{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.327 visninger | Oprettet:

HifiGalleri.dk
HifiGalleri.dk Administrator

Tilmeldt:
1. aug 2005
Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72

Velkommen til det nye HifiGalleri! {{forumTopicSubject}}

Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og der er mange flere nye ting på vej i næste version – som ikke er lige så længe undervejs som denne.

Vi har haft fokus på nyt udseende, større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da nogle ting er flyttet smiley ). Af forbedringer kan bl.a. nævnes:

- Endnu større billeder
Overalt er billederne gjort større og en ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret. Vær derfor opmærksom på om dine billeder er lagt op i en høj nok opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.

- Markedet er forbedret
Det vil nu være nemmere, at navigere rundt i de forskellige kategorier og søgningen er forbedret markant med ny søgeteknologi.
Du vil bemærke, at det også i markedet er muligt at se annoncens billeder i det nye store format.

Som noget helt nyt har vi åbnet op for erhvervsannoncering, så har du et firma, og ønsker at annoncere i markedet, skal du blot oprette en annonce som vanligt og klikke på ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.

Vi har stadig stor fokus på udvikling af markedsdelen, og derfor vil der komme yderligere forbedringer løbende i år.

- Anbefalet indhold til dig!
Når du navigerer rundt på siden, vil du få foreslået andet interessant indhold på baggrund af andre brugeres adfærd. Vi håber det dermed bliver endnu nemmere for dig at finde mere spændende indhold på siden

- Lige nu på HifiGalleri
Med denne nye feature kan du følge med i, hvor der er aktivitet på siden. Hvis du har en nyere browser, opdateres modulet helt automatisk. Se hvad andre brugere skriver, de videoer eller billeder de uploader eller de annoncer de indrykker, i samme sekund som de lægges på HifiGalleri

- Nemmere adgang til mange flere features og indhold
Vi har fjernet de forskellige abonnementstyper og når din profil er aktiveret har du nu fri adgang til alle features – Også det der tidligere krævede VIP-abonnement.

Det er nu bl.a. også muligt at oprette videoer og fotoalbum, selvom du ikke har en AV-enhed oprettet.

- Brugerprofiler kan nu også aktiveres via Dankort.


Vigtigt for dig som bruger!

- Login – Opdatér din emailadresse!
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet altså. Grunden hertil er, at vi har fået mange henvendelser fra brugere, der glemmer deres brugernavn.

Tjek derfor om emailadressen i din brugerprofil fortsat er gyldig!

-Tjek ’Min konto’ og dit nickname

Når du via ”Min konto” opdaterer dine oplysninger, vil du se, at der nu både er et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick” på siden. Vær opmærksom på, at det kun er dit nick, der anvendes når du opretter indhold på siden. Hvis du ikke vælger et nick, vil det automatisk bestå af dit fornavn og første bogstav af dit efternavn.

Som noget nyt skal du oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.

-Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden:)


Vi håber at du synes godt om det nye HifiGalleri, men ved også at det for mange vil være ”forstyrrende” da det gamle jo havde set sådan ud i mange år. Vi lover derfor at vi vil gøre vores bedste med at tilrette fejl i en fart og tage positivt imod alle henvendelser i vores support: www.hifigalleri.dk/faq


God fornøjelse smiley

Med venlig hilsen HifiGalleri.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til det nye HifiGalleri!
  • #3   3. apr 2012 Det da meget fedt!

  • #4   3. apr 2012 Anderledes og sikkert noget man skal vende sig til... Men det ser da meget 2012 ud smiley

    Så skal vi bare have fundet de fejl og mangler der er ...... Som at ligemeget hvad for en af mine mac´er med Safari på, bliver ved med at stå og se ud som om de er ved at loade noget fra siden.......


  • #5   3. apr 2012 Pisse besværligt at finde rundt i.... Og det kommer fra en teenager!

  • #7   3. apr 2012 Nyt layout accepterer ikke ændring af profil-billde (???)

  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #10   3. apr 2012 Torben K: Vi er i gang med at løse problemet!

    Nicolai: Når du abonnerer på et emne, og der kommer nye indlæg, så vil du kunne se det ved "beskeder" i topmenuen.


  • #12   3. apr 2012 Satme forvirrende layout

  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #13   3. apr 2012 Torben K: Kan vi få dig til at sende det profilbillede, som du forsøger at uploade til os på support@bazoom.dk?

  • #14   3. apr 2012 Dårligt layout, meget forvirene, ser ud som om eneste grund til opdateringen var at få plads til flere reklamer

    Sitet køre også meget dårligere på smart phone og er svært at navigere på touchskærm

    Stemmer for at få det gamle igen.


  • #16   3. apr 2012 Nicolaj og B & W: Kan kun giver jer ret. Det andet var meget beder, mindre forvirene, og ikke så mange relkamer smiley

  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #17   3. apr 2012 Jeg mangler stadig at se en reklame herinde... Når det så er sagt, synes jeg nu nok det er en lille smule forvirrende, samt der er et eller andet med farverne og sidens opbygning der bare strider mod alt hvad jeg har lært..

    Men hva faen... Forandring fryder vel ? smiley


  • #19   3. apr 2012 Kan godt lige ideen og det er nemt nok at finde ud af i længden. Dog er der intet kontrast på siden. Øjnene bliver irriteret over der kun er lyse elementer over det hele.
    Virkelig noget der giver hovedet forvirring og "hovedpine" fornemmelse.

    Lav rod teksterne sorte, og en mørkt baggrund. Det vil give harmoni, og minimere de stærke effekter fra alle de lyse farver.

    Håber I vil tage mit råd seriøst.


  • #20   3. apr 2012 Efter 2 minutter syntes jeg allerede det er langt bedre end det gamle. Fungerer super på iPad. Ser godt ud med de store billeder! Og dem der får ondt i øjene, prøv og indstil jeres farver korrekt eller køb en bedre skærm smiley Thumps up herfra!

