{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Bas refleks porte Oberon 9 {{forumTopicSubject}}

Hey har lige nogle spørgsmål bas refleks portene i mine Oberon 9`ere der er jo 2 i hver højttaler men har de to porte samme mål i diameter??? Det har de måske altid??? Ydermere har jeg snakket med hifiklubben og ham jeg snakkede med mente ligesom mig at portene ihvertfald ikke burde være større på Opticon 8 snarere lidt mindre fik at vide at det er lavet på milimeter så det passer præcis til højttaleren MEN som skrevet har de 2 porte i Oberon 9`erne samme mål begge to??? og lyder det ikke plausibelt at portene i Oberon 9`erne ihvertfald ikke er mindre end på Opticon 8`erne snarere større Oberon`erne har jo 2 9" bas enheder og bas enhederne på Opticon 8 er ihvertfald mindre så meget ved jeg håber i kan hjælpe mig????



Kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bas refleks porte Oberon 9
  • #2   2. jul 2021 Ok så jeg kan ikke regne med at de to porte i hver højttaler har samme diameter???
    Men lyder det ikke plausibelt at portene i Oberon 9 ihvertfald ikke er mindre end Opticon 8 eller det kan man måske ikke regne med på den måde???


  • #4   2. jul 2021 Nå ok tak for svar Thomas jeg har jo lavet de der propper til Jesper og pakket dem ned og jeg synes at når jeg sammenligner størrelsen på de propper der sidder i mine med dem jeg har lavet til ham så er dem jeg har lavet til Jesper ihvertfald ikke mindre snarere større men jeg kan ikke vide det fordi de er pakket ned og klar til at sende men mener at kunne huske at diameteren er større på dem jeg har lavet til Jesper som sagt

  • #5   2. jul 2021 Jeg fik at vide at portene på Opticon 8 skulle måle ca 8Cm i diameter og jeg synes umiddelbart at mine porte også måler de 8Cm men det er jo svært at sige præcist hvis de bliver lavet på millimeter for at passe præcis til højttaleren men nu er propperne lavet og klar til at sende så håber jeg bare de passer ellers har jeg fortalt ham at så må han give mig målene på dem og så laver jeg dem om uden beregning det er fordi han er på søen og kommer først hjem d. 9/7 men jeg har snakket med hifiklubben og det var dem der oplyste mig målene smiley

  • #6   3. jul 2021 Smed ganske vist målingerne i en anden tråd med smider dem også lige her så Man kan danne sig et indtryk af forskellen med og uden prop

    profilbillede
Kommentér på:
Bas refleks porte Oberon 9

Annonce