{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

morten f
morten f
Tilmeldt:
1. okt 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Ny DVD. Nogen der kan hjælpe?? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har haft en ældre Harman kardon DVD afspiller, som er koblet sammen med min Harmon Kardon AVR7000 forstærker, men lige pludselig en dag, var DVD-afspilleren død. Jeg kan ikke tænde den.

Så nu står jeg og skal have fat i en anden. Mærket betyder ikke så meget. På den gamle, brugte jeg et optisk kabel mellem DVD-afspiller og forstærker, så det vil jeg også gerne kunne på den nye.

Men jeg er ikke nogen haj til sådan noget hifi, så derfor vil jeg lige høre om der er nogen der kan give et bud på en god og billig DVD-afspiller. Jeg stiller ikke de store krav. Kun at den skal kunne sende surround-lyd ud til min forstærker via optisk kabel.

Hvis det er til nogen hjælp, afspiller jeg kun DVD'er som er købt inden for EU. Derfor går jeg ud fra at det ikke behøver være en reg. fri, eller hvad nu det hedder.

Jeg håber det er informationer nok, og så håber jeg der er nogen der har tid og lyst til at give lidt hjælp.

På forhånd tak

Mvh. Morten Fuglsang


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny DVD. Nogen der kan hjælpe??
  • #1   2. okt 2007 hvis du slet ikke har nogle specieller krav så smut ned i bilka, a-z, kvickly og køb den billigste du kan finde du finder ofte en til 300 kr

  • Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #2   2. okt 2007 synes du skal tage en billigste harmann kardon, mest fordi så passer de sammen.


  • morten f
    morten f Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   2. okt 2007 Tak for svar.

    Jeg har ikke andre krav, end det skal være noget der virker. Jeg gider ikke købe en af de aller biligste, da jeg syntes de "hakker" i nogle film.
    Og så som sagt skal den kunne bruges sammen med mit surround-anlæg, og den skal kunne give en rimelig lyd fra sig (Hvis altså DVD-afspilleren overhovet har noget at gøre med det).


Kommentér på:
Ny DVD. Nogen der kan hjælpe??

Annonce