  • #21   3. apr 2012 Sys det er næsten direkte Grotesk at Hifigalleri, bilgalleri, cykelgalleri osv. vælger at ændre design, UDEN at have deres kunders mening inde over det... Vi har trods alt betalt penge for at få en bruger herinde..

    For det som er blevet lavet herinde, er under alt kritik.. Farverne og stilen er fed og med på noden.. Men layoutet er under alt kritik, forvirrende, intet overblik, rodet, kompliceret... Det virker mere som en salgsside, end en interesseside..


  • #22   3. apr 2012 Fy for den lede... Giv os det gamle tilbage! Det her da godt nok noget S*** syntes jeg... Nærmest lyst til at slette ens bruger efter den update her...

  • #23   3. apr 2012 Fin update. Er godt tilfreds med at det gamle forældede design blev skiftet ud.

  • #24   3. apr 2012 Er jeg den eneste der savner at have topics fra tilmeldte grupper - på forsiden?

  • #25   3. apr 2012 Thomas A:

    Ordenligt skærm? Har en af de bedste på market, som oven i købet er kaliberet. Dell U2711.

    Måske irritere det ikke dine øjne fordi din skærm er blot 10", hvorimod jeg sidder med 27" til stationær og 13" på bærbaren.


  • Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 55
    #26   3. apr 2012 vil også sige at det her ikke falder i min smag.. det gamle var sku meget federe.

  • #27   3. apr 2012 Okay, der er en ting som er ret træls.

    Rækkefølgen af nye kommentar.
    Herinde i forummet er den nederste kommentar den nyeste. Men inde i market og AV-enhed er den øverste den nyeste kommentar. Meget forvirrende i længden..


  • #28   3. apr 2012 synes det ser ok ud, vi får jo ikke det gamle igen, så alt der whinen kan i godt droppe alligevel.

    men jeg synes kontrasten som nogle skriver, er lidt underlige for øjnene


  • #29   3. apr 2012 eneste jeg sådan er ked af, er under fotoalbum, når man klikker billederne op i stor størrelse, så kapper den lige 1/8 1/10 del af billedet i bunden, det er dælme træls

    men billedkvaliteten er HELT i top


  • #30   3. apr 2012 må holde med flere tallet og sige at det gamle var meget bedre, jeg er ikke sikker på om jeg ider bruge ret meget tid herinde mere, med det nye layout

  • #31   3. apr 2012 det dur bare ikke.

  • #32   3. apr 2012 Hader det .....

  • #34   3. apr 2012 "større brugervenlighed og overblik "

    Er ved at få grå hår, over hele kroppen!!


  • #35   3. apr 2012 På iPad er det 10 gange bedre end det gamle. Det virker næsten som om det er skrevet direkte til iPad. Kan ikke fatte dem som syntes det er "kompliceret og rodet". Jeg vil sige stik modsat!

  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #36   3. apr 2012 Kompliceret og rodet er måske heller ikke de helt rigtige ord at bruge...

    Nærmere forvirrende og belastende smiley

    De farver skal altså justeres, det er til at få ondt i hovedet af som det er nu smiley


  • Parion .
    Parion . Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 3 Emner: 18 Svar: 121
    #37   3. apr 2012 Må tilslutte mig mange af de andre... Hvorfor lave om på noget som allerede fungere rigtig godt?

    Og mere overblik? Hmm det vil være synd at sige..


  • #38   3. apr 2012 Jeg syntes det var et godt initiativ at tage. fedt design...

    Lige så snart jeg loggede på fik jeg hurtigt overblik over det... det er altså ikke så besværligt som folk siger.. ?

    Men jo jeg fik da et stort chok da jeg loggede på over farven o.s.v. smiley

    Men ellers skide cool!


  • Michael B
    Michael B Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #39   4. apr 2012 Ser fedt ud

  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #40   4. apr 2012 Ronnie: Vi har ændret visningen af billeder, så billederne ikke længere bliver beskåret, og du kan altså igen se det hele af dine billeder i fotoalbum.

  • #41   4. apr 2012 i så fald, så har i en fejl i skal have kigget på

    http://www.hifigalleri.dk/fotoalbum/off_topic/2681-billede_til_hifigalleri


  • #42   4. apr 2012 hvorfor skal den sorte bjælke dække noget af billedet? det forstår jeg ikke...

  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #45   4. apr 2012 Ronnie: det skyldes cache, og det vil blot være et spørgsmål om tid, før du også kan se det fulde format.

    Munk: Hvad sker, der når du trykker på storbilledvisning? Hvordan bliver billederne mindre? Der er nogle billeder, der ikke er lagt op i et stort format nok til at kunne udfylde hele fladen. Kan du evt komme med et eksempel?

    Er det "Lige nu"-modulet, der fejler? Virker det nu?


  • #46   4. apr 2012 Dennis H. "Danmarks absolut bedste hjemmesider" ? Brugermæssigt, og designmæssigt så var det gamle da noget lort.

  • #47   4. apr 2012 Kan slet ikke følge dig. Det er rigtigt at det nye design kræver tilvænning, og de kunne nok godt bruge nogle flere kontrastfarver.
    Men ærligt talt, så ville jeg ikke oprette en bruger med det gamle design hvis jeg skulle oprette en idag, og det er kun fordi det ikke var tidssvarende. Det var håbløst forældet, og var ærligt talt lidt skuffet over at have betalt penge for en bruger på et site der aldrig undergik nogle forandringer.


  • #49   4. apr 2012 Men det her da den første drastiske forandring. Kan ikke mindes at jeg på noget tidspunkt har tænkt "wow" over noget af det design nogle af gallerierne har haft tidligerer.

