{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.041 visninger | Oprettet:

HifiGalleri.dk
HifiGalleri.dk Administrator

Tilmeldt:
1. aug 2005
Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72

Opdatering af HifiGalleri! {{forumTopicSubject}}

Vi har i dag lavet en stor opdatering af HifiGalleri. Over halvdelen af alle besøg på HifiGalleri kommer fra en smartphone/tablet, og derfor har vi brugt tid på at lave siden brugervenlig til små skærme.

I vil opleve at HifiGalleri ligner sig selv, når I besøger os fra en computer, mens et besøg fra en smartphone/tablet er blevet optimeret.

Åhh nej, nu et redesign igen? Bare rolig, tingene ligner mere eller mindre sig selv! Der er dog lavet nogle forbedringer på følgende områder:

- Nemt at oprette indhold fra smartphone/tablet
- Din offentlige profil er blevet gjort mere brugervenlig og lækker.
- Min konto er blevet gjort mere overskuelig
- Anbefalede gallerier på forsiden, så du nu kan se hvad der sker smiley

...og så er der lige det med hastigheden. HifiGalleri er blevet hurtigere. Det har længe været et ønske, at siden blev hurtigere og i stedet for at lave den lidt hurtigere, har vi lavet den markant hurtigere. Bum!

Vi synes selv det er blev rigtig fedt, og håber I gør det samme. Vi vil gerne have feedback, så finder I fejl, eller har ønsker til forbedringer, så smid os en kommentar.

Og for at det ikke skal være løgn, så kommer der også snart søgning i vores iPhone App og Android App er i test. Herligt!

…men hvad med en opdatering af markedet? Vi er allerede ved at tænke en ny version af markedet. Snart spørger vi jer om, hvilke funktioner, kategorier mm. I ønsker til markedet.

Med venlig hilsen
Rikke/HifiGalleri smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering af HifiGalleri!
  • #1   10. nov 2014 Ehm... Fedt nok...
    Men er jeg den eneste der har login problemer?


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #2   10. nov 2014 Det var lige en smutter - du skal slette dine cookies, så virker det igen. Det fixer vi lige, så andre kan logge ind....:)

  • #3   10. nov 2014 Oh dear... Tak for det.
    Men rigtig fedt layout, må have taget lang tid at lave. smiley


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #5   10. nov 2014 @Nicolaj - Tak for feedback. Kunne du sætte flere ord på. Hvilke sider synes du er rodet og hvad er det der ser sammensmeltet ud. Forsiden, farver osv...Så kunne vi måske gøre noget ved det:)

  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #7   10. nov 2014 @Nicolaj - Modtaget:) Både galleri og forum kolonnen er blevet bredere end det "gamle" - og vi har valgt at give mere fokus til spændende gallerier (den sidste kolonne). Dvs. der er kommet mere indhold ind på forsiden, måske det der gør at du synes den virker sammenpresset...

  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #9   10. nov 2014 @Nicolaj - det vil vi da være kede af. Vi har ellers gjort alt hvad vi kunne for ikke at lave alt for meget om. Min konto og Offentlig profil har fået en make over. Har du en smartphone? Har du prøvet sitet der?

  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #12   10. nov 2014 @coffee - 1000 tak. Vi har gjort meget ud af mobilversionen. Skarpe billeder (retina), swipe på billeder osv. Det gør det meget bedre at bruge end det gamle "zoom" site:)

  • Dennis
    Dennis Tilmeldt:
    mar 2013

    AV-enheder: 1 Svar: 26
    #13   10. nov 2014 Jeg synes også, at det virker meget rodet. Der er alt for meget information at forholde sig til på forsiden og for lidt struktur. Det første man ser, når man kommer ind på forsiden, er en masse tekst og en masse små billeder, man stort set ikke kan se, hvad forestiller længere - her tænker jeg især på venstre spalte med de gallerier, der venter optagelse og senest optagede galleri. Dette gør, at man ikke længere får fornemmelsen af, at det er et galleri, man er inde på. Man skal bladre halvvejs ned ad siden, for at finde nogle anstændige billeder af folks setups. Sidens nederste indhold skulle hellere udgøre størstedelen af sidens øverste indhold.

