{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.864 visninger | Oprettet:

Nye højtalere! Dali??? {{forumTopicSubject}}

Hej hifi mennekser!

Jeg står og har solgt mine vegaer og er på udkig efter et par nye højtalere. Er blevet træt af buller bass kg kunne godt tænke mig et par kvalitetshøjtalere til en rimelig pris. Har kigget lidt på dali ikon 6. De skal! Købes brugt.

Håber i kan komme med nogle forslag smiley højtalerne skal spille p en harman kardon 3490 stereo forstærker. 120x2 W


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye højtalere! Dali???
Kommentér på:
Nye højtalere! Dali???

Annonce