  • #50   4. apr 2012 Jeg er forvirret, Selvom mine billeder af mine anlæg er uloadet i for nuftig størrelse er de små, dem under fotoalbum er splittet ad, uskarpe og grynet, og jeg ved bare at mit canon 450D er bedre end det, har studeret mine billeder på min egen pc, og de er IKKE uskarpe, det her er noget møg, jeg fatter total hat, det er ligesom den nye tidslinje på facebook det her, mega røv forvirrende, vi trængte til forandring, men lidt af gangen havde været og foretrække, og så ikk en masse på en gang, det er stadig for meget Beta til jeg gider bruge tid, jeg holder en mindre pause, Kan ikk engang finde det jeg lægger i forum uden og skal lede og lede og lede og ender med at give op

  • #51   4. apr 2012 jeg mangler måske også under annoncer at kunne se hvor mange gange min annonce er vist, det bruger jeg som en god indikator for om prisen er rigtig eller om der er interesse for min annonce

    for om ikke længe kommer der vel betaling på markedet ligesom der er på bilgalleri, så VIL JEG DØD PINE kunne se en statistik på om hvordan visning på min annonce er... ellers flytter jeg over til et bedre marked hvor statistikkerne er bedre, gider ikke betale for noget jeg ikke ved om jeg får noget for


  • #52   4. apr 2012 Men fedt initiativ til noget nyt, bare for meget Banjo på en gang efter min mening

  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #53   4. apr 2012 Daller p: Hvis du sender originalfilen af dette billede: http://www.hifigalleri.dk/album/storbilledevisning/2494-min_hjemmebio_abc#/5 til os på support@bazoom.dk, så kan vi sammenligne kvaliteten, og se om der er nogle uregelmæssigheder.

  • #54   4. apr 2012 Daller P: Dine billeder er blot støjet og rystet, fordi der ikke har været lyst nok i rummet. Deres konvertering fungere glemrende. Et billedet jeg tog her igår, ligner næsten helt ens som den originale: http://www.hifigalleri.dk/galleri/storbilledevisning/8044-computeranlaeg_sonus_faber_med_roer#/5

  • #55   4. apr 2012 hifigalleri.dk: Hvad med at få det fikset med kommentarene, som jeg beskrev før? Det er nemlig meget træls i længden.

  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #56   4. apr 2012 Skum-cat: det er ikke en decideret fejl, men et valg vi har taget. Det betyder at det ikke er noget vi retter lige nu. Men vi har taget dit input med videre, og det vil blive diskuteret sammen med alle de andre input vi har fået vedr. det nye design.

  • #57   4. apr 2012 ej det vil jeg fanmer ikk se på det her :S

  • #58   4. apr 2012 mine billeder er ikke rystet og støjet, de blev bare nedskaleret til det det gamle HG nu har de opskaleret de i forvejen nedskalerede billeder, Dem jeg har her på min pc ser ganske glimrende, også hvis man Zoomer

  • kenno
    kenno Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 165
    #59   4. apr 2012 Hvad helved er dette nu ? :S

    IF IT AIN'T BROKE, DONT FIX IT..


  • #60   4. apr 2012 Og jo mine billeder ligner, bæ, my bad,

  • #61   5. apr 2012 Den nye side layout på Hifigalleri er til at lukke op skide i.
    Hold da kæft hvor er det elendigt.
    Jeg stopper med at bruge siden, hvis det er kommet for at blive. smiley
    Farvel Hifigalleri.


  • #62   5. apr 2012 Forstår ikke alt skal være hvidt nu om dage, prøv med nogle mørkere farver mere grå og sort agtig. Eller lign. i vil få gladere bruger på den måde, og derudover vil jeg sige at siden er nærmest ubrugelig på min android mobil, tingene er ikke på deres rigtige plads, og nogle ting stikker ind over reklamerne.

  • #64   5. apr 2012 Jeg kan godt blive lidt rystet og af administratorene er så LIGEGLADE med deres kunder, at de ikke lytter til den feedback der kommer tilbage, og faktisk kun lytter til de tekniske problemer.. Nogle af de mest aktive brugere herinde overvejer at slette deres brugere, og omkring 80% mener at det virkelig er for ringe det nye..

    STADIGVÆK er der ingen reaktion fra admin/Bazoom, selvom det faktisk er det i lever af. Jeres kunder.

    KUNDEN HAR ALTID RET - indtil modsat er bevist !!


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #65   5. apr 2012 Stig J: Vi lytter til alle konsturktive tilbagemeldinger. Lige nu er det tekniske fejl, der et vigtige at få rettet, så siden fungerer, som den skal. Vi tager alle jeres øvrige tilbagemeldinger med videre - og vurderer om der er noget vi skal ændre på.

    André s: Vi skifter umiddelbart ikke tilbage til det gamle design.

    Andreas H: Logmenterne er ikke kommet på endnu - men de kommer hurtigst muligt.

    God påske!


  • #66   5. apr 2012 Stig J ..
    Måske det går op for dem når de mangler 50% af brugerene :o)


  • #67   5. apr 2012 Så vil jeg da komme med noget konstruktivt, og håbe på at der er nogen der tager det alvorligt..

    - Designet er fint nok, og til at leve med, men der mangler lidt flere kanter og kontraster, så man får følelsen af at det er opdelt og et større overblik.

    - På forsiden kan man se, Galleri, Marked, Videoklip, Forum, Lige nu på hg.. Men hvor er fotoalbum. Det er lidt synd den er blevet "sparet" væk. Ved godt man kan trykke på den, som et faneblad. Men i fotoalbums kan der også være spændende oplevelser og erfaringer som man nu let overser.

    - Logo i Forummet er blevet skiftet til brugerens profilbillede. Det er mere overskueligt at have et logo for hvilket emne det omhandler.

    Det største problem er dog at der ikke er kanter og kontraster, det gør at det hele flyder sammen, og bliver uoverskueligt..

    Så har i lidt at gå videre med smiley

    God Påske til alle herinde smiley


  • #68   5. apr 2012 Er jeg den eneste der synes, den er blevet en del langsommere?

