{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

rasmus r
rasmus r
Tilmeldt:
9. nov 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

kan en dvd-skive ødelægge en afspiller {{forumTopicSubject}}

Jeg har et mærkeligt spørgsmål omkring dvd'ere og dvd-afspillere. Jeg har 2 dvd-afspillere i rimelig kvalitet. De har virket uden problemer siden jeg købte dem. Her den anden dag var jeg i fona og købe en dvd efter jeg havde set lidt af den virkede min dvd afspiller ikke mere... Jeg prøvede den anden jeg havde og efter den havde spillet dvd'en lidt gik den også i stykker. Jeg gik ud og købte en splinter ny sony dvdafspiller. Den virkede som den skulle indtil jeg satte den dvd i som havde lavet problemer med før. Nu står jeg med 3 forskellige dvd-afspillere der ikke kan læse nogen dvd'er overhovedet. kan det rent teknisk set være dvd'en der har ødelagt dvd-afspillerne? eller er det bare et uheldigt sammentræf?

Fona siger at det rent teknisk ikke kan lade sig gøre at dvd'en kan ødelægge en afspiller. Men jeg er stadig i tvivl. Synes det lyder meget underligt at 2 sony dvd-afspillere af forskellige modeller. Og en dvdafspiller af et andet mærke bare sådan uden videre holder op med at ville læse nogen skiver overhovedet, når de har virket upåklageligt indtil nu. og at den ene afspiller oven i købet kun er 3 dage gammel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan en dvd-skive ødelægge en afspiller
  • #1   9. nov 2006 altså det lyder meget meget underligt... og umiddelbart tror jeg ikke dvd´en kan have skyld i det. for hvis dvd´en ikke virker optimalt burde den bare gå i hak eller stoppe dvd´en. men hvis det er tilfælde. så tag dvd´en ind i fona og få dem til og afspille den på en af deres dvd afspiller:P også håbe på den går i stykker derinde...

  • #2   9. nov 2006 ´men hvis du har sat det til anlæget, kan du så evt. ha lavet en kortslutning på f.eks højttaler kabel eller sådan noget..

  • rasmus r
    rasmus r Tilmeldt:
    nov 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   9. nov 2006 jeg har skam også tænkt mig at udnytte min reklamationsret på de 2 af afspillerne som der stadig er reklamationsret på. men jeg kan ikke bevise at der er noget galt med dvd-skiverne så dem kan jeg ikke få refunderet.

  • #4   10. nov 2006 Kan du ikke prøve at hive strømmen fra dem, og på den måde resette afspillerne?
    Det kan muligvis være noget af alt det hersens nytteløse kopi sikring som crasher softwaren i afspilleren...


Kommentér på:
kan en dvd-skive ødelægge en afspiller

Annonce