{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

SÅ kom klumpen hjem {{forumTopicSubject}}

ja så fik jeg endelig min længe ventede effektblok på

det blev til LINN AV 5125 i sort

den leverer 5x125watt i 8 ohm

jeg købte så et sæt linn silver connect med til, og så har jeg koblet den til så den får 2x125watt på hver højttaler

HOLD KÆFT hvor er der sket meget...

før spillede det sådan set okay, men nu er det bare i helt andre dimesioner, der er kommet stram bas (lytterummet gør det lidt sløset) og samtidig er mellemtonen og det øvre bare fuldstændig klar uden hvad der minder det mindste om at være presset, samtidig kan der spilles RIGTIG højt, så bassen bare hamