{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

crown xli 2500 {{forumTopicSubject}}

hej HG,, får mig sidst på eftermidddagen,, en crown xli 2500, effekt blok,, har aldrig hørt den,, jeg skal bruge den til at trække cerwin vega dc15, og dc1515, selvfølgelig ikke på samme tid, et sæt ad gangen,,,,

men mit spørgsmål er..

kan den lever noget,, tænker nu på den lille vægt forstærkern har.. og er den bass stærk, eller egner den sig bedst til at trække mellemtone og diskant,, den smider 2 gange 1200watt rms i 2 ohm


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  crown xli 2500
  • #1   3. jan 2014 Jeg tror godt at du kan regne med at den leverer varen... smiley Og bas stærk er den også.. smiley Men det er og bliver en PA forstærker. Og ikke en hifi forstærker... smiley Men sådan som du og jeg hører musik, så er den vist topdollar! smiley Jeg bruger en Behringer EP4000 til subwooferne og en Citronic pro1000, til mine "satelitter".

  • #2   3. jan 2014 Hvis du skal gøre noget sjovt, så smæk en equalizer på, en eller anden dag, og leg lidt med det, så får man det som man vil.


  • #3   3. jan 2014 ja okay tak for svar :-). glæder mig os til at få den ind ad døren og se hvad den kan,,
    har fået den for 2000kr,, så det jo en pris der er til at arbejde med,,
    men med hensyn til equalizer, har jeg altid gerne ville ha en og arbejde med,, men kan ikke rigtig finde ud af, hvilket modeller man skal gå efter når det kommer der til smiley


  • #6   3. jan 2014 Forstokket og firkantet! Super kommentar! smiley Håber du bliver tilfreds med den, om ikke andet... og nu skal jeg lige havet noget ind med en skovl?! DSP!? smiley Jeg er jo tudsegammel (lærte om rør-teknik, da jeg gik på skole)

    Nå, igang med at google DSP... smiley


  • #7   3. jan 2014 Digital Signal Processing... smiley

  • #10   4. jan 2014 ja okay der kan man bare se, smiley ,, så blev man det kloger,,

Kommentér på:
crown xli 2500

Annonce