  • Dennis
    Dennis Tilmeldt:
    mar 2013

    AV-enheder: 1 Svar: 26
    #14   10. nov 2014 Og jeg ved godt, at der er billeder af folks setups ude i højre side, men siden det er et galleri, bør billederne være i centrum og ikke ude i "reklamespalten", som man har vænnet sig til at ignorere.

    Det lader desuden til, at der er en fejl oppe i menuen. Se billede:


    profilbillede
  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #16   10. nov 2014 @Dennis - tak for feedback. Yes, der er kommet gallerier i den spalte i stedet for banner. Siden er blevet bredere så der er blevet plads til gallerierne. Kolonnerne på forsiden er faktisk bredere end det “gamle”. Når du er logget ind, ville du hellere have store galleribilleder i stedet for fx. marked og forum? Vi tager dit feedback med videre - tak for det:) Og tak for tippet på menu fejlen - den er rettet men ikke lagt live endnu.

  • Dennis
    Dennis Tilmeldt:
    mar 2013

    AV-enheder: 1 Svar: 26
    #17   10. nov 2014 Det kan være, det er synsbedrag pga. det bredere format og mere indhold.

    Men ja, for mig er marked og forum sekundære ting i forhold til galleriet. Jeg synes opsætningen med forum i højre side, nye AV-enheder i venstre side og galleriet i centrum fungerede meget bedre.

    Er det nye design forøvrigt stadig på forsøgsbasis siden BilGalleri, MotorcykelGalleri etc. ikke er blevet opdateret?

    Men det er i hvert fald super fedt, at i lytter til indput. Og jeg synes da, at det fungerer godt med det friskere look - det er kun layoutet, der ikke rigtigt fungerer (for mig). smiley


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #19   10. nov 2014 @Andreas - tak for feedback. Du må gerne uddybe hvad du finder uoverskueligt. Og hvad der gør at du synes mobilversionen er uoverskuelig. Måske vi kan gøre noget ved det:)

  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #22   10. nov 2014 Jeg må desværre igen komme med kritik - Præcis som sidste gang. Denne gang vil jeg dog starte med noget positivt. Siden ser rigtig fin ud af min lg g3. Den er blevet væsentligt nemmere at manøvre rundt på fra det synspunkt.

    Men fra min pc ser det endnu engang, som tidligere er nævnt i tråden. Sammensmeltet og rodet ud. Der er ALT for meget spild plads. Som jeg sidder og skriver lige nu har jeg en reklame i bunden, til venstre cirka 6-7cm ingenting og til højre op mod 18-20cm tomrum.


  • #23   11. nov 2014 Hvorfor fanden har i nu ændret det , var det ikke bedre at I gav folk muligheden for at vælge.
    Jeg ville bestemt vælge det fra ,
    og dem der synes at det er fedt med en rodet side , kan jo bare vente på app'en


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #25   11. nov 2014 @tommy - Tak for feedback - Kan du beskrive noget mere hvad det er du finder rodet? Vi lytter og vil gerne høre mere præcist hvad du mener:) Vi har med denne lancering gjort siden meget mere brugervenlig på mobil. Har du prøvet det?

  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #26   11. nov 2014 @Nicola hvid - Hvordan synes du ellers mobilversionen fungerer? - når du lige ser bort fra bannerne. Banner feedback er noteret ned på min blok:)

  • #28   11. nov 2014 Bruger aldrig andet end min mobil ....
    På den gode gamle side havde man overblik med det samme , nu skal man igennem flere menuer, det er sgu en skridt i den gale retning

    Min mobil er en smartphone, så den kan godt selv finde ud af det ...
    De såkaldte "smartphones" der ikke kan det er jo ikke andet en phone

    Mange andre sider har man mulighed for at vælge desktop version , se det sgu smart selv på en phone

    Like this se nederst


    profilbillede
  • #29   11. nov 2014 Desktop version af overstående side , vælger 100% altid desktop version....


    profilbillede
  • #33   11. nov 2014 Jeg synes nu det er blevet langsommere end før. Og så ligner det noget som er løgn.

