{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.301 visninger | Oprettet:

Michael L
Michael L
Tilmeldt:
14. feb 2011
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 109

Input til receiver størrelse og sub? {{forumTopicSubject}}

Som mit anlæg ser ud idag, er det virkelig en sørgelig størrelse. Jeg forventer dog ikke at få andet, inden der bliver til noget indbygning eller en anden mere diskret løsning. (WAF)......

Jeg har i øjeblikket to Minipod Jubilee og en Onkyo 608 receiver. Jeg er ikke specielt tilfreds med receiveren sammen med de Scandyna, hvorfor jeg gerne vil prøve noget andet. Jeg vil stadig have en surround receiver, da jeg MÅSKE investere i en center + micro eller small pod. Mit spørgsmål er så, hvilken størrelse receiver skal jeg bruge, for at trække 2 x minipod + en aktiv sub? Alternativ også 2 x micro/smallpod og en center? Det er vel i virkeligheden en mindre model jeg kan nøjes med?

Når jeg får andre højtalere bliver de i en sådan kaliber, at jeg ikke kan nøjes med en entry-level alligevel. Så hvad er det minimum jeg kan nøjes med nu? De små denon modeller, Pioneer vsx-920 eller sådan noget i den stil?



Der ud over vil jeg gerne vide, hvilken sub i vil mene passer ind i det setup? Altså minipods plus en sub? Jeg vil bruge omkring 1500-2000 kroner på en, så naturligvis kigger jeg brugt. Enten Dali Basis 100, eller en b&w asw608 er i søgelyset. Er der andre som jeg skal kigge efter, nu hvor jeg er igang med at støvsuge diverse hjemmesider?

På forhånd tak og god weekend!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Input til receiver størrelse og sub?
  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 109
    #2   22. okt 2011 De skal nu ikke lige være grå. Ud over det så har jeg skam kigget på sættet smiley

  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 109
    #4   22. okt 2011 Jeg var ikke klar over at Jubilee kom i andre farver en matsort med guldben! smiley

  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 109
    #6   22. okt 2011 Du har helt ret. De skulle også bare været brugt som højtalere i forbindelse med et lille stue-stereo setup, men nu står de ved tvet da kæresten har svært ved at acceptere et sæt CM7 størrelse højtalere - gik fra CM7 til Minipods smiley

    Men nå, jeg må lige lede videre. Jeg vil i hvert fald prøve en anden receiver og en sub, for at se om der kan komme lidt mere "go" i dem.


Kommentér på:
Input til receiver størrelse og sub?

Annonce