{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stive membraner
  • #3   25. jan 2023 Ja ok Thomas men kan de ligefrem gå i stykker af ikke at blive brugt det er det jeg mener???



    Kenneth


  • #5   25. jan 2023 Ok så jeg skal ikke være bange for at de går i stykker hvis jeg ikke bruger dem det er det du siger Thomas? smiley



    Kenneth


  • #6   25. jan 2023 De går ikke i stykker hvis du ikke bruger dem, faktisk vil jeg da mene sliddet er mindre hvis de ikke bruges, men sollys og fugt er deres fjende og så fester hvor der skrues mere op end godt er smiley

  • #7   25. jan 2023 Hej er det ikke nogle med at sollys så blive de en smule blege og matte i farven over tid.
    mener jeg har læse det mvh per


  • #8   25. jan 2023 Ok skide godt Søren 1000 tak for svar allesammen smiley




    Kenneth


  • #9   25. jan 2023 sollys er meget hård ved stort set alt, man kan jo bare kikke på et fineret kabinet der har stået med frontstof på i flere år, fjerner du frontstoffet så er fineret meget affarvet der hvor solen har været og hvor frontstoffet har dækket er det næsten som nyt, så hvis enhederne står meget i solen så vil de over tid tage skade af det.

  • #10   26. jan 2023 Ifølge manualen for mine højttalere så forlænges levetiden af højttaleren ved regelmæssig brug: "Unlike other mechanical systems, the life-span of a loudspeaker is increased by normal, regular playback of music" - så spil du bare løs smiley

  • Klaus M
    Klaus M Tilmeldt:
    dec 2022

    Svar: 2
    #11   26. jan 2023 Jeg ved jeg kan få hug for det her. Men silicone spray blødgør og holder fugt væk. I starten af 90'erne købte jeg nogen pref højtalere med vifa enheder, jeg har brugt silicone spray på dem og de er stadig som nye. Flere venner købte de samme højtaler men deres kanter er mørnet væk

Kommentér på:
Stive membraner

Annonce