{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.617 visninger | Oprettet:

Marantz, Denon og Onkyo {{forumTopicSubject}}

Hej Guys smiley og Guysinder
Jeg har næsten besluttet, at købe en ny/ anden surroundreciever næste år. Jeg har pt en Marantz SR 5003 , og kan godt lide lyden i Marantz.

Desuden har jeg en Denon PMA-1060 til lidt stereo i et andet værelse. Det lyder også ok.

Hvad er jeres erfaringer med Denon og Onkyo surroundreciever?
Jeg har aldrig lyttet til nogle af de to sidste.

Jeg skal selvfølgelig lytte og høre og alt det der inden jeg køber, men vil gerne have lidt meninger og input. smiley
På forhånd tak smiley
MVH
Jack


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marantz, Denon og Onkyo
  • #1   20. nov 2020 Denon får gode test rund omkring, men det er jo dine øre der skal afgøre hvad der lyder godt..
    Onkyo er et godt gammelt mærke desværre er det med dem som med en stor del af mærkerne, at det de laver i dag slet ikke er af samme kvalitet som det var engang smiley Onkyo har haft problemer med DTS chippen i deres Surround receiver, den fik for meget strøm og blev for varm = defekt receiver om det er tilfældet længere ved jeg ikke, men skulle jeg anbefale dig noget så kik Denon samt Marantz og vælg den du bedst kan lide, måske du skulle prøve at lytte til en NAD også?.


  • #2   20. nov 2020 Tak for dine svar Søren smiley
    NAD kender jeg slet ikke til. Udover navnet jeg tror aldrig jeg har siddet og lyttet til NAD. Det er måske en mangel i min opdragelse smiley


  • #3   20. nov 2020 Hej NAD er meget dyr elle vil jeg gå efter denon elle yamaha.
    https://www.hifiklubben.dk/nad-t758-v3i-receiver/nadt758v3igr/
    https://www.av-connection.dk/?ML=1386


  • John D
    John D Tilmeldt:
    feb 2020

    Følger: 13 Følgere: 1 Svar: 1
    #4   30. nov 2020 Hejsa
    Har både haft denon marantz og yamaha, og jeg vil klart med store bokstaver anbefale yammien, da de ikke snyder med watts og der er nogle flere kg bag deres grej, og har også ladet mig fortælle at fx marantz ikke holder som det gjorde i de goe 80er og 90er.hilsen john


Kommentér på:
Marantz, Denon og Onkyo

Annonce