{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trådløs tvsignal
  • Christian r
    Christian r Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Svar: 2
    #1   17. jan 2007 der findes mange forskellige systemer til trådløs overførsel af billede og lyd, men bemærk du kan ikke skifte kanal i værelset eller se et andet program samtidig med det andet tv.
    (link fjernet)
    149kr


  • #2   17. jan 2007 Det du søger findes ikke som en færdig løsning, og kommer nok aldrig til det...
    Det kræver nemlig at repeater stationen er tuned ind på samtlige kanaler, og i praksis har en sender for af dem igen... Så det bliver lyn hurtigt noget dyrt noget, og skal helt sikkert special bygges et eller andet sted, og myndighederne samt rettighedshaverne, er nok heller ikke vilde med at du lige pludselig opføre dig som tv udbyder... smiley

    Det som Christian foreslår, det er en sender, der kan sende et video signal... hvilket kan være signalet fra parabol modtageren eller en video e.lign. som står for selve modtagelsen og kanal valget og den slags... Men I ender med at skulle se på den samme kanal i hele huset, for i har jo kun én modtager (formoder jeg?)


  • #3   17. jan 2007 Man kan også få dem så de sender fjenbetjenings singalet videre... således det er muligt at skifte kanal i et andet rum.

    Jeg har en i min tv-bænk som sender til projektoren i soveværelset.

    Bemærk dog at kvaliteten ikke er 100% i orden, men tæt på og ganske brugbar.

    (link fjernet)


  • #4   17. jan 2007 Der er lidt flere modeller at vælge imellem. Ved ikke om de findes billigere andre steder.

    (link fjernet)


Kommentér på:
trådløs tvsignal

Annonce