{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.269 visninger | Oprettet:

harman kardon signature 1.3, vurdering, {{forumTopicSubject}}

hej, jeg har fået en harman kardon signature 1.3 ganske graris af en kammerat i dag,, den er i fin stand og fungere som den skal, syns den lyder godt,,

men jeg har ikke en dyt at bruge den til,,

så spørgsmålet er, hvad kan jeg tillade mig at ta for den,

er den noget værd ?????????+

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  harman kardon signature 1.3, vurdering,
  • #1   23. feb 2014 Skulle efter sigende være en af de bedst lydene fra Hk
    Og hvis standen er god som du skriver, ville den kunne sælges til
    Mellem 1700- 2300 kr

På nogle lyst klingen ht gør den det godt , på mere mørk klingene
    er det totalt no go
    Har selv haft en i et lille års tid , og den har riglig med krafter
    Perfekt til front og center

Mvh Tommy

• #2   23. feb 2014 hej tommy, tak for svar.. ,, men har lige kigget på dba,, og der kan jeg se der er en ,1.5 ttil 5500 og en 1.3 magen til min til 4500kr....

så i mit hovede skal den koste mere end et par tusinde,,

jeg har lige sat den til et sæt ældre dali 40se,, det lyder sku godt,,..rigtig rigtig godt endda

men knap så godt på mine cv,, der gør nad det lidt bedere.... ,,

men jeg præver at smide den til salg, så må folk jo bare byde løs på skidtet smiley

• #3   23. feb 2014 Den bliver aldrig solgt til 4500
    Solgte min for det halve

• #4   23. feb 2014 ja okay,,, vil hvertfald ikke af med min for under 3kg,,, mindste prisen bliver 3000kr,, ellers kan jeg snildt selv beholde den,, til noget musik i køkkenet smiley

• #5   23. feb 2014 "Men jeg har ikke en dyt at bruge den til,,"

Godt du så alligevel fandt noget at bruge den til

• #6   24. feb 2014 Har doh heller ikke meget at bruge den til,,, men gider da ikke forærer den væk for ingenting,, hvis den forstærker er så god som du siger,, burde det jo heller ikke være noget problem, at for den solgt for 3kg,,, og siger sådan set bare,, hvis jeg ikke får det jeg vil ha,,, vil jeg da hellere selv beholde den og smide den i køkkenet.. Istedet for at give den væk for absolut intet. smiley smiley

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #8   24. feb 2014 Jeg gav 2800 for en tilsvarende for en 3-4 år siden, og solgte igen 2 år efter for 2500...

Så har du lidt (mere) at gå efter smiley

• #9   24. feb 2014 " hvis den forstærker er så god som du siger "
    ??????

Hvor god er det , lige jeg siger den er

Anyway held og lykke med salget smiley

• Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #10   24. feb 2014 tommy h: Nu kan det jo være mig der læser det forkert.
    Men jeg syntes nu heller ikke du får det formuleret ret heldigt.

"Skulle efter sigende være en af de bedst lydene fra Hk"

"På nogle lyst klingen ht gør den det godt , på mere mørk klingene
    er det totalt no go"

"Solgte min for det halve"

Kan du bestemme dig? Hehe.

Nå men tilbage til trådstarter.

Jeg vil skyde på en små 2500 i en god handel. Det er en rigtig fin forstærker med et godt kraft overskud til prisen og det er jo et godt kendt mærke. Harman kardon holder generelt et højt brugtpris niveau. Selv har jeg lige solgt en 340'er for 3500,- Så det vil som alle andre handler, i bund og grund handle om hvor du sætter den tilsalg og hvor heldig du er med dem der kigger på din annonce.

Held og lykke med salget. Lad dig endelig ikke påvirke af overstående brugere.
    Vi vil bare så gerne være bedrevidende herinde smiley

• #11   25. feb 2014 peter s ..tak for svar ,, der kom noget af et svar jeg kunne bruge til noget :-),, hvad er ny prisen på sådan en fætter enlig og hvad årgang blev de solgt ????

• Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

#13   25. feb 2014 Andreas: Det vil jeg nu ikke mene. Når man starter med at skrive "Skulle efter sigende være en af de bedst lydene fra Hk" Og bagefter let beskriver den. Kan det tolkes på 2 forskellige metoder.

1: Han har haft en 1.3, men aldrig hørt andre Harman kardon receivere
    2: Han har ikke haft en 1.3, men skriver at han har solgt en.

Misforstå mig ikke. Jeg har en ide om hvor han gerne vil hen i første indlæg.
    Men så kommer kommentaren "Hvor god er det lige jeg siger den er?" Ja, hvis man huskede sit første indlæg.

Men lad os nu lade den her ligge. Vi bestemmer selv hvad vi prissætter vores produkter til, sælges det ikke til prisen, har prisen jo været for høj - Sådan er det med alt! smiley

• #14   25. feb 2014 Peter s
    " skulle efter sigende være en af de bedst lydene fra Hk"

Overstående henviser jeg til hvad andre synes , skulle da ikke være så svært at forstå

"På nogle lyst klingen ht gør den det godt , på mere mørk klingene
    er det totalt no go "

Overstående er min vurdering, vel heller ikke så svært at forstå

"Misforstå mig ikke. Jeg har en ide om hvor han gerne vil hen i første indlæg"

Hvor vil jeg gerne hen ???

2: Han har ikke haft en 1.3, men skriver at han har solgt en.

Hmm tjek lige tredje sidst og sidst billede , i min profil

Hvad er din vurdering af hk1.3 ikke prisen jeg spørg til

• Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

#15   26. feb 2014 Hvorfor spørge mig til en vurdering af lyden / kvaliteten, når emnet omhandler prisen?

Jeg syntes det er en ganske fornuftig effekt til hjemmebio brug. Jeg syntes personligt ikke den er velegnet til musik, da lyden i mine øre er en anelse for mørk, den mangler samtidig både varme og luft i mellem og top. Til gengæld arbejder den fint i bunden og med de rigtige højtalere spændt efter, er dette perfekt til front og center.

De 2500,- jeg selv ville prissætte til, mener jeg den er værd. Især for de mange der i deres iver efter surround har købt en af de billige pioneer/onkyo/yamaha.

Men hvad angår musik, er jeg heller ikke den rigtige at spørge. Jeg var midlertidig tilbage og runde en integreret, efter nogle år med rør og det viste udelukkende, at jeg simpelthen ønsker rør til stereo. Det eneste jeg fremover kommer til at bruge andet til er til min "hjemmebio" Som folk nu ønsker at kalde et 5.1 setup og en fladskærm smiley

• #16   26. feb 2014 #11
    Google er din ven

Peter s
    Kan du bestemme dig ? Hehe
    Tror sgu godt jeg ved hvor skoen trykker hehehehe

• Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

#17   26. feb 2014 tommy: Den må du hellere uddybe, hvor mener du jeg modsiger mig selv?

• #18   28. feb 2014 Arh.. det klarede du vist fint selv...hehe

• Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

#19   28. feb 2014 Hvorfor ikke bare skrive at du har klokket i det og derfor nu prøver at redde den? Du er stadig mere end velkommen til at vise mig hvor jeg modsiger mig selv.

Jeg glæder mig smiley

Kommentér på:
harman kardon signature 1.3, vurdering,

Annonce