{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Denon bamse justeres i bias?
  • #1   10. aug 2021 Ydermere så står den kære Denon og summer altså ikke i højttalerne men fra selve forstærkeren hvis jeg hører musik ved en relativt lav lydstyrke kan jeg ikke høre det så det er ikke som sådan et problem men jeg fik at vide af en fra hifiklubben at det var fordi der var noget på lysnettet der generede den er det rigtigt???

  • #2   10. aug 2021 at den summer er nok transformatoren...

    Om du kan høre bias skal justeres kommer an på hvilke forstærker, konstruktion og kvaliteten af denne.
    Hvor varm bliver din "Bamse" når den har stået tændt et par timer uden at spille ? og virker den lige varm i begge sider af forstærkeren ?


  • #3   10. aug 2021 Ja ok men det at den summer er det pga. Af at noget på lysnettet generer den???
    Det har jeg bare fået at vide

    Jeg ved ikke hvor varm den er når den har stået tændt i et par timer uden at spille men jeg har haft den tændt i et par timer nu den spiller radio ikke så højt og den er vidst lige varm i begge sider og den er sådan godt håndvarm dejlig varm måske?? Tø hø smiley


    Kenneth


  • #4   10. aug 2021 Det er transformatoren der brummer og hænger sammen med hvordan den er konstrueret ikke noget i lysnettet, min Parasound brummer også lidt så det er ikke unormalt.

    Jo højre bias (for spændingen til transistorerne) jo varmer bliver din forstærker og alt for høj er skadeligt.
    Nogle fortrækker en lidt højre bias nogle en laver.
    Men det er jo ingen skade at få kontrolleret og serviceret din forstærker, tænker du et par gange har beklaget dig over knas og hvor den ikke rigtig ville skifte indgang så den kunne nok trænge til en rensning og så kontroller man jo bias samtidigt og juster hvis det er nødvendigt.


  • #5   10. aug 2021 Ok tak for det Søren men med fare for at blive hængt ved daggry for ikke at høre efter så vil jeg bare sige at jeg magter ikke at få den serviceret fordi så skal jeg pille det hele fra og det kan gå helt galt nu står den der og der bliver den stående men det er måske ligefrem et tegn på at det er kvalitet at den summer??? Jeg fik jo løst problemet med at den stod og skiftede indgang jeg mener at det var Thomas der fortalte mig at jeg skulle motionere knappen og dreje på den så jeg sled møget væk og det hjalp den har ihvertfald ikke gjort det længe nu smiley


    Kenneth


  • #6   10. aug 2021 Det er også korrekt det råd Thomas gav dig, men mange gange virker det kun midlertidigt.
    vil stadig mene at en ordenligt rensning / smørring er den bedste løsning.
    Nej at den brummer er ikke = kvalitet
    Tænker heller ikke "Vores gamle udstyr" brummede så meget da det var nyt, men vi er jo heller ikke så friske som da vi var 20 vel ?


  • #7   10. aug 2021 He he nej ok Søren det kan der være noget om smiley men jeg prøver lige at slukke for lyden på den i et par timer er det godt nok at jeg bare skruer helt ned for den så den ikke spiller så jeg kan mærke hvor varm den bliver?

  • #8   10. aug 2021 betyder ikke det ville om den bare spiller lige så stille, bare den ikke er brænd varm hen over de indvendige køleribber

  • #9   10. aug 2021 Jamen jeg har mærket oven på den og jeg vil ikke mene at den er brandvarm men sådan lidt halv lun men den er vidst lige varm i begge sider hvor mange grader må den være før den er for varm 40??? Og hvordan føles det hvis den er for varm fordi vil måske mene at den er ret varm

  • #10   10. aug 2021 Så er det nok ganske fint, det er et problem hvis du kan grille pølser på den smiley

  • #12   10. aug 2021 Ja ok men jeg synes bare jeg kan huske at jeg fik at vide af en at den skulle føles ret så varm før den er for varm???