    Og, hvorfor er det lige at der skal være omvendt historik i video tråde....? Det er en total misforståelse, at det på nogen måder skulle være logisk, at nyeste svar ligger øverst!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (og lidt flere !!!!!!!!!!)
    Det burde forbydes at indrette en tråd på den måde. Vi er heller ikke arabere der læser højre mod venstre, eller nedefra og op. Det er også dumt at læse en bog, ved at starte med det sidste kapitel smiley

    Comon.dk har skrottet deres omvendte historik, og DKs værste forum beep.tv2.dk er bestemt ikke et forbillede man bør efterligne....


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #69   5. apr 2012 Stig J: Tak for feedbacken - den kommer med videre smiley

    Micma18: Vi tager dit input om kommentarhistorikken med også.


  • #70   5. apr 2012 Fedt med noget nyt.
    Man skal godt nok lige vende sig til det, før det bliver helt godt. Men jeg tror på det. smiley


  • #72   7. apr 2012 nej lars, de ændrer bare alle gallerierne og så laver de det om til det gamle igen....

    ja selvfølgelig er det meningen at det skal være sådan her, de har jo kørt en masse beta tests inden de lægger filerne op på deres site


  • #73   7. apr 2012 Jeg har altid været flittig bruger herinde.... og været herinde flere gange om dagen.... men nu gider jeg ikke bruge siden da jeg ikke kan finde rundt i den og det hele virker simpelhen for uoverskueligt til jeg gider bruge tid og energi på at lærer siden at kende.... hvis ikke det bliver ændret snart så har i ikke mig som bruger herinde mere....

    Savner det gamle look....


  • #74   7. apr 2012 Nej nej nej NEEEEJ

  • #75   7. apr 2012 Rhino .

    Kunne ikke sige det bedre selv, og er jeg den eneste, der synes det også er blevet totalt langsomt?


  • #76   7. apr 2012 jo jo, men de opgraderer dem lidt efter lidt, men der er jo også grænser for hvor dumme spørgsmål man som voksent menneske bør stille, de har jo ligesom lanceret deres "nye" site, så er det jo nok fordi det er for at blive

    nu bliver det jo bare spændende at se hvor lydhøre de er overfor vores inputs, men hvis man kigger på deres historik, så er deres ord jo lov, og hvis vi ikke kan lide lugten i bageriet


  • #77   7. apr 2012 Sikker noget lort

    Vh Tommy


  • paul h
    paul h Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Svar: 5
    #78   8. apr 2012 hvordan kan jeg kommer ind på min bruger kan ikke finde den når jeg er log i

  • paul h
    paul h Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Svar: 5
    #80   8. apr 2012 hvordan kommer jeg ind på min side på det her nye lort ?????

  • #82   9. apr 2012 I mister mange brugere/kunder, jeg er kun inde pga. jeg har nogle annonce endnu smiley

  • #84   9. apr 2012 Nogen der ved hvad for nogle email adresser
    Der virker på Hifi4all ?

    Har hørt at det ny hifigalleri , skulle være det bedste
    Der nogensinde er sket for hifi4all
    nogen der kan bekræfte det ?
    Vh Tommy


  • paul h
    paul h Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Svar: 5
  • #86   9. apr 2012 hifi4all har i mange år, uden sammenligning være det ubestridte største hifi forum i DK. (Helt uden sammenligning!)
    Desværre er det ikke alle der kan li Mikkel Giges måde at drive hifi4all, som en diktatorisk penge maskine.

    Men synes nu ikke vi skal afskrive hifigalleri, bare pga. et nyt design. Det er nu nok bare et tilvænnings spørgsmål. Selvom jeg heller ikke finder det hele lige logisk, så skal jeg nu nok vænne mig til det med tiden.
    Det største problem i mine øjne, er og bliver det omvendte historik, i galleri trådene. Det ER og bliver en misforståelse! Der er ingen andre succesfulde fora, der benytter den slags, og det giver INGEN logik.


  • johnny d
    johnny d Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 21
    #87   9. apr 2012 ronnie. hvis du ellers gad bruge dine øjne så står der sjovt nok også i ens annoncer hvor mange gange den er blevet vist (;

  • #88   9. apr 2012 Micma
    Nu har jeg ikke mulighed for at teste din påstand
    Om hvilke forum der er størrst .

    Jeg kan simpelthen ikke finde rundt på hifigalleriet mere
    En del af det ,skyldes nok at jeg kun bruger smartphone på nettet
    men det var ikke et problem med det gamle,
    og ændre til noget hvor man ikke tager højde for
    Smartphone det sgu helt galt .

    Og hifi4all. Har ikke tilgang af nye bruger
    Medmindre man har et bestemt email, og det selvfølgelig
    Hemlig

    Så hvem der er størst , aner jeg ikke

    Vh Tommy


  • #89   9. apr 2012 Nu har jeg forsøgt at give det lidt tid. Men jeg er som mange andre nået til konklusionen, at der nye design er til at lukke op og skide i.

    Hårdt for øjene, fyldt med fejl, ikke til at finde rundt i, det er fildstændogt unrugelige fra telefonen og sidst men ikke mindst er det bare PISSE GRIMT.

    De fleste af og elskede hifigalleri for det simple design, der var nemt at finde rundt i og bare virkede.

    Så der er kun afsky tilbage herfra. Desværre.


  • #90   9. apr 2012 Ja stavefejl koster jo ikke noget...

  • #91   9. apr 2012 Et sidste desperat forslag. Hvad med en "ny forside" knap, som så mange andre sider har, når de ændrer deres sider?

    Så kan de 3-4 personer der faktisk kan li siden, trykke på den og vi andre kan blive helt fri?


  • #92   9. apr 2012 >> Tommy
    Ifølge urlpulse, har hifigalleri.dk knap 15.000 besøgende pr. måned. Hvor hifi4all.dk ligger på knap 160.000
    Ikke at jeg er den store fortaler for hifi4all.... (Mikkels virkeligheds opfattelse kan være yderst varierende, og deles sjældent af mange)
    Men man kommer ikke uden om at de totalt dominerer KSB markedet osv.