  • #34   11. nov 2014 når man nu er på smartphone og ens øjne ikke fejler noget og godt kan se den "normale" side hvordan går man væk fra mobil siden ????

  • #36   11. nov 2014 nu har jeg måtte slette alle mine beskeder for at få fjernet at jeg havde 7 nye beskeder o.O

  • #38   11. nov 2014 Ja hvorfor er slet/ret funktionen blevet fjernet?
    Det er ikke altid jeg lige får læst beskeden igennem inden jeg sender den.
    Og rart man lige kan lave nogle tilføjelser. smiley


  • #39   11. nov 2014
    webbie 1 time siden
    "flot side godt den blev gjort responsive

    man er nød til og være nytænkende mht design samt målgrupper det rammer i godt "

    Webbie
    Du er rimlig nyoprettet, hvor meget kender du til den gamle side???
    Og ramme målgruppen godt smiley
    har du læst noget af det der er blevet skrevet som respons på ændringer , vi er målgruppen
    Og responsen er ikke positiv


  • #43   12. nov 2014 Webbie
    Okay, så er din viden om den gamle side jo stor nok , må man sige smiley
    Har du prøvet siden fra en smartphone?
    Det er noget lort
    Og det er ikke kun på hg den for HÅRD kritik
    Folk er langt mere åbenmundet på cg


  • #44   12. nov 2014 Jeg har aldrig oplevet at et websted får positiv respons når de fornyer designet. Fuldstændig ligesom når Microsoft laver en ny Windows, bliver det haglet ned med kritik. Alle vender sig dog til det før eller siden. Nogle er bare lidt hurtigere end andre : -D

  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #46   12. nov 2014 @Tommy H - Kan du uddybe hvad det er du mangler på mobilversionen (andet end at den ligner desktop) Er det også undersiderne du hellere vil se i desktop view?


    @Andreas - bruger du mest forum og derfor gerne så det som det første? Og hvordan synes du undersiderne virker på en mobil?

    @Dennis - Kan du uddybe hvad der ligner løgn - måske ser du noget vi ikke gør. Hastighed er vigtig for os. Hvilken browser bruger du? Eller sider du med en telefon?

    @Gubby - det kan man pt. ikke. Hvad er det du savner og er der noget du synes fungerer bedre? Skarpe billeder, swipe af billeder osv.?

    @Coffee og @Lasseb - det er en smutter. Det får vi fixet. Tak for den:)

    @ Webbie - det er korrekt siden er blevet responsive. Mere end 55% besøger nu siden via mobil og derfor nødvendigt at optimere siden til små skærme. Nogle vil hellere zoom en desktop site mens andre vil have en mobiloptimeret oplevelse.

    1000 tak for feedback. Lad os får noget mere feedback:) Gerne mere uddybende, da vi så kan gøre noget ved det. Vil også gerne høre om der er noget i synes der er blevet bedre - især på mobil?


  • #48   12. nov 2014 Når man hopper ind i et forum emne som dette på mobil, tager det meget lang tid og komme ned i bunden. Fordi Den kun indlæser nogle få svar af gangen. Når man så scroller et par svar ned "loader" Den så lige en 2-3 svar mere, og sådan skal man så blive ved. Meget belastende, ellers kan jeg godt li resten.

  • #49   12. nov 2014 Nå Ja, og så burde forum emnerne ligge over markedet på forsiden, da det meste der er til salg er noget ubrugeligt skrammel : -D

  • #50   12. nov 2014 Når jeg sidder med min ipad, så foretrækker jeg det gamle design.. (Det er som om at det hele kommer for tæt på, og man mister overblikket) Den højere speed på siderne er naturligvis altid velkommen..
    Som før nævnt, burde brugeren kunne vælge desktop eller mobil versionen selv. Min ipad er rigeligt stor til at vise desktop siden.. Uden probs.. Personligt bruger jeg meget sjældent min telefon til at gå på gallerierne, da jeg synes det blir for småt..

