{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

Dennis L
Dennis L
Tilmeldt:
20. sep 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

Hjælp til højtaler {{forumTopicSubject}}

Jeg har tænkt mig at købe en Denon avr-x2000 hvad vil i foreslå af højtaler har hørt dette anlæg med nogle Dali zensor 7 og syntes det lød rigtig godt men vil gerne høre jeres mening.
Selv om det er surround forstærker nøjes jeg med 2 front til at starte med da det ca bliver 10000kr men vil gerne høre jeres mening om jeg skal spare lidt mere op eller om det er et okay valg.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til højtaler
  • #1   11. feb 2014 Har du overvejet brugt?:)

  • Dennis L
    Dennis L Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #2   12. feb 2014 Ja jeg har men er ikke så meget inde i det så ved ikke hvad jeg skal vælge.
    Men forslag modtages gerne smiley


  • #3   12. feb 2014 Du kan jo få meget lækkert for 10 tusinde!:) jeg havde nok startet ud med at købe en brugt receiver og købt en effekt forstærker til smiley så har du også 5000 til et par højttalere, hvilket kunne være b&w 604 s3.. så har du rigtig god lyd + du kan købe resten af serien senere hen smiley

  • Dennis L
    Dennis L Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #4   12. feb 2014 Grunden til jeg gerne vil have den reciver er at jeg kan bygge videre på den med flere højtaler og at den har internet radio og streaming af musik fra iphone og ipad så tror kun det er højtaler jeg vil købe brugt. Ville de b&w 604 være et godt valg til Denon avrx2000?

  • #5   12. feb 2014 Jeg kender ikke lige præcis den denon.. Men jeg har hørt de 604 med flere denon forstærkere og jeg synes de lyder kanont!

Kommentér på:
Hjælp til højtaler

Annonce