  • #93   9. apr 2012 jeg kan simpelthen ikke fatte at man laver om på noget der bare fungerer i stedet for at smadre det hele.

    så sæt nogle nye tekstformater på og ændre farverne en smule så det ikke var helt kedeligt og gråt.

    men de her helt lyse farver er helt i hegnet, som de andre skriver, så har jeg også erfaret at man bliver MEGET hurtigt skør i øjnene af den meget lille kontrast der er imellem de forskellige toner.

    når man som jeg, sidder og skifter imellem de andre gallerier, så mærker man faktisk instantivt at der kommer meget mere ro på øjnene når man skifter over på fx mcg bg eller andre af de ældre sites.

    men derimod skal bazoom have RIGTIG stor ros for deres nye billed funktion, det duer bare


  • #94   9. apr 2012 øhhh hvad skrev jeg lige der.......

    "jeg kan simpelthen ikke fatte at man laver om på noget der bare fungerer OG i stedet smadre det hele."



  • johnny d
    johnny d Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 21
    #95   9. apr 2012 Ronnie. Man kan godt se hvor mange gange ens annonce er blevet set..

  • #96   9. apr 2012 ja det så jeg lige. men det har der ikke været mulighed for hele tiden

  • johnny d
    johnny d Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 21
    #98   9. apr 2012 Robbie. Det har været der før du skrev den kommentar smiley

  • #99   10. apr 2012 Hvis du ønsker at slette din brugerkonto helt, skal du først logge ind på din brugerkonto og vælge punktet "Slet min brugerkonto". På efterfølgende side skal du indtaste den adgangskode du normalt bruger til at logge ind med. Tryk derefter på "Slet brugerkonto" for at gennemføre sletningen


    Ser ikke ud til og eksistere nogen steder???


  • Michael A
    Michael A Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 34
    #100   10. apr 2012 Jeg synes at det ser godt ud. Husk at man ikke laver opdateringer for at skade nogen, man laver dem som regel for at gøre ting bedre. Jer som brokker jer er sikkert de samme som brokker jer hver gang FB skifter layout, men i venner jer jo til det, og ender med at blive glade for det. Godt arbejde.

  • #101   10. apr 2012 Som skrevet i et andet indlg, så bliver det her design nok også slut stationen for mig, jeg har svært ved at overskue og læse tingene her inde, farverne flyder sammen og nuancerne er simpelthend ikke gode nok, jeg har en form for synsforstyrelse (farveblindhed) som gør jeg ikke kan se forskel når det kommer til nuancer i farverne og gør at noget af teksten bare flyder ind med andet på siden.

    Dette går at siden næsten bliver ubrugtlig for mig, meget uheldigt.


  • johnny d
    johnny d Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 21
    #102   10. apr 2012 ring til bazoom og få din profil slettet.

  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #104   10. apr 2012 Johnny: Vi har ikke telefonsupport - men man kan skrive via "kontakt" http://www.hifigalleri.dk/faq , så hjælper vi med de forespørgsler som brugerne måtte have.

    Drystin: Vi er ved at se på om farverne er optimale. Og i hvert tilfælde bliver skriftfarven ændret, så teksten i fx. forum bliver lettere at læse.

    Som sagt, så tager vi al konstuktiv feedback med videre, så I er velkomne til at diskutere videre smiley


  • johnny d
    johnny d Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 21
    #105   10. apr 2012 admin..

    så lav alle lyse farve bare 30% mørkere.. man for virkelig ondt i øjnene !


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #107   11. apr 2012 Andreas og Bagsi: Det bliver rettet hurtigst muligt!

  • #109   11. apr 2012 Jeg synes det ser frisk og nyt ud. Jeg kan godt lide designet.

    Jeg er dog ked af at der ikke længere vises fotoalbum på forsiden.
    I mine øjne er de lige så vigtige som egentlige oprettelser.

    Jeg så også gerne man havde øget antallet af nye oprettelser og annoncer. Der er slet ingen tvivl om at ting på forsiden har LANGT flere hits end dem der lige er røget ud og de 5 der var plads til er i underkanten hvis i spørger mig. Det er måske et lidt større problem på cykelgalleri da der er langt mere aktivitet, men pointen er god nok.
    Det samme gælder annoncer. Når de hurtigt er væk fra forsiden kan det anspore folk til at oprette deres annonce mange gange for at få den på forsiden så meget som muligt. Specielt nu hvor de er skåret ned.

    Det var bare lidt input fra mig af. Jeg kan godt lide det nye design med det kan godt tweakes hist og her.

    Hellere 6-8 direkte links til nye oprettelser og mindst det samme for annoncer. Og for guds skyld bring fotoalbums tilbage på forsiden.


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #110   11. apr 2012 Bjarke: Tak for dit input, som vi tager med videre. Og vi kan fortælle at fotoalbum kommer tilbage på forsiden snarest muligt.

    Jesper: Nej, man kan ikke længere se, hvilke bedømmelser bestemte brugere har givet din av-enhed.


  • #112   11. apr 2012 Admin:

    Jeg er faktisk glad for det ikke længere er muligt at se hvilke folk der giver hvilke karrektere.... hvis jeg f.eks smider en lav eller middel får en lav eller middel tilbage.... men samtidig bør vi måske nulstille alle stemmer på alle oprettede opsætninger.... så kan vi se hvad det giver af resultat istedet....

    Det giver en meget bedre mulighed for at stemme fair.... og samtidig skal det ikke være en høj stemme som folk skal smide som standard.... middel er jo ikke skod det er bare ikke så fedt og lækker som høj....

    Samtidig med kan jeg ikke se nogen grund til at x-høje skal være begrænset til et bestemt antal som man løber tør for....


  • #114   11. apr 2012 Wow det var sgu effektivt!

  • #115   11. apr 2012 Så mangler vi bare at Cykel galleri får samme features på de punkter.

  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #116   11. apr 2012 Vi har nu foretaget et upload, hvor følgende ændringer er foretaget:

    Skriftfarven er ændret fra grå til sort, da vi har fået mange tilbagemeldinger om, at den grå farve forvansker læsningen.

