{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Dårlig lyd {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er ny herinde, følgende er ikke ment som et dumt spørgsmål men; forstærker (hjemme i stuen) er begyndt at “drille” har yamaha cx/mx 830 for forstærker/effektforstærker og de har efterhånden 20 år på bagen, men nu er det begyndt med når jeg tænder anlægget - at spille i den ene udgang.. og skruer jeg så noget højere op SÅ kommer den anden kanal med også, og så spiller det fint også selvom jeg skruer ned igen - den skal lige have et chok. Er der nogen herinde der ved om det er udgange på den ene eller anden? Eller noget helt andet?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig lyd
Kommentér på:
Dårlig lyd

Annonce