  • #13   10. aug 2021 Nå men alt iorden herfra Sønderjylland smiley har lige snakket med Jens fra Hifiklubben i Sønderborg og han sagde at den må være så varm så det er ubehageligt at lægge hånden på den og det er det ihvertfald ikke jeg vil næsten beskrive det som en dejlig varm fornemmelse eller et dejligt varmt bad den lugter heller ikke af elektronik eller noget
    Så alt er vidst ok

    Så skal jeg ikke genere jer mere


    Kenneth


  • #14   10. aug 2021 Jeg tænker bare at det er jo en stor forstærker på 30Kg så det er vel meget normalt at den udvikler lidt varme der sidder vel nogle ordentlige spoler i den tror jeg smiley


    Kenneth


  • #15   10. aug 2021 Hej jeg ved ikke om jeg har ret men efter min mener jeg at den spille meget bedre når den er varme og det gjorde mim og den ny jeg for kl 16 blive måske også varme god dag per

  • #18   10. aug 2021 He he yeah helt sikkert homie smiley


    Kenneth


  • #19   11. aug 2021 Det ikke noget der vibrere ?

    Mindes at have læste at nogen bruger en gummi ring imellem transformatoren og kabinettet, altså vibrations dæmper den, min 30 år gamle Sony TA-F570ES har jeg ikke oplevet brummer, så det kan lade sig gøre med en ældre forstærker der IKKE brummer



  • #20   11. aug 2021 Altså for at være helt ærlig er den sgu lidt varmere i den ene side men jeg tror altså ikke at komponenterne sidder helt symmetrisk om jeg så må sige det ser ikke sådan ud når jeg kigger ned gennem de små huller oven på den

  • #21   11. aug 2021 Jeg er faktisk sikker på at de føromtalte komponenter ikke sidder ens i hver side så tror altså ikke jeg kan regne med det

  • #22   11. aug 2021 Kenneth du har ret, forforstærker delen ligger i den ene side så nej du kan ikke regne med varmen så skal være det samme i begge sider.


    profilbillede
  • #23   11. aug 2021 Ok skide godt så er jeg mere rolig den bliver ret så varm men jeg kan ikke riste pølser på den ha ha lol smiley smiley

  • #24   11. aug 2021 Det er ellers godt med en indendørs grill smiley

  • #25   11. aug 2021 Ha ha ok rotfl men hvis det er en af de gode gammeldags kul grille så tror jeg sgu man dør af røgforgiftning ved ikke med en gasgrill men jeg tror ikke det er særlig hensigtsmæssigt smiley smiley



    Kenneth


  • #26   11. aug 2021 Vi skruer da bare bias op på din Denon Bamse så den kan bruges det er ren win win.
    så slipper du også for alt det bøvl med kul og gas smiley


  • #27   11. aug 2021 NEEEEEEEJ!!!!!! ha ha lol FORDI SÅ GÅR MIN ELSKEDE BAMSE I STYKKER OG DET KAN VI IKKE HAVE

    DET GAS DU KA TA DET smiley

    PS: Jeg er 4 ½ år gammel oppe i mit hoved desuden BRED YMER OG KNÆHØJ KARSE!!!!!!!


    Kenneth


  • #28   13. aug 2021 Er det når den står tændt uden at spille den må blive så varm så det er ubehageligt at røre ved den og så må den blive varmere end det når den spiller???

  • #29   13. aug 2021 Kenneth lidt svært at svar på hvor varm den må blive i (tomgang) som uden lyd..

    Der er forskelle på diverse forstærker, nogle bliver ikke specielt varm når de bare står tændt, min NAD C272 bliver vel omkring 30grader min Parasound 45-47grader så tør kun sige at din forstærker ikke må blive varmer på de indvendige køler ribber end min Parasound.
    Har du ikke et termometer du kunne ligge midt hen over køleribben og afløse temp..


  • #30   13. aug 2021 Nå men så tror jeg det er ok det er jo en stor strømstærk bamse så det er vel meget normalt at den bliver ret varm

  • #31   13. aug 2021 Kenneth ved det ikke, som vi har været inde på før så vil en for høj bias hæve temperaturen med nedsat levetid til følge fordelen kan så være bedre lyd.

    Hvis elles vi havde boet noget tætter på hinanden så kunne jeg sagtens tjekke og indstille det hvis det ellers er nødvendigt, men sådan er det jo ikke


  • #32   13. aug 2021 fik du målt temperaturen ?

  • #33   13. aug 2021 Nej jeg er lige væk hjemmefra men hvor skal jeg lægge det termometer?

