{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.795 visninger | Oprettet:

Heine M
Heine M
Tilmeldt:
13. dec 2005
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11

Airplay på ældre forstærker - muligt? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg går og har mine tanker om dette famøse airplay fra min ipad, iphone og Macbook air..

Mit problem er sådan set bare at mit anlæg (Nad receiver) ikke understøtter airplay. Kan man koble en Bluetooth eller anden ting til mit anlæg, så jeg kan afspille musik trådløst.. Både via mac produkterne og måske også andre ala android osv?

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Airplay på ældre forstærker - muligt?
  • Heine M
    Heine M Tilmeldt:
    dec 2005

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
    #1   10. jan 2012 Okay. Det lyder jo til at være rimelig simpelt.. Er kvaliteten god nok? Har bare hørt om folk der har prøvet bluetooth modtagere osv, hvor signalet var virkelig dårligt. Og så ryger fidusen ligesom smiley

    På forhånd tak


  • #2   10. jan 2012 Airport express har analog + optisk digital udgang imens apple tv kun har optisk.

    Jeg har ikke selv prøvet det men mange siger at konverteringen fra digital til analog i airport expressen er ringe, så derfor foretrækkes det at overføre signalet digitalt til forstærkeren/recieveren. Hvis ikke din har optisk indgang så via en ekstern DAC


  • Heine M
    Heine M Tilmeldt:
    dec 2005

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
    #3   11. jan 2012 Okay.. Nu kom der flere meninger på bordet.. Er jeg på den rigtige vej, hvis jeg køber en Apple Airport Express og kobler til mit anlæg, og streamer musikken fra Iphone/Ipad/Mac til den? Jeg vil jo helst ha en så enkelt løsning men som selvfølgelig kan holdes ud. (vil ik bløde ud af ørerne!!) smiley

  • Heine M
    Heine M Tilmeldt:
    dec 2005

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
    #4   12. jan 2012 Gabsi: Jamen det var det jeg tænkte.. Det er næsten synd (læs: Træls) at man skal ha koble et skide jack stik til så rene elementer som Apple produkter smiley
    Jeg må bare igang smiley Tusind tak for hjælpen


Kommentér på:
Airplay på ældre forstærker - muligt?

Annonce