{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.956 visninger | Oprettet:

Super N
Super N
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 50

HDMI kabel -ærligt svar Fona {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Var lidt rundt for at kigge på HDMI kabel, fandt så 2 på den rigtige længde i Fona det ene et Fancy Award Winning et og det andet ganske neutralt, jeg spørger om forskellen?
Svar: Ud over prisen intet...
Er I enige?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Udskiftning af armatur til køkkenvask 1.150 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HDMI kabel -ærligt svar Fona
  • #1   5. jun 2007 Det kommer helt an på hvilke mærker der er tale om.

• #2   5. jun 2007 Sandsynligvis ikke "intet"....

Hvis det ikke direkte drejer sig om bondefangeri, hvilket dog godt kan være tilfældet i Fona, så er der altså forskel på HDMI kabler. For hvis kabelt f.eks. skal kunne køre HD eller full HD, så skal der altså være en hel del støj undertrykkelse, og båndbredde til stede, som altså koster penge at udvikle, producere og materiale valget er ofte en del mere forfinet end normalt.

Så det er altså ikke så underligt at gode kabler somregel også koster noget! smiley
    Men om du kan få noget der er bedre endnu til en lavere pris et andet sted, det kan altså stadig være sandsynligt! For Fonas tilbud går direkte til hr. og fru jensen, som bare skal have det med som tilbehør, og køber alt det som sælgeren siger de skal ha... Og avancen er altså efter, at Fona har forretning på strøget osv. smiley

• #3   5. jun 2007 Ja jeg gav 399 for mit inde opå en hjemmeside der hedde rnoget med AV-connection eller AV-cables

• #4   5. jun 2007 Man får som regel hvad man betaler for, om det så er HDMI kabel, eller biler....

Om forskellen er stor på de 2, er så ikke til og sige da vi ikke kender dem...

Kommentér på:
HDMI kabel -ærligt svar Fona

Annonce