  • #34   13. aug 2021 Hen midt over køleribben, først højre og så venstre og skal måle ca. det samme og helst ikke over 40-42grader efter min vurdering

  • #35   13. aug 2021 Jamen Søren vi er jo blevet enige om at jeg ikke kan regne med at den er lige varm i begge sider da den ikke er skabt ens i begge sider jeg er ved at måle den side der bliver varmest nu men den kommer godt derop af desværre

  • #36   13. aug 2021 Du kan jo se køleribberne igennem låget så først midt over den ene og så den anden

  • #37   13. aug 2021 Øh jeg kan ikke skille den ad selv jeg har bare lagt termometeret oven på den i venstre side

  • #38   13. aug 2021 du kan vel lægge den oven over på låget uden at skulle skille den ad der hvor du kan se køleribberne er nede i bamsen

  • #39   13. aug 2021 Har lige snakket med hikfiklubben og ham jeg snakkede med sagde at den slår selv fra hvis den bliver for varm så jeg vil mene at så er det vel ok mon ikk??? Jeg vil næsten tro at det er meget normalt at den bliver ret varm det er jo en stor bamse som er meget strømstærk og som du også siger Søren så er det jo forskelligt fra forstærker til forstærker nogle bliver mere varme end andre smiley

  • #40   13. aug 2021 Da jeg ikke kender din Denon så kan jeg ikke svare på det..

  • #41   13. aug 2021 Ok kan så bare fortælle at i den side den er varmest er den sgu godt lun for at sige det mildt ca. 61-62 grader jeg lagde et termometer oven på den men hvis den selv slår fra hvis den bliver for varm så skulle man vel for fan gå ud fra at det er ok jeg har også spillet højt på den uden den har slået fra OG jeg synes det virker logisk at når den er så stor som den er og desuden er meget strømstærk så er det vel meget normalt at den er så lun

    Men ok det er vel helt galt desværre

    Kenneth


  • #42   13. aug 2021 Kennet hvad du gør er jo din beslutning, men over 60 grader er alt for varmet. min Tidliger Mark Levinson 333 på 68kg blev håndlun (35-40 grader)
    Min parasound Ca.45grader
    Din bias står med sikkerhed alt for højt, det reducer levetiden gevaldigt og er på den kriminelle grænse til nedbrud, hvis du spørger mig.
    Et råd for den serviceret og renset nu de er i gang.

    Hvis du vil dobbelt tjekke så skal du ikke snakke med en sælger hos hifi klubben men en af deres tekniker.


  • #43   13. aug 2021 Hmmm ja ok men øv ved ikke lige hvad fan jeg gør

  • #44   13. aug 2021 Jeg ville ringe og få fat i en af deres service tekniker sig du måler over 60 grader oven over din Denon og nævn gerne at du er blevet anbefalet at få den justeret & renset og om det ikke er korrekt at det er alt for varmt (hvis han ikke mener det) så klyng ham op i de nærmeste højtaler kabler du kan finde smiley

    Fo fan du kan jo næsten bruge den som brødrister


  • #45   13. aug 2021 Ha ha yes sir har lige snakket med Jens fra hifiklubben i Sønderborg og han snakkede med en tekniker mens jeg havde ham i røret og teknikeren sagde at det var intet problem fordi særligt den Denon bamse bliver meget varm man skulle bare ikke stille dem i et skab den skal stå så den kan komme af med varmen så det er intet problem jeg skulle bare nyde den gode musik sagde Jens smiley

  • #46   13. aug 2021 #42

    Har du ejet en nad c326bee vil du vide at den også bliver super varme, det samme gøre en Nad D3020 også (overraskende nok da det er en class d forstærker), der er nogen forstærker der bare bliver super varme

    Min Sony TA-F570ES har også ca samme effekt i 8 og 4 ohm, den bliver knap nok lunken med mine 4 ohm højttaler

    Køre denonen i class a ved lav watt skal den blive varm (som de gamle marantz pm forstærker fra 80erne og 90erne)


  • #47   13. aug 2021 Skide godt mand så er jeg rolig igen jeg var noget ked af det fordi jeg er som jeg har sagt før ret neurotisk anlagt i mit lille hoved og har ikke lyst til at pille det hele fra igen nu står det som det skal og der skulle det gerne blive stående smiley


    Kenneth


  • #48   13. aug 2021 Der er også forskel på 40-45 grader og så over 60grader
    Det kunne være sjovt at måle bias på den, tvivler på den er inden for værdierne..

    Men bevares hvis hifi klubben siger det er som det skal så er det vel det..