    Vi har rettet fejlen med tidsangivelserne, så de nu vises korrekt - og samtidig har vi ændret tidsangivelsen, så det nu er præcist oplyst, hvornår indlægget eller kommentaren er skrevet.

    På HifiGalleris forside har vi genindført fotoalbum, bedst bedømte gallerier, man kan nu se flere forumindlæg - og ligeledes er det igen muligt at frævælge Off Topic-kategorien i viste emner.

    Herudover er der foretaget diverse smårettelser, som I brugere har meldt ind til os. Vores udviklere arbejder fortsat med fejlrettelser, og hvis I oplever noget, der ikke virker, så kontakt os endelig.

    En stor tak til de brugere, der har skrevet her i tråden samt meldt fejl ind via support smiley


  • #117   11. apr 2012 teksten synes jeg umiddalbart virker bedre, og mindre stressende for øjenene

    har i ændret kontrasten i farvere i siderne også?


  • #118   11. apr 2012 Vil gerne lige give Thumbs Up til Administratorene, for håndteringen af diverse klager, ang. design på de nye sider på Bazoom.. !!

  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #119   12. apr 2012 Ronnie´: Det er kun tekstfarven, der er ændret smiley

    Stig J: Mange tak smiley

    Som sagt er I fortsat velkomne til at gøre os opmærksom på fejl og generelle indtryk af designet!


  • johnny d
    johnny d Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 21
    #120   12. apr 2012 hvis den hvide farve bliver gjordt meget lysegrå og den lysegrå bagside bliver gjord lidt mørkere ville det være perfekt !

  • #121   12. apr 2012 Om muligt, så må i meget gerne gøre forsidens forskellige "toplights" mere adskilt, således at marked, AV-enheder osv ikke smelter sammen og liger et stort topic.

  • #123   12. apr 2012 Siderne må meget gerne gøres mere mørkt. www.itrends.dk har gjort det, og hvis du bladre mellem disse 2 sider, vil du med det samme mærke det i øjnene smiley

  • #124   13. apr 2012 Efter siden har ændret udseende, har jeg problemer, både med at åbne og sende beskeder. Det funger sådan lidt on/off - mest off. Når jeg vil åbne en pb, får jeg ofte en 404 error.

    Skum-caT, det var et godt forslag, tjekke dit link, det ville gøre HFG endnu bedre, hvis de gjorde, noget i den stil.



  • #125   13. apr 2012 Mere præcist, får jeg meldingen ; 404 File or directory not found.



  • #127   14. apr 2012 som konstruktivt kritik så kan i gøre den gråtone, som adskiller AV-enheder/Marked/Nyeste videoklip osv fra hinanden lidt mere ovre i den mørke farve, det vil gør det meget nemmere, tror ikke der er behov for og gøre den decideret sort, da det vil være for markant, men bare "lidt" mere, hvis i forstår hvad jeg mener.

    ( i reference til sidste indlag jeg lagde)


  • paul h
    paul h Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Svar: 5
    #128   15. apr 2012 !!!!!!!! Hej alle samme har lige sat min xbox ind som Av-enhed men så se jeg at der ikke er noget til spille konsol så var nød til at såt den som Computeranlæg det er for der ikke er nogen KATEGORIER til Spille konsol i den stil så der for har jeg lavet denne AV-enhed så stem den ind og håber at HIFIgalleri laver nogen nye kategorier ind dem der er der nu

    Hilsen Paul Holm smiley God dag alle samme


  • johnny d
    johnny d Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 21
    #129   15. apr 2012 paul. det er et galleri for anlæg. dvs der skal på en eller anden måde være indblanden ( højttalere i AV-enheden )

    hvad opratter du så 1 xbox for ?


  • paul h
    paul h Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Svar: 5
    #130   15. apr 2012 synde bag det bliver for meget men alle de højttalere når der ligeså godt kunne komme nye KATEGORIER og kke der kun skal være højttalere
    men ?????? op til HIFIgalleri


  • #131   15. apr 2012 paul h

    Hifigalleri = højtaler og anlæg? det bilver jo ikke for meget?

    det vil sige at bilgalleri skal laven en kategori, som hedder "flyemaskiner" eller hvad? det er jo for langt ude smiley


  • #132   15. apr 2012 Det gamle layout var meget "hyggeligere"... Bare min mening.

  • #133   15. apr 2012 Nu må jeg altså ud med det...........

    Det nye layout SUCKS!!!! smiley

    Farverne er totalt øjen-trættende og det er totalt rodet at finde rundt i. Jo der er kommet nogle nye funktioner........ Men hertil siger jeg:
    Endten få dem implederet i det gamle desig eller drop dem!

    Det er en fornøjelse at være på MC galleri, men når man så hopper tilbage til Hifi, så er det som at få en BÆ I ØJET, også kaldet en øje-bæ.


    Bare min holdning.


  • #134   15. apr 2012 PR +1

  • #136   16. apr 2012 Hvorfor bliver jeg ved med at følge dette emne, selv om
    jeg har valgt det fra ?

    Vh Tommy


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #137   16. apr 2012 Kent N: Vi kigger nærmere på problemet.

    Tommy H: Hvis du har afmeldt abonnementet og derefter skriver i tråden igen, så vil der blive oprettet et nyt abonnement - medmindre du fjerner fluebenet i "Følg dette emne" under indlægsboksen.


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #139   16. apr 2012 Så er der kommet et par enkelte tilføjelser her på siden igen.

    Udover diverse smårettelser, så er logmenterne tilbage, men har dog nu fået et lidt andet udseende og har skiftet navn til "statusbeskeder". Du finder statusbeskeder under "min konto", hvor du kan vælge om du vil se statusbeskeder fra alle brugere - eller kun fra dine venner.

    Ligeledes har vi tilføjet menupunktet "Mine forumemner" under "Mit indhold", så man nu altid kan finde sine oprettede indlæg - uanset om man abonnerer på tråden eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg brugeren har oprettet.


