{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Denon bamsen på 30Kg {{forumTopicSubject}}

Hej genier jeg synes jeg bliver ved med at opleve at når jeg spiller kvindestemmer så bliver det altså lidt skingert er dette normalt at man ikke kan spille så højt med som sagt kvindestemmer??? Når jeg hører Vaya con dios og Enya der kan jeg godt høre det ret højt men hvis jeg hører Celine Dion så bliver det nemt lidt skingert er det simpelthen fordi det er dårligt optaget???? Er der nogle der oplever det samme? Eller skal jeg have den føromtalte Denon bamse efterset? Jeg oplevede det samme med den gamle Luxman jeg havde synes jeg

Den er ret præcist lige varm i begge sider Denonen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Denon bamsen på 30Kg
  • #1   29. jul 2020 Celine Dion lyder altid skinger i mine ører smiley
    Spøg til side smiley Jeg er bestemt ikke ekspert, men kan det ikke tænkes det indspilningen. Der er skisme mange dårlige indspilninger også af nyere musik. Blot min beskedne mening smiley


  • #2   29. jul 2020 Ja men det er nemlig også min teori Mariah Carey i want to know what love is og Queen who wants to live forever er også lidt skingre Er det kun mig der oplever det???

  • #3   29. jul 2020 Hvilke indspilninger bruger du og hvad?
    Er det streaming, pladespiller eller hvad?


  • #4   29. jul 2020 Det er Tidal fra computeren til en Argon Dac1 og så phono i forstærker

    Det er også en mulighed at jeg simpelthen ikke kan høre at jeg spiller højt har oplevet dette fænomen da jeg var i hifiklubben engang og fik demonstreret nogle højttalere han sagde også ham eksperten at når det er så high end så kan man ikke høre at det er højt nu er der sikkert mange der er uenige men jeg har nogle B&W 603 højttalere og en Denon PMA S10 II og fik at vide da jeg fik højttalerne at det var decideret high end jeg havde fået jeg ved ikk????


  • #5   29. jul 2020 Tidal har mange gode indspilninger.
    Jeg har haft dem, men er for nyligt skiftet til Deezer Hi Fi, de er lidt billigere end Tidal HI Fi smiley
    Jeg har lige hørt Queen og jeg synes ikke der er noget skingert ved den indspilning jeg valgte.
    Jeg har for nyligt sat to effektforstærkere til at køre Bi-amp i stedet for brokobling...
    Det er helt vildt der er en verden til forskel på lyden smiley
    Men det bestemt ikke alle indspilninger , der er lige gode ...heller ikke ved Deezer Hi Fi, men der er dælme mange gode smiley


  • #6   29. jul 2020 Jeg tror det er fordi jeg simpelthen spiller for højt

  • #7   29. jul 2020 Det er da en mulighed.... men hvis andre indspilninger lyder ok... kan det vel lidt være indspilningens skyld smiley

  • #8   29. jul 2020 Hører Vaya Con Dios Whats a woman nu og den synes JEG lyder fedt nok også højt og der er da også en høj kvindestemme

    Jeg ved ikk..... Synes bare det anlæg burde spille bedre en anden ting er Pras Ghetto superstar der er en fed bas på hvis det var noget?

    Madonna The power of goodbye lyder også fedt nok


  • #9   29. jul 2020 Jeg synes bare at det anlæg burde kunne spille højere og stadig lyde fedt

    I dont know måske er det bare mig der er mærkelig


  • #10   29. jul 2020 Dine ører er de bedste dommere....
    Og hvis du synes det lyder sådan... så passer det jo.....efter dine ører og din smag.
    Der er gudskelov ikke ret meget der er definitivt med musik og anlæg smiley
    Man kan jo altid nørde lidt smiley


  • #11   29. jul 2020 Nej men for hulen jeg mener bare at hvis jeg spiller højt med nogle numre så er det ikke behageligt at høre på mere det er bare det jeg mener men nogle numre er måske bare en smule anstrengende at høre på? Jeg kan bare godt lide når det lyder som at skære gennem varm smør du ved

  • #12   29. jul 2020 Nu vil jeg jo nødig bringe dem på banen igen... MEN tror pilen peger mod dine højtaler

  • #13   30. jul 2020 Jeg har fundet ud af hvad problemet er jeg spiller simpelthen for højt

    10-4 og en skumbanan


  • #14   2. aug 2020 Jeg hører Anne Linnet nu med Tusind stykker og det er vildt godt optaget tror jeg det lyder vildt fedt også højt


    Kenneth


  • #15   2. aug 2020 Elton John Sacrifice lyder også vildt fedt

Kommentér på:
Denon bamsen på 30Kg

Annonce