{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

Kidd - jeg har ikk lavet penge {{forumTopicSubject}}

Ja den sang blev jeg spurgt om sidste gang jeg var ude og spille om jeg havde med... og det havde jeg ikke og kendte den entlig ikke.. men nu da jeg har hørt den et par gange her hjemme har jeg lyst til at sige til dem der spørger:

Prøv lige at vokse fra barndommen!

Atså ham Kidd lyder som en konfirmant hvis stemme stadig er i overgang og npr han ikke kan synge andet end "jeg har lavet damer" så ved jeg godtnok ikke!,

det er en fiasko! det er bare for man vil ses og høres og spille smart man laver sådan en omgang bræk til musik. hvis det er den stil i musikken folk hører er jeg godtnok skuffet!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kidd - jeg har ikk lavet penge
  • #2   18. okt 2011 Ja, det kan jeg godt fornemme da at de gør. men er da glad for jeg ikke er den eneste der ikk syntes han er god. smiley

  • Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #3   18. okt 2011 jamen det er jo ikke musik. Der er noget galt med ungdommen nu til dags smiley

  • #4   18. okt 2011 Enig Jakob! smiley

  • #5   18. okt 2011 Forstår det virkeligt heller ikke! :s

    Han er en amatør, som har en spøjs mimik...



  • #6   18. okt 2011 Nu når vi snakker om den klan, hvorfor er det så at kidd og kesi er kommet frem og har fået pladekontrakt, og gilli ikke kan.. Han har styr på sit grime, og spytter eddermame noget der rykker i de ædler dele ud..

    http://www.youtube.com/watch?v=ix9N4SS1rP0


  • #7   18. okt 2011 Ja jeg vil give Andreas ret.

    Det jo ikke ham der er noget galt med, for han er sikkert dygtig nok ingen tvivl om det, men det er dem som kan lide hans musik der er noget galt med.


  • #8   18. okt 2011 Jeg har også hørt rygter fra dem jeg kender inden for hip hop producers, at TABU skulle ha taget kontakt til Gilli.. Og det kunne sku være fedt, for det er der han hører hjem, han er nemlig ond, og ikke popsmart bling bling op i R****..
    Gilli og Benny Jamz er dem som har fortjent vejen frem, de ved hvad den genre skal indeholde.


  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #9   18. okt 2011 alt det autotune lort skulle forbydes... Fra ende til anden...

  • Søren N
    Søren N Tilmeldt:
    jun 2006

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 56
    #10   18. okt 2011 Visse mennesker er nok bare blevet for "gamle" smiley host host..

  • #11   18. okt 2011 Giver morten T re.

    Der er alt for mange mennesker der kommer frem i verden id ag på grund af skabagttige underholdningsprogrammer. Det er til at brække sig over nogle gange


  • #12   18. okt 2011 nemlig!


  • Parion .
    Parion . Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 3 Emner: 18 Svar: 121
    #13   18. okt 2011 Jacob KÅRL S
    Tjaa man kan jo ikke rigtig løbe fra at kidd - ikke lavet penge er meget fængende. At teksten så måske ikke er så fanden genial, kan jo så diskuteres.

    Som en skrev på youtube:
    "det jo kun omkvædet der lyder okay.. det andet er jo lort" der kan jeg ikke være mere enig. Han får min til at tænke på en junkie men syntes stadig der er et grinern omkvæd at synge med på rundt omkring på diverse disko´s.


  • #14   18. okt 2011 Ja, jeg kan da godt forstå det er nemt at synge med på når der ikke bliver sagt andet en "jeg har lavet damer" det kan enhver idiot jo sige??

    men smed også det her op på facebook og der var folk nu noget uenige da... de syntes det var en herre fed sang o.s.v. og syntes at det var fremtidens musik!

    jeg tænkter også bare "nej, nej, nej!!!" hvis det virkelig passer at det er sådan det skal til at lyde så er dansk musik godtnok fået en ordenlig nedtur!!!


  • #15   18. okt 2011 Jaja, nu er det heller ikke værre.. Men gilli er helt klart bedre end kidd !

