{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  harman kardon signature 1.3
  • #1   9. jan 2009 Mange producenter idag gemmer ikke info om ældre enheder på deres hjemmesider længere. Men prøv at skriv til HK så kan det være de kan sende noget info til dig via mail om den.

Men såvidt jeg kan huske så er den både THX certificeret, og så yder den 3x100 Watt RMS ved 8 Ohm.

• #2   9. jan 2009 hej kim.
    det ''sjove'' er at man faktisk på hk's hjemmeside kan finde et produktarkiv og man kan downloade manualer osv til alle gamle modle,men selvfølgelig bare ikke signature 1.3.... underligt

• #3   9. jan 2009 Hvis du er i tvivl om alderen, mener jeg ikke Signature serien blev produceret efter år 2000.
    Men en vellydende blok er det da stadig.

• #4   9. jan 2009 Jeg kan se der er en til salg på dba.dk og der står den er 4 år gammel, så de må da være produceret efter år 2000...

• #5   9. jan 2009 Hvis han kan bevise den er fabrikeret i 2004, tager jeg mine ord i mig igen. Der er nogle sælgere der pynter på annoncen, så skidtet er nemmere at komme af med.
    Er næsten sikker på de stoppede omkring år 2000.

Tror du finder ud af det, hvis du søger lidt på nettet under Signature serien. De lavede også en dvdafspiller, men den er uhyggelig sjælden.

• #6   9. jan 2009 jeg har lige købt en,og den spiller rigtig godt,bruger dog min denon som forforstærker lige pt,men skal hente en hrman kardan avr 235 i morgen som så skal bruges som forforstærker.jeg kan kun finde rosene ord om signature 1.3 men næsten ingen data vil gerne vide hvor mange amps den trækker osv,jeg er ligeglad med watt osv.den lyde godt på mine avance og det er vigtigst

• #7   12. jan 2009 Brian H - Hvor finder man det produktarkiv henne?

• #8   12. jan 2009 Kanon:) Det vil jeg lige få gjort så:) Takker

• #9   12. jan 2009 h/k's hjemmeside betyder harman kardon,jeg refererer ikke til hifiklubbens

• #10   12. jan 2009 Så langt var jeg nået hehehe Kunne bare ikke finde det derinde. Skal lige registres først:)

Kommentér på:
harman kardon signature 1.3

Annonce