{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.864 visninger | Oprettet:

Marantz vs Onkoy vs Denon {{forumTopicSubject}}

Hej

Skal til at udskifte mit anlæg i stuen, til et lidt mere moderne et af slagsen. Jeg har kigget den seneste uges tid på forskellige løsninger, og er nået frem til, at det nok skal være en af ovenstående fabrikanter.

Mit "behov":

Den skal ikke stå i stuen, men i et teknikskab, så derfor er en pålidelig app rimelig vigtig.

jeg har i forvejen Sonos, og kan forstå at Onkyo har indgået et samarbejde med dem...MEN hvor godt spiller det sammen (stabilitet/lydforsinkelse m.m)...kan ikke finde noget på det....ellers må jeg jo udskifte til HEROS... MEN de får ikke ros for deres app :(.

selvfølgelig er lyden også vigtig.

Jeg har kig på disse modeller:

Marantz SR6012
Onkyo RZ730
Denon AVRX3400H

Har forstået, at Marantz og Denon stort set er sammenlignelig.

Nogen erfaringer/anbefalinger


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marantz vs Onkoy vs Denon
  • #1   17. sep 2018 Hej De to første kender jeg ikke ,men har købe Denon AVRX3400H for 3 måneden sidste og brug også Sonos, og jeg er ikke tilfreds med HEROS elle spille det super til musik elle filme mvh per

  • Ole A
    Ole A Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Svar: 4
    #2   20. sep 2018 Onkyo har i mange år haft problemer med deres HDMI board som bliver for varmt, og så dør den. Jeg har nu en Marants SR7011, det spiller, der må bare ikke stå noget ovenpå, for de bliver allesammen meget varme, og så dør de, heat kills

  • #3   22. sep 2018 Hvis du skal have et brugbart svar må give os lidt flere informationer.
    Skal anlægget bruges til fllm eller musik, hvor mange højtalere skal der tilsluttes, og hvilke højtalere, hvad har du af sonos udstyr i forvejen, og kan det evt. tilsluttes til det nye?
    Hvis du kun er interesseret i mærke preferencer er jeg selv marantz fanboy.


  • Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #4   16. okt 2018 Denon og marantz er det samme, software mæssigt om ikke andet.

Kommentér på:
Marantz vs Onkoy vs Denon

Annonce