{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

Kristian K
Kristian K
Tilmeldt:
23. sep 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Receiver forslag til nybegynderen :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle jer! smiley

Jeg er lidt rookie, indenfor alt det her Hifi, og jeg står og skal have mig en ny receiver, til min Dali Zensor surround pakke fra Hi-Fi klubben.

Lige nu har en jeg technics sa-dx940 fra 2000, og får tit at vide det er synd med en sådan forstærker, til sådanne højtalere. smiley

Da jeg også har købt 46" topmodel fra Philips tv, må jeg erkende, at jeg nu må have noget nyt!

Jeg har ganske få krav:

- Max 7000kr
- Skal have AirPlay eller anden form for trådløs streaming.
- Må rigtig gerne have HDMI også smiley
- og self. bedst muligt lydkvalitet til pengene.

Da jeg ikke har sat mig ind i det, siden jeg købte min Technics, må jeg indrømme jeg er RIGTIG meget bagud hvad alle de fine udtryk betyder, så bær over med min uvidenhed smiley

Kom bare med nogle forslag, og gerne lidt om hvorfor.

Mange tak på forhånd! Sætter pris på alles input! smiley

Kristian Vind. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Receiver forslag til nybegynderen :)
  • #1   23. sep 2013 Yamaha RX-V775 kan anbefales, lækker lyd! Ellers deres AX-1000 serie smiley

  • Kristian K
    Kristian K Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #3   24. sep 2013 Hej med jer. Tak for jeres svar.

    AirPlay er egentlig ikke en feature jeg har brug for, kom jeg tanke om igår, da jeg jo har Apple TV -.-'

    Jeg er før blevet anbefalet Yamaha, så de står godt på listen!

    - Denon vil jeg gerne genoverveje, hvis de har forbedret sig på lydkvaliteten, da en af mine venner har en gammel denon fra 2003, ganske fornuftig forstærker af god stærk kvalitet, men ikke lige min smag af lyd desværre smiley Men hvis jeg kan få lov at høre en spille, vil jeg klart gøre det,

    Tak for svar Thomas K og Nicolaj hvid L smiley


  • Kristian K
    Kristian K Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #5   24. sep 2013 Kan se, man faktisk kan få dem billigt brugt, og jeg ved godt man ikke skal dømme på udseende, men førstehånds indtrykket når man ser dem, ligner det da noget af god kvalitet smiley

  • Kristian K
    Kristian K Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #7   24. sep 2013 Lyder lækkert! smiley

    Det kan være det er din der er til salg for 3800,-?? smiley

    Den ser bestemt også fin ud, ved anmeldelser og tests osv.

    Jeg var inde i hifi-klubben i Herning igår, og hørte en NAD T748, sluttet til nogle zensor 5 fra Dali, som er magen til mine egne, og jeg må indrømme det var det jeg ledte efter!

    Det var godt nok meget bedre, end min nuværende Technics, som ellers ikke var en dårlig receiver i år 2000 smiley

    Der er sket MEGET siden, må jeg indrømme, og som du siger hvis din Denon Cara S5-BD, koster 3 gange så meget, må man jo forvente mindst den samme lyd eller bedre! smiley


  • Kristian K
    Kristian K Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #9   24. sep 2013 Jeg har aldrig hørt silverline, men så snakker vi også en anden pris. smiley

    Men får jeg muligheden for at høre en Denon Cara S5-BD så vil jeg klart benytte mig af den! smiley



Kommentér på:
Receiver forslag til nybegynderen :)

Annonce