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #141   18. apr 2012 Nogle af Jer har nævnt, at farven på det nye HifiGalleri ikke lige er sagen. Vi har netop lanceret LastbilGalleri.dk samt KatteGalleri.dk. Er disse farver bedre?

  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #143   18. apr 2012 Hvilke af de to farvevariationer, kan I bedst lide - og hvorfor?

  • #145   18. apr 2012 Jeg er mest til lastbilgalleri. Det er nemmere og skille tingene ad derinde. Dog vil det også hjælpe med en lidt mørkere grundfarve bag de forskellige moduler. Det hele flyder lidt sammen lige nu.

  • #146   18. apr 2012 Når man læser ved en av enhed , læser man nede fra og op ,ældst nederst
    Og så de ny foroven, når man så har læst nede fra og op, skal scrolle til bunden
    for at finde
    Side 1 af 4 « Nyere 1 2 3 4 Ældre »


  • #147   18. apr 2012 lastbil

  • #148   18. apr 2012 Helt klart lastbil. Men savner stadig mere markante indelinger af de enkelte kategorier

  • #149   19. apr 2012 Lastbil galleri smiley

  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #150   19. apr 2012 Man bliver faktisk tvunget til at skrive en kommentar ekstrra i tråden for at fjerne fluebenet i "følg dette emne"...

    Må hellere bruge det nogenlunde fornuftigt så.. Lastbil er nogenlunde fornuftigt rent synsmæssigt (læs: fint nok), dog skulle man måske overveje at rykke marked og galleri væk fra hinanden i sidens opbygning.. Jeg tror det i høj grad er deres nuværende placeringer ( lige ved siden af hinanden), der medvirker til at få det til at se rodet og uoverskueligt ud..

    Som minimum skal der ihvertfald grænses bedre af mellem dem rent designmæssigt smiley

    Det går da fremad... smiley


  • Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #151   19. apr 2012 lastbil smiley


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #152   20. apr 2012 Tak for jeres tilbagemeldinger smiley

    Morten T: Du kan sagtens fjerne dit abonnement via "Min konto" - men skriver du i tråden igen, så genoprettes abonnementet. Så du skal huske at fjerne fluebenet, hvis du ikke ønsker dette skal ske. Tak for dit input mht. farve og design - vi tager det med videre smiley


  • #153   20. apr 2012 i

  • #154   22. apr 2012 Jeg kan jeg ikke abonnere på forum emner medmindre jeg skriver i dem. Hvis jeg trykker på "følg dette emne", siger den godt nok "du abonnerer allerede, men tråden står ikke inde under mine abonnenter, plus jeg intet får af vide i "nye hændelser" når der sker noget.

    Ved ikke om det kan have noget og gøre med at jeg bruger iPad, siden der tilsyneladende ikke er så mange andre der klager over problemet?


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #155   23. apr 2012 Thomas: det er en fejl - og den bliver rettet ved næste upload smiley

  • #156   23. apr 2012 jeg kan ikke få lov til at læse en besked jeg har fået den kommer bare med

    404 - File or directory not found.
    The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #157   23. apr 2012 Krogh: Kan vi få dig til at tage et screenshot og sende det til os på support@bazoom.dk ? Så kigger vi nærmere på det.

  • #158   23. apr 2012 mail sendt

  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #159   23. apr 2012 Vi har netop uploadet en del rettelser til sitet. Mange af fejlene er blevet opdaget på bagrund af henvendelser fra Jer brugere, og det er vi glade for - så fortsæt endelig med at kontakte os eller skrive her i tråden, hvis I opdager noget.

    Af rettelser kan nævnes:

    Det er nu muligt at oprette abonnementer på tråde som før.
    Nogle brugere har haft problemer med at læse privatbeskeder - dette problem, som skyldtes specialtegn i overskriften, er nu også løst.
    Problemet med at notifikationer vedr. statusbeskeder ikke nulstilles er nu også rettet. Når man har set statusbeskeden på brugerens side, så nulstilles notifikationen.
    Som en ekstra feature, kan man nu også se sine egne statusbeskeder på "Min konto".
    Desuden er linkfarven er gjort mørkere, da den lysere blå var svær at læse..


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #161   24. apr 2012 munk: Det vises fint her - helt nede i bunden af siden på brugerens konto.

  • #163   24. apr 2012 Tror det er hos dig munk...

    Jeg kan sagtens se dem hos mig


  • #165   24. apr 2012 Nu får jeg ikke længere, den 404 error, når jeg prøver at åbne beskeder - jeg kan også besvare dem.
    Men jeg kan stadig ikke,selv sende en besked. Besked vinduet dukker frem, og kan fint udfyldes, der er bare ingen mulighed for at sende dem. Når jeg scroller ned på siden, rykker besked feltet sig ikke, så jeg får ikke adgang til en send funktion.


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #166   25. apr 2012 Kent N: Har du mulighed for at tage et screenshot af problemet og sende til os? Samt fortælle hvilken browser du bruger, så skal vi se nærmere på det!

    Munk: Umiddelbart vises de også her.


  • #167   25. apr 2012 Jeg har taget et screenshot, men kan ikke, under kontakt support, indsætte det via højre klik. Hvordan gør jeg ?



  • #168   25. apr 2012 Har oprettet en fotoalbum, hvor det kan ses ;

    www.hifigalleri.dk/fotoalbum/off_topic/2707-forum_emne_til_administrator?status=1



  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #169   25. apr 2012 Kent N: Tak for det:)
    Det er faktisk ikke muligt at vedhæfte noget pt. så det er ikke underligt, at du har haft svært ved det. Men vi siger tak for albummet, som vi vil se nærmere på!


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #171   26. apr 2012 Så har vi haft endnu et upload, hvor vi har rettet fejl, men også har ændret på en del ting.

    Vi har lyttet til Jeres tilbagemeldinger, hvor det største kritikpunkt har været farven på siden, så denne er nu ændret - til en forhåbentlig mere letlæselig farve..