    Jeg synes hovedsiden ser kedelig og uinteressant ud.. Ihvertfald sammenlignet med tidligere design. Det er ikke noget jeg ville forlade stedet pga.. Men hvis jeg var ny bruger, ville jeg måske ikke falde for siden, som jeg gjorde da jeg startede her for nogle år siden.


  • #51   12. nov 2014 når jeg bruger min mobil så skal siden være 100% som vis jeg sad ved min PC der hjemme.

    gider ikke at skulle side og kigge på 2 forskellige ting.

    jeg er Fx heller ikke tilhænger af facebook app. bruger bare internettet.

    den nye side er skam hel fin på PC. så vis i kunne gøre så man kunne logge på den alm PC side fra mobilen af ville jeg være lykkelig.


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #53   12. nov 2014
    @Thomas - enig, den sidder vi pt. at optimerer på.

    @Rene - tak for feedback. Vi tester pt. ipad versionen og måske det bliver til en desktop version igen:). Vi måler på alle data og træffer senere en beslutning.

    Mht. til hovedsiden har vi ellers gjort den mere levende med gallerier - det var der ikke før til bruger der var logget ind. Er det “ikke logget ind” forsiden du mener?

    @gubby - Godt du synes godt om desktop versionen:) Vi kigger pt. i trafikdata og brugen af siderne, så træffer vi en belsutning udfra det.

    @Coffee - tak for den. En smutter. Det får vi på igen….


  • #54   12. nov 2014 Muligheden for at vise flere billeder i et forumindlæg burde os være muligt..
    Siden er kedelig uanset om man er logget eller ej. Det som kan være på en ipad unden man kører ned af siden..
    Forum burde være synligt ude i siden som det var før. Forum er en af/hvis ikke den vigtigste del af gallerierne, så dur det ikke man skal ned af siden for at finde de seneste forumindlæg.

    Eksempel på før, hvis man ku se lidt ude til højre (taget fra kattegalleri)



    profilbillede
  • #55   12. nov 2014 Og her eksempel fra ipad. Ikke så interessant og fængende som før.

    profilbillede
  • #56   13. nov 2014 Jeg syntes det virker UTROLIGT langsomt, og jeg har ikke kunne komme ind på denne profil her før nu.
    Siden i sig selv skal nok blive fint når man vender sig til det, dog ville jeg også gerne have forum var det før (Højre side) da det efterhånden er naturligt at det ligger der.. Det har det jo altid gjort.


  • #57   13. nov 2014 Jeg havde rykket udvalgt indhold ud til venstre i stedet, og rykket resten en kollonne..

    Og så syntes jeg det er RØV irriterende jeg ikke kan redigere mine forumsvar mere, nu skal jeg jo skrive en ekstra besked, for noget som egentlig bare sq have været i den anden.


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #58   13. nov 2014 @Whazz - vi optimerer pt. på mobilsiden. Og det med ret/slet kommre snart online igen. Det var en smutter.


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #61   13. nov 2014 Lille update:
    Vi har nu:
    - tilføjet muligheden for at rette og slette kommentarer
    - gjort mobilsitet meget hurtigere
    - lavet endnu mere hastighedsoptimering på forsiden

    Lad mig høre jeres oplevelser - gerne uddybende kommentarer;)


  • #62   13. nov 2014 nicolaj. der er programmer til at fjerne alle reklamer ^^

  • #63   16. nov 2014 Teksten til de billeder man tilføjer, kan dårligt ses ved "stort billedvisning"

    I bør nok tilføje i jere css et z-index: 1; på div-teksten, og et z-index: -1; på div-billedet, således teksten ligger sig foran billedet. smiley

    M.V.H,
    Steven Green


    profilbillede
  • #65   17. nov 2014 Alt skal vises som desktop på mobilen , så har man pludselig også en forside igen.....


