{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

hjælp me strøm ang. scooter anlæg {{forumTopicSubject}}

jeg har lii sat anlæg i min scooter,

XS 480 Watt 2 kanals forstærker
XS 300 watt subwoofer
120 watt x zound diskant,.
mp3 afspiller

mit problem er at jeg ikk kan skrue særlig højt op før det forvrænger,. og lyset i forstækeren står og blinker,.
tror ikk den får strøm nok,. hva kan jeg gøre for at den får noget mere strøm så den kan trække det ?
batteriet der er på nu er 12 volt 4 amp,.

det spiller lavere for hver gang jeg er ude og tænde det,. fx imorges kunne jeg skrue op på 23,. nu kan jeg kun skru op på 17.-


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp me strøm ang. scooter anlæg
Kommentér på:
hjælp me strøm ang. scooter anlæg

Annonce