{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.622 visninger | Oprettet:

Forstærker til Cerwin Vega XLS 12 {{forumTopicSubject}}

Jeg har erhvervet mig et sæt Cerwin Vega XLS 12 med en meget lille forstærker til, som slukker når jeg når bare skruer lidt op i volume og bassen lyder hæslig.
Derfor vil jeg have opgraderet.

Jeg skal ikke spille op til bal hver weekend, men et par gange om året kan de godt risikere at skulle spille op til noget tramp når selskabet er til det.
Jeg går efter brugt udstyr.

Jeg har søgt på nettet i nærheden og fundet en NAD C 326 BEE.
Jeg har samtidigt fundet en NAD 216 THX. Ville det være nogen fordel at parre de 2, eller gør jeg bedst i bare at købe forstærkeren og undlade effekt forstærkeren?

Skal jeg spille op til bal i enkelte tilfælde så kan det vel gå at smække nogle blæsere på?
Jeg spiller mest trampe musik, men i hverdagen kan det godt blive noget almindeligt radio musik - Måske igennem en tuner.

Jeg har læst op om PA forstærker, og det er IKKE vejen frem for mig.

Jeg bor ved 9850 / 9800


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstærker til Cerwin Vega XLS 12
  • #1   6. jul 2020 PS jeg vil have sådan at jeg kan koble en subwoofer til, til når engang jeg er træt at der her slags højtalere og heller vil have noget mindre og/eller mere lydkvalitet.

  • Brian T
    Brian T Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 1 Svar: 6
    #4   16. jul 2020 Jeg har en Denon pma-915r den kan godt spille de cerwin vega op, den kan du købe billig da jeg ikke har remote
    Har også en Aiwa P50 med forforstærker du kan købe den kan også spille med på noderne, 4 udgange på begge
    Og på Denon behøver du ikke en subwoofer da den giver en meget god bas, jeg bor 9760 Vrå så du kan se og høre


  • #6   4. aug 2020 Køb en nad c275. Den er på 2*150watt. Den kan :)??

  • #7   13. okt 2020 Hej. For at følge op på denne tråd. Da problemet egentligt ikke har ændret sig meget.
    Den forstærker jeg fik med (JVC A-X40) viser sig at kunne levere mere power end den nye Nad 753 jeg netop har hentet. Købte Nad da den har både stereo og surround. Nu er planen at finde mig en CW effekt forstærker, til stereo.

    En alm. Integreret forstærker kom nok ikke op i nærheden af det ønskede effekt.
    Jeg kommer retur når jeg fundet mere smiley

    Obs: har brugt alm. Installations kabel... Gør det stor forskel at bruge prof kabel i sådan her et system?


Kommentér på:
Forstærker til Cerwin Vega XLS 12

Annonce