    Det lort her kan I putte i app'en


  • #66   17. nov 2014 Redigeret 16:37

    Har i selv prøvet fra en smartphone


  • #67   17. nov 2014 Jeg kan så ikke finde forsiden.. Det går sgu godt... smiley

    Nb. Fra ipad.


    profilbillede
  • #68   17. nov 2014 Vil vi kunne forvente at det samme look kommer til bilgalleri også? smiley

  • #69   18. nov 2014 Jeg får blank side som renë dog på Forums siden.

  • #71   19. nov 2014 Kan egentlig godt lide designet (dog syntes jeg det udvalgt indhold skal rykkes helt venstre og de andre kolonner skal højre)
    MEN! Det er blevet MEGET langsomt, og forsætter det gider jeg ikke være her mere..


  • #72   19. nov 2014 Det er ikke langsomt her på min LG G2.

  • #73   19. nov 2014 Det er langsomt på min 100/100 forbindelse når jg er på stationær, eller bærbar, men når jeg er på tlf er det fint, men jeg bruger primært computer s¨å syntes det irriternede

  • #74   19. nov 2014 Jeg har ingen problemer på min 10 mbit forbindelse...

  • #76   20. nov 2014 250/250? -.-
    jeg bruger nettet fire forskellige steder, hhv. 8/2, 20/2 50/50 og en 100/100 og lige meget hvor jeg er er det lngen forskel, det er MEGET langsomt..
    Lige gyldigt computer jg har brugt ind til vider..


  • #77   20. nov 2014 Der er ingen hastigheds problemer på hverken min bærbar eller stationær. De sidder begge på en 60/60, og kører begge win 8.1 med google chrome browser.

  • #80   21. nov 2014 Hifigalleri.dk

    Jeg ville skrive en status kommentar til en anden brugers kommentar, jeg får så besked om at min kommentar er for kort? Hvad nu det for noget?
    Jeg kan se at det er lykkedes en bruger at reklamere for en hjemmeside længere nede.. Og det link er kortere end min besked.. smiley


    profilbillede
  • #81   23. nov 2014 Kigger bazoom stadig med i denne tråd? Ville gerne ha lidt feedback på min kommentar #80 ^
    Samt høre om vi ikke kan få tidspunkt med, for hvornår et indlæg og kommentar bliver skrevet? Pt er det kun datoen..

    René


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #82   24. nov 2014 Hej Alle

    Vi arbejder pt. på at gøre det muligt at skifte til desktop på mobil. Vores test har vist gode resultater i brugen af mobiludgaven, men vi har også respekt for at nogle ikke ønsker dette layout. Vi regner med at være klar i den her uge:) Ipad bliver i samme omgang også lavet om til en desktopudgave.

    Ellers ønsker vi stadigvæk feedback på fejl i evt. skulle opleve.

    @Rene - det får vi lige kigget på:) Tak for feedback...


  • #83   24. nov 2014 Det lyder sgu godt.
    Rikke du er bare den bedste:-)


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #84   27. nov 2014 Hej Alle

    Vi har nu gjort det muligt at skifte fra mobilversion til desktopversion. Man finder linket nederst på siden i vores footer...Gå til desktop

    Endvidere er iPad-versionen lavet om, således at man som default får desktopversionen. Igen kan man nederste på siden skifte til mobilversionen, hvis man ønsker det.

    Vi vil meget gerne have feedback på diverse fejl og andre oplevelser:)

    Hvad siger i til det?


  • #85   27. nov 2014 I har bare ikke rettet mit omtalte problem ved mit indlæg #63

    Det må da siges at være ret væsentligt eftersom at det man så bruger tid på at skriver til hvert billede, går til spilde ved stort billede visning.


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #86   27. nov 2014 @Steven - den er på vores liste og vi kommer snart til den:)

  • #87   2. dec 2014 Jeg har lidt problemer med at logge ind. Når jeg har logget ind viser den ikke at jeg er inde, og jeg har ikke normal adgang til min profil...

  • #88   2. dec 2014 Lige nu skal jeg taste mit login hver gang jeg skal skrive noget. Men er ikke logget på bagefter mere.

  • Anders
    Anders Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #89   2. dec 2014 Virker det heller ikke når du logger ind på normal vis oppe i hjørnet?

