{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen der kan fotælle mig
  • #1   14. apr 2007 Jo "større" kabinettet er, jo "kræftiger/dyber" bas kan der fremstilles...

    The MBG


  • #2   14. apr 2007 synes bare det ville være fint hvis der sad 2 woofere i i stedet hehe

  • #3   14. apr 2007 ja men så havde den nok også vært lidt dyr...

    The MBG


  • #4   14. apr 2007 Det er ikke helt rigtigt, at en given enhed spiller "kraftigere/dybere" bas, hvis kabinettet laves størrer.
    Der er normalt en øvre grænse for hver enkelt enhed, men det er en meget laaaaaaaaang historie.
    Hvis du tager en 8" CV bas der er monteret i 50L kabinet, spiller den både kraftigere og dybere, end hvis den monteres i 300L kabinet.


  • #5   14. apr 2007 Det er også i gåseøjne jeg har skrevet det... self. er der en granse for hvor meget man kan træk ud af en enhed...

    Men hvorfor CV. har lavet den til en gulvhøjttaler mod en stander højttaler, er jo for at få mere bas ud af den... sådan er det jo også med f.eks proac, ders 2 vejs systemer, de kunne også fint haft sidet i en stander højttaler, men så havde de bare ikke gået ned til de 30-40hz eller hvor meget det nu er... så havde måske kun gået til 50-60Hz...

    The MBG


  • #6   14. apr 2007 Jeg skrev det såmænd også kun fordi, at mange herinde ville misforstå din udtalelse.
    Vi kan jo ikke have alle brugerne stormer den lokale tømmerhandel, for at hente træ til deres 300L kabinetter smiley


Kommentér på:
nogen der kan fotælle mig

Annonce