  • #49   13. aug 2021 Han sagde også ham jeg snakkede med at den spiller klasse a op til 8-10 Watt hvor højt er det egentlig?

  • #50   13. aug 2021 8-10 watt er da ret højt i din lille hummer smiley
    Hvis dine højtaler lever 90db/1w på 1m så er 8Watt = 99db og det er da pænt højt.


  • #52   13. aug 2021 Du tager pis på mig ikke Søren? Den kan vel for fan ikke spille med 99db i ren klasse A? Og om det er klasse A har det noget at gøre med hvor højt den rent faktisk spiller altså selve lydstyrken eller har det noget at gøre med hvor volumen knappen står altså rent fysisk hvor højt den er skruet op jeg tænker på mine Attenuators de dæmper det jo en del??? Ved ikke om det giver nogen mening for jer det her????

  • #53   13. aug 2021 10 watt er 10db

    100watt er 20db

    200watt er 23 db

    Regn selv resten ud (90.5db og 4 ohm)


  • #54   13. aug 2021 Jeg forstår ikk???

  • #55   13. aug 2021 Som jeg skrev hvis dine højtaler lever 90db med 1watt på 1meter
    For hver 3 db til lægger til skal du fordoble watt altså 93db =2 watt.

    Kender ikke lige specifikationerne på dine Dali men det er samme fremgangsmåde.



  • #56   13. aug 2021 Følsomheden skulle være 90.5db men det vil altså sige at den skal spille vildt højt i ren klasse A??? Forstår bare ikke hvorfor har man så en forstærker på 100Watt hvis 1 watt i virkeligheden er vildt højt og så vil jeg spørge igen har det at den spiller klasse A noget at gøre med selve lydstyrken den leverer eller er det fysisk hvor volumen knappen står tænker på mine Attenuators???

  • #57   13. aug 2021 Dvs. 90,5Db 1 watt
    93,5Db 2 watt
    96,5Db 4 watt
    99,5Db 8 watt
    Er det korrekt? Og er det bedst med høj følsomhed eller bedst med lav følsomhed for højttalerne????

    111,5Db 128Watt????

    det er 4 Ohm højttalerne ligger på er det noget andet hvis det er 8 Ohm???


  • #58   13. aug 2021 Ja det er helt korrekt udregnet. bemærk det er på 1m....
    Skal jeg drille lidt så er det faktisk sådan at for hver gang du fordobler afstanden til højtalerne så mister man 3 db altså omvendt som din udregning så hvis dine højtaler spiller 99,5db på 1 meter så er vi på 8 meter igen ved udgangspunktet 90,5db

    Den med class a kontra AB kender jeg ikke lige en kort forklaring på så den må du google dig til.


  • #59   13. aug 2021 Øh ikke forstået Søren er du sikker på du har skrevet det rigtige??? Jeg er ikke så god til matematik det var jeg heller ikke i skolen men hvis ham fra hifiklubben mener at den spiller klasse A mellem 8-10 Watt så er det vel rigtigt??? Kan vi få nogle andre på banen som evt. Kender den forstærker??? Og igen igen vil jeg spørge at den spiller klasse A er det selve lydstyrken den leverer eller er det fysisk hvor volumen står jeg tænker på jeg har jo sat de der famøse Attenuators på???

  • #60   13. aug 2021 Kenneth det har ikke noget betydning om det er 4 eller 8 ohm når vi taler lydtryk.
    du kan jo selv regne ud hvad fordelen er en mere effektiv højtaler har ikke samme krav til mange watt for at kunne spille højt.
    Mine kvartbølgehorn skal bruge 1 watt hvor dine skal bruge 4watt
    Så med mine rør forstærker kan jeg lever ca. 108-109db 1m.
    effektiviteten fortæller jo ikke om det er en god eller dårlig højtaler.
    Dog syntes jeg typisk at effektive højtaler har en mere dynamisk spille stil



  • #61   13. aug 2021 Hvad er jeg sikker på ?
    Din Denon skal nok lever nogle watt i ren klasse A det har jeg da ikke skrevet at den ikke gør om det er 5, 8 eller 10watt ??


  • #62   13. aug 2021 Hvis jeg har 2 meter til højttalerne hvor mange watt og db???

  • #63   13. aug 2021 Er der nogle der ved hvornår den spiller klasse A???