    Derudover har vi tilføjet en "Jeg er enig"-knap, som mange også har efterlyst.

    Vi håber I kan lide disse ændringer smiley

    Vi modtager stadig rigtig gerne forslag og konstruktiv kritik, da vi hele tiden arbejder på at gøre siden bedre.


  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #172   26. apr 2012 Kan i ik lige tilføje et par flueben under ens personlige profil hvor man kan fjerne det synes godt om pjat samt de forpul**** smileys ?

    på forhånd tak smiley


  • #174   26. apr 2012 MARKER SOM LÆST knappen, dem MANGLER

  • Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #176   26. apr 2012 Ronnie den er under opbygning smiley

  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #178   30. apr 2012 Der er en del brugere, der har haft problemer med at slette fotoalbum og videoer - det problem er nu løst, og sletfunktionen virker igen efter hensigten.

    Ligeledes har vi tilføjet "jeg er enig"-knappen til statusbeskeder. smiley



  • #179   30. apr 2012 Når man afviser en oprettelse, og trykker på "Det er ikke din av-enhed" så skriver den "Det er ikke brugerens bil" eller noget i den stil

  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #180   1. maj 2012 Søren D: Tak for info - det sørger vi for at få rettet!

  • #181   4. maj 2012 Jeg kan stadig ikke sende beskeder, når jeg prøver, er siden stadig "frosset" som vist i mit fotoalbum.



  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #182   7. maj 2012 Så har vi haft endnu et upload med forskellige rettelser og enkelte nye ting er også kommet med i denne omgang.

    Blandt andet kan brugere, der har haft problemer med at slette fotoalbums, igen slette disse uden at få en fejlmelding.

    I er kommet med mange gode input og på baggrund af dette, så har vi tilføjet følgende features:

    Det er nu muligt at hoppe til bund eller top i en forumtråd

    Gruppeadministratorer kan rette i overskrifter i gruppeforumtråde.

    Man kan nu oprette købsannoncer uden at vælge mærke/model

    Ligesom man kan finde sine egne forumemner på "Min konto", så er det nu også muligt at se, hvilke forumtråde man har deltaget i under punktet "Mine svar"

    Til sidst skal nævnes, at det nu igen er muligt at ændre på rækkefølgen af sine gallerier. Dette gøres også under "Min konto" smiley


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #183   7. maj 2012 Kent N: Vi er i gang med at kigge på problemet smiley

  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #184   29. maj 2012 Så har vi tilføjet et par enkelte ændringer til designet.

    Det er nu muligt at se, hvilke af dine venner, der er online på "Min konto".

    Billedvisningen er ændret, så det nu er muligt at undgå den sorte kant - formatet 4:3 burde være det optimale.

    Du kan nu på den almindelige billedevisning også skifte billeder med piletasterne - ligesom på storbilledvisningen.

    Mvh. Rikke/HifiGalleri


  • #185   29. maj 2012 Jeg har simpelthen svært ved at finde flere
    Fejl eller hvad man nu skal kalde det smiley

    Vh Tommy


  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #186   29. maj 2012 Billedvisningen er ændret, så det nu er muligt at undgå den sorte kant - <B> formatet 4:3 burde være det optimale. </B>

    Der er sgu da ingen der stadig sidder med en 4:3 skærm i dangens danmark er der ?



  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #187   29. maj 2012 Morten: Det er ikke skærmen - men billedet vi tænker på - f. eks vil der stadig være kant på billedet, hvis du tager billeder med iPhone.

    Mvh. Rikke/HifiGalleri


  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #189   29. maj 2012 troede fandme lige det var fuldskærmsvisningen i var inde og gøre defekt:)

  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #190   28. jun 2012 Vi har netop haft et upload, hvor vi har ændret udseendet på sektionsforsiderne markant. Vi har forsøgt at gøre overblikket bedre ved at koncentere indholdet om den specifikke forside - på Galleriforsiden, er de gallerierne, der er i fokus osv. Samtidig har vi forsøgt at gøre sektionsforsiderne mere interessante for brugerne ved at finde relevant indhold, som f.eks populære søgninger, der viser hvad flest brugere søger på for tiden, under videoklip og fotoalbum kan du se eksempler på oprettet indhold fra dit område, samt hvem der har oprettet mest i denne uge, og på Galleriforsiden, kan du se dagens bedste galleri.

    Derudover er det nu muligt, at redigere i sine forumindlæg - hvis du opretter et forumemne har du 15 min til at redigere indlægget efter oprettelse - er det et svar i et forumemne har du 5 minutter.

    Vi håber I bliver glade for disse ændringer.

    Mvh.Rikke/HifiGalleri smiley


  • #191   21. sep 2012 Efter jeg har opdateret min iPad til ios 6, bliver den ved med og sige at jeg har 2 hændelser, på 2 forumemner der ikke sker noget i. Og er lidt i tvivl om den overhovedet fortæller om nye hændelser, der har ihvertfald ikke været nogen siden jeg opdaterede.

  • #192   21. sep 2012 Nu er det blevet testet, jeg får intet af vide om nye hændelser, men der 2 der bare bliver ved med og stå der lige meget hvor mange gange jeg forsøger og fjerne dem. Må være et cookie problem af en slags.

  • #193   21. sep 2012 Så prøv at cleare dine cookies?

  • #195   21. sep 2012 Fik mine væk ved og slette cookies, men jeg får ikke besked om nye hændelser.

  • #196   22. dec 2012 Jeg har et ønske smiley
    Når jeg bruger min iPad på hifigalleri og jeg så har fået en besked
    Så er det 9.9 gange ud af 10 jeg rammer Gnaver galleri i stedet for brevet eller flaget , det er PISSE træls sagt på godt jysk
    Kan Der ikke laves større afstand ?


    profilbillede
  • #198   22. dec 2012 Jeg har samme problem når jeg benytter kærestens iPad.... Større afstand tak smiley

Kommentér på:
Velkommen til det nye HifiGalleri!

Annonce