{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.832 visninger | Oprettet:

Thomas J
Thomas J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Forstærker til Cerwin Vega cls 12".. {{forumTopicSubject}}

Hey.. Jeg har 2 cerwin vega cls 12" højtalere stående og mangler en forstærker.. har ikk rigtig forstand på alt det der med den rigtige størrelse osv så er der nogen der kan fortælle mig hvilken jeg ska købe? Skal være en der passer lige til højtalerne..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning+afskaffelse af klip. 1.400 kr.
  • Rengøring udlejlningssommerhus 750 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 500 kr.
  • VVS udskiftning 1.500 kr.
  • Tømre 1.500 kr.
  • Stramning af vandhane 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forstærker til Cerwin Vega cls 12"..
  • #1   10. jul 2007 Hmm hvad ville du bruge af penge?

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    aug 2005

#2   10. jul 2007 Tja 2-3500? eller det er lidt ligemeget.. den skal bare passe lige præcis til de højtalere! men meget mere kan den vel heller ikke koste..`?

• #3   10. jul 2007 nu er CV rimelig krævende mester, så jeg vil sige at du minimum skal skal smide 4k og købe forstærker som går godt i spind med CV som ville være en NAD C352 som minimum, hvis altså dit budget ikke er større...ville have sagt 6k og så en C372, men det tydes ikke at du har råd..

kan findes på www.hifiklubben.dk

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    aug 2005

#4   10. jul 2007 nåh det troede jeg ikke.. men det var bare det jeg regnede med at de ville koste til de højtalere.. som sagt har jeg jo ikke forstand på det smiley

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    aug 2005

#5   10. jul 2007 det er ikke pengene der er problemet.. men den c372 den er ikk for stor eller hvad?

• #6   10. jul 2007 Thomas J du kan ikke få en forstærker som er for stor til et sæt højttalere smiley Du skal bare slappe af med at dreje på volumen hehe.

Jeg ville se efter brugt hvis jeg var dig.

• #7   10. jul 2007 hallo. CV er let drivende højtaler. kan sagtens spille med en 20 watt forstærker. dog ik så meget effekt!!!

uden pis og løgn min technics forstærker spiller langt bedre og kraftiger en nad 6000 kr klasse har testet.

så find dig noget brugt,. sted for at give for meget for det. men hvis da har pengene. så det iorden. men husk damer er der også de skal også have smykker og by ture :).

• #8   10. jul 2007 og danny.. skal du ik snart have noget nyt grej smiley aldrig nogen forandring på din profil hehe..

hvordan går det ellers med mekaniker jobbet.

• #9   11. jul 2007 Haha... michael J har fået ny center.. bare ikk lige fået taget mig sammen til at smide nye pic ind..

Men jo det går skam rigtig godt med arbejdet.. Hvad går du og laver?

Kommentér på:
Forstærker til Cerwin Vega cls 12"..

Annonce