    Jeg har prøvet at google men kan ikke umiddelbart finde noget


  • #64   13. aug 2021 hvis du spiller med 99,5 db på 1meters afstand så er lyden kun 90,5db på 8 meters afstand
    93,5db på 4 meter
    96,5 db på 2 meter
    Forstår du det nu ?


  • #65   13. aug 2021 Ja den spiller op til ca. det de har fortalt dig 8 watt
    Altså spiller du i klasse A det meste af tiden formoder jeg


  • #66   13. aug 2021 Forstår ikke Søren der står jo 90,5Db 1 meter

  • #67   13. aug 2021 Ja på dine højtaler, hvad har det med hvor mange watt din Denon lukker ud i klasse A at gøre?

  • #68   13. aug 2021 Forstår det bare ikke helt Søren desværre

  • #69   13. aug 2021 Det fatter jeg ikke det er sgu for langhåret til mig men hvis jeg spiller klasse A ved ca. 8 Watt hvor meget ligger Db på ved 2 meters afstand???

  • #70   13. aug 2021 Lydtryk handler jo om hvor effektiv dine højtaler er og hvor mange watt di skal bruge for at spille fks. 99,5 db 1 målt 1 meter fra højtaleren og da dine er opgivet til 90,5db når man smider 1 watt ind så kan man udregne hvor mange watt dine højtaler skal bruge.

    for hver gang du tillægger 3 db kræver det at effekten fordobles
    90,5db =1w
    93,5db=2w
    96,5db=4w
    99,5db=8w og så vider på den måde

    Alt ovenfor målt på 1meters afstand fra højtaleren.

    MEN...
    Du ved jo at jo længere man er væk jo laver bliver lyden jo igen..
    Og den taber lydtryk på samme måde som i tabellen oven for.
    for hver gang man fordobler afstanden tabes 3db


  • #71   13. aug 2021 Nå nu er den vidst ved at dæmre dvs. Hvis jeg spiller med 8 Watt og lyden er 99,5 så er den 96,5db ved 2 meter

  • #73   13. aug 2021 på 2 meter vil den lever 96,5db med 8watt i røven

  • #74   13. aug 2021 Det er ved at være lidt for langhåret til mig måske er jeg bare træt jeg ved det ikke men som sagt var jeg heller ikke god til matematik i skolen men jeg spørger igen igen igen om den spiller klasse a har det noget at gøre med selve lydstyrken eller fysisk hvor volumen kontrollen står??? Jeg tænker på mine Attenuators de dæmper jo det hele lidt

  • #75   13. aug 2021 Det er sådan set en Denon PMA S10 II

  • #76   13. aug 2021 Din Denon effekt i klasse A betyder på dine højtaler spiller den i klasse a op til ca. 99db hvis det hifi klubben siger er korrekt.
    Hvornår den lever 8 watt på volumenkontrollen, ved jeg jo ikke



  • #77   13. aug 2021 Nej men for hulen mand smiley jeg har jo sat de der Attenuators på har det noget at sige? Er det selve lyden der kommer ud af højttalerne eller er den mekanisk konstrueret sådan så op til et specielt sted volumen kontrollen står afgør om det er klasse a???

    Jeg er ved at være træt men ved ikke om du forstår hvad jeg mener Søren???


  • #79   13. aug 2021 de der Attenuators har ikke noget med udgangene på din forstærker at gøre de dæmper bare indgangen så du skal skrue ekstra op for at når samme punkt som uden dem.

  • #80   13. aug 2021 Ok men er der evt. Nogle der kan finde ud af OM det er rigtigt at den spiller ren klasse a op til de der 8-10 Watt??? Ydermere kan jeg udnytte at den spiller klasse A jeg tænker på min dac og så videre

    Jeg har prøvet at google men som sædvanlig kan jeg ikke finde en skid

    Men synes jeg kan mærke at jeg snart bliver hængt ved daggry hvis jeg spørger mere helt ærligt er det ok? Eller bliver jeg hængt?


  • #81   13. aug 2021 Kenneth du bor for langt væk til jeg gider komme med rebet smiley

    tænk det lige igennem.. alle dine tilslutninger til forstærkeren køre jo igennem effekt forstærkerne og den lever xx antal watt som klasse A og den er jo rimelig ligeglad med om det er din Pladespiller eller om det er din DAC der lever lydsignalet.
    Kan det ikke være lige meget om den lever 5,8 eller 10watt i Klasse A ?


