDH, QED, Profigold kabler, og vi blev altså enige om VDH som vinder.

    Men der er som sagt forskellige syn på tingene. Jeg synes dog stadig Argon kablet er dårligt, og føler du dig trådt over tæerne, er det egentlig dit problem.

    Jeg stopper mine indlæg med dette.


  • #22   30. aug 2007 Jeg har testet mit VDH The hdmi med mit eget profilgold.. Og en kammerats Qed hdmi p og der vandt Van den Hul.. Så jeg tør godt anbefale kablet..

  • #24   30. aug 2007 daniel E har du et link smiley kigger lidt endnu nemlig

Kommentér på:
Van Den Hul The VDH HDMI

Annonce