{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.854 visninger | Oprettet:

bedste brugte kompakt højtalere? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, hvilke bedste brugte kompakt højtalere findes der derude?

De skal spille sammen med min pioneer vsx LX reciver, og max pris er vel omkring 4500,-

Der må gerne medfølge standere, men intet krav.

Har overvejet B&W dm 685, men ved ikke om det er for tam en højtaler?

Kom gerne med jeres forslag og links...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bedste brugte kompakt højtalere?
  • #1   17. dec 2012 Ja lyd kan jo være svært at definere. Men når jeg hører musik er det MEGET blandet, det kan være big fat snake, AC/DC, alt muligt forskelligt rock og POP, nogle gange nogle gange techno/up beat tempo.

    Mener du ikke Dali concept 8 istedet for jamo ?? smiley


  • #2   17. dec 2012 ellers er det concert du mener ?

  • #4   17. dec 2012 Tak for info whazz, men ville egentlig gerne købe brugt, og vil jo også gerne høre højtalerne inden køb smiley

  • #6   17. dec 2012 jamo concert 8 er heller ik noget skidt valgt det spiller utroligt godt og ren i mine øre smiley

  • #7   17. dec 2012 Jeg overvejer også meget concert 8, spørgsmålet er bare hvordan de lyder med min reciver. Hvad må man give for sådan et par højtalere inkl stander?

  • #8   17. dec 2012 ca 5 kilo de fleste plejer der at følge stander med til du måske være heldig og få dem lidt ned i pris smiley kender ik din amp så kan ik svare dig på det ..

  • #9   17. dec 2012 Ja det er også ca det jeg kan se de er sat til salg for. Umiddelbart har de fået meget ros rundt omkring.

  • #10   18. dec 2012 Nu er det nok bare mig, men nøj hvor jeg hader lyden af horn-diskant...
    Jeg ville nok gå efter noget i stil med de førnævnte Jamo ^^
    Eks. AudioVector, Dali Lektor 2, B&W er nu også et godt bud.
    Alle højttalerne har sine egne fordele og ulemper...
    AV har, efter min mening, lidt fra begge verdner, med en fyldig bund, og lækker åben top.
    Dali noget mindre bund, men fed mellemtone, og virklig veldefineret top.
    B&W har derimod den bedste bund, mange kan helt undvære en sub til en sådan (Kan en del også med AV) B&W har ligeledes en rigtig fed mellemtone, men om man kan lide toppen er så en smagssag, jeg syntes diskanten kan lyde en smugle for metallisk, pga. alu-dome diskanterne...

    Du kan så se min profil hvad jeg så valgte... smiley ^^


Kommentér på:
bedste brugte kompakt højtalere?

Annonce