  • #82   13. aug 2021 God damn jeg er rygetrængende mand har ikke flere smøger det er noget også derfor denne diskussion er ved at være en smule ude i hampen ha ha lol

    Men ved vi at den leverer ren klasse a op til en vis lydstyrke og ca. 8-10 Watt kan du google det for mig Søren jeg kan ikke finde noget


    Kenneth


  • #83   13. aug 2021 Nej Kenneth det tror jeg ikke står nogle steder.

  • #84   13. aug 2021 Hmmm ok

  • #86   14. aug 2021 Hej Lasse P.
    Har jo tidliger skrevet til Kenneth at jeg syntes at 60grader + målt oven på kabinettet lyder voldsomt og på kanten af det kriminelle, jeg har i hvert fald ikke tidliger stødt på så varm forstærker.
    Hifi Klubben mener jo det er fint
    Hvad mener du ? lyder jo til du har rimelig styr på forstærker


  • #88   14. aug 2021 Kenneth skriver at den bliver 61-62 grader uden den spiller altså i "tomgang" derfor anbefalede jeg han fik den serviceret og bias justeret, men ifg. hifiklubben er temperaturen ok og her i er jeg uenig.

  • #90   14. aug 2021 Hifiklubben tage 600 kr i time , meget dyr efter min meningen smiley

  • #91   14. aug 2021 min cykel forhandler tager ca 500kr i timen, 500-600kr er normal timeløn, selv om mange på fabrik kun for det halve

  • #92   16. aug 2021 Nå men det viser sig altså at være noget af et mysterium hvor mange watt min Denon bamse spiller ren klasse A jeg ringede til Denon`s support fandme og de kunne ikke engang svare på det da den var så gammel som den er men en gut fra Hifiklubben han sagde at han kunne stille spørgsmålet på Hifiklubbens forum de har altså et internt forum hvor de kan stille sådan nogle spørgsmål og de ville skrive til mig pr. Mail når de har et svar






    Kenneth


  • #93   16. aug 2021 Er der evt. En eller anden der kan stille spørgsmålet på Vitagehifi??? Jeg vil vædde på der er en der ved det der og spørgsmålet er altså hvor mange Watt min Denon PMA S10 II spiller ren klasse A


    Kenneth


  • #94   16. aug 2021 https://audiophillness.com/denon-pma-s10ii/
    Hej hvor står det at den er klasse A mvh per


  • #95   16. aug 2021 Det er ikke en Klasse A forstærker, men som der er skrevet tidliger i tråden så lever alle A/B forstærker klasse A effekt op til en vis grænse.
    Hvad er det helt præcis der er så vigtig ved at vide om det er 2,4 eller 8 watt
    En af fordelene ved Klasse A er at man undgår det man kalder Crossover forvrængninger hvor de 2 halv perioder ikke mødes perfekt.
    Det var bedre du fik den Denon Justeret før den bryder i brand smiley


  • #96   16. aug 2021 Et lille spørgsmål kan jeg regne med at den spiller klasse a selvom jeg ikke bruger source direct knappen? Den er i stykker

  • #97   16. aug 2021 Kenneth.... smiley
    Din forstærker er indvendigt delt op i en kontrolforstærker og en effekt forstærker.. så langt så godt.
    Din effektforstærker spiller x antal watt i klasse A (selv om det ikke er en klasse A forstærker) forklaringen har du fået fra Lasse P.

    NÅ men den effekt forstærker er kold over for indstillingerne på din kontrolforstærker SÅ ja hvis den spiller Klasse A op til (lad os sige) 4 watt så er det bare sådan uanset om det er LP, CD, DAC eller hvad du nu kan komme på.

    Det kan endda være kontrolforstærkeren i din Denon lever signalet til effekt delen i Klasse A.


  • #98   16. aug 2021 Ja Søren lille skat men du svarer ikke på mit spørgsmål spiller den klasse A selvom jeg ikke bruger source direct knappen den er i stykker som sagt???


    Kenneth


  • #99   16. aug 2021 Kenneth din "halv tysker" smiley smiley

    JO jeg har faktisk svaret mere end en gang på spørgsmålet..
    Knappen du omtaler er jo en del af din kontrolforstærker og det den gør er at lede signalet uden om tonekontrol.

    Så JA til spørgsmålet


  • #100   16. aug 2021 Ok godt så lille skat ha ha lol smiley

Kommentér på:
Denon bamse justeres i bias?

Annonce