  • #16   18. okt 2011 De mennesker som hører Kidd er de mennesker der følger strømmen, og er med på mainstream.. Musik med tomhed og ligegyldighed.. Druk fisse bajer og hornmusik.. YIIHAA - Fedt nummer / Ingen personlighed.. Øøøøh.. Sikke en kunst smiley

  • #17   18. okt 2011 Holder klart med Stig J der! smiley

  • Parion .
    Parion . Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 3 Emner: 18 Svar: 121
    #19   18. okt 2011 Som Unknown ! siger så er det vist heller ikke værre. Men nej fremtidens musik, det bliver det ikke, der er vi helt enige.

    Stig J
    Jeg kan ikke se nogen problem i at følge strømmen til tider. Det er naturligvis en smagssag om man vil have et højtideligt og dybt personligt budskab i et nummer, eller om man kan nøjes med et totalt upersonligt stykke musik. Selv er jeg mest til sidstnævnte smiley

    Jeg kan bestemt heller ikke se hvad der er galt i Druk fisse bajer og hornmusik, så længe det ikke er 24/7. Men sådan er vi jo forskellige. smiley

    Hvad angår kidd - ikke lavet penge, så som sagt tidligere oppe er det et fængende omkvæd, men resten af teksten og hans stemme, er ikke noget at råbe hurra for.


  • #20   18. okt 2011 Og du snakker som om du har forstand, jeg arbejder i et studie og er derigennem jeg har hørt det, om det er fup eller fakta det ved jeg ikke.. Men lad vær med at spil klog, i orden du har din mening, men kidd er mainstream når det gælder hans tekster, stilen er ny, men teksterne er mainstream..

    Men jeg har også godt set det interview med ham på youtube, hvor han siger alt det du beskriver, Men ja helt sikkert, uden Benny Jamz ville der ikke være noget B.O.C. da han indspiller deres musik smiley


  • #21   18. okt 2011 Parion .
    Jamen vi har hver vores smag, og det er jo dejligt, ellers ville der ikke være så bredt et udvalg af musik :).. Jeg sys bare det er så kedeligt at følge strømmen, og musik uden betydning, men at hører det i byen er helt fint, for det er da stemningsfuldt, men så heller ikke mere da smiley


  • #22   18. okt 2011 han har lavet en ørehænger... andet er det ikke...

    god er sangen ikke, men der kommer fanme ikke meget godt fra alle de store alligevel... det hele handler om at lave noget der hænger ved så det kan sælge...

    sangen er en fed sang hvor alle kan skråle med på omkvædet... derfor er den populær...


  • #23   18. okt 2011 Ja, hvad skal jeg sige? Jeg synes det er en skændsel mod rappen og hip hop kulturen! Og som om den gennemsnitlige danske hip hop ikke er ringe nok i forvejen. Jeg vil give Stig ret, Gilli er den med mest potentiale i dansk upcomings, men han minder måske for meget om Marwan med accenten.

  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #24   19. okt 2011 Dennis H: Et postulat om god eller dårlig vil altid og uanset emnet, være baseret på personlig præference...

    Ergo kan man sagtens sige hans musik er dårlig - Jeg kan ihvertfald smiley


  • Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 77
    #25   21. okt 2011 folk der ik kan li Kidd, bør egentlig ik udtale sig, for det er ikke til dem som musikken er rettet imod.. Det er ligesom hvis en 80årig dame udtaler sig om lil wayne..

    Ja, han laver en underlig stemme, men det er det der er meningen.. han vil jo være et 0 hvis han sang hans sange med en normal rap stemme. det ville lyde helt forkert.. hans udtalelser om "damer G" osv. er bare med til gøre det hele lidt federe. Han er slet ik sådan i virkeligheden (en af mine homies laver musik med ham)


  • #26   21. okt 2011 Husk alle har forskellige smag, din mening er lige så rigtig som min er.. Så jo vi andre burde egentlig udtale os, lige så vel som du egentlig burde udtale dig smiley

  • #27   22. okt 2011 Hej
    Vil bare lige sige at jeg er fuldstændig enig
    med dem der mener det samme som mig smiley

    Vh Tommy


Kommentér på:
Kidd - jeg har ikk lavet penge

Annonce