  • #90   2. dec 2014 Har prøvet at kigge et par gange nu, men kan ikke se hvor jeg skifter til desktop mode?

  • #93   2. dec 2014 Ahh nu fandt jeg det. Tak smiley

  • sjums
    sjums Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 4
    #94   2. dec 2014 Har du prøvet at gå på den her side først, Dennis? http://www.hifigalleri.dk/logud

    Og så bagefter gå ind på http://www.hifigalleri.dk/logind og logge ind derfra smiley Og husk checkboksen smiley Men det ved du nok godt smiley


  • #95   2. dec 2014 Jep har prøvet gentagne gange. Skidtet vil ikke som jeg vil lige pt.

  • #97   3. dec 2014 Bruger hverken mobil eller nogen form for app crap. Bruger kun pc´en.

  • #98   3. dec 2014 Kunne man Ikke gøre det muligt at bruge sin ipad i rektangulær stilling? (Ved brug af app'en)
    Mit cover er ikke beregnet til at man bruger ipad loret stående..


  • #99   3. dec 2014 Tror du mener horisontal stilling.

  • #100   3. dec 2014 Jep Thomas..

  • #102   3. dec 2014 Der står da ''Hent i App Store'' nede i bunden, så det vil jeg da gå ud fra.. smiley

  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #106   17. dec 2014 @Coffee - Den er rettet nu...

    @Nicolaj hvid - Enig, det er en smutter og det får rettet:)


  • #107   17. dec 2014 Hvorfor kan jeg nu "slétte" trådstarters beskeder? De forsvinder når jeg trykker på en lille "slet" knap.

  • #108   19. dec 2014 Jeg kan ikke slette et forum jeg har oprettet. Når jeg trykker slet, kommer den del hvor jeg skal skrive min adgangskode fint nok op. Men skærmen bliver mørk og det eneste jeg kan gøre er at trykke Gå Tilbage Pilen.

  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #109   19. dec 2014 @Whazz - du må gerne uddybe, for vi kan ikke fremprovokere den?

    @Dennis - den er rettet nu:)


  • Dennis
    Dennis Tilmeldt:
    mar 2013

    AV-enheder: 1 Svar: 26
    #110   19. dec 2014 Samme mulighed er der ved alle "gubby-reps" indlæg under følgende fotoalbum: http://www.hifigalleri.dk/fotoalbum/diverse-hifi/6325-nok_den_bedste_cv_indtil_videre_

    Har set det flere steder på siden, men har dog ikke forsøgt at trykke på knappen.


    profilbillede
  • Dennis
    Dennis Tilmeldt:
    mar 2013

    AV-enheder: 1 Svar: 26
    #111   19. dec 2014 Det samme er i øvrigt tilfældet på Cykelgalleri på trods af, jeg ikke engang er oprettet som bruger derinde.

  • #112   19. dec 2014 Præcis som Dennis viser smiley

  • #113   19. dec 2014 Haha i kan slette mig smiley

  • #115   5. jan 2015 Jeg har problemer med at oprette en ny besked/besvare en besked?
    Hvad er det nu for noget?
    Når jeg klikker ind på "send ny besked", kommer der en blank side, med dette stående som link

    " http://www.hifigalleri.dk/minkonto/besked/opret "


  • #116   5. jan 2015 Den er helt galt det med at sende beskeder.
    Selvom den viser beskeden er sendt, dukker den ikke op under sendte beskeder.
    Og ja jeg har sat kryds ved gem beskeden


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #118   7. jan 2015 Det var en fejl med beskederne, den er rettet nu....

  • #119   8. jan 2015 Jeg får stadig en uventet fejl når jeg prøver at sende en ny besked. Og der dukker ikke noget op i gemte beskeder.

  • #120   9. jan 2015 Jeg har stadig problemer med at sende beskeder. Jeg prøver at sende til en person men der kommer bare denne meddelelse: "Der er sket en uventet fejl."

    hvad skal det nu sige? Vil være rigtig glad hvis i kunne fixe det. smiley


  • #121   9. jan 2015 ???

Kommentér på:
Opdatering af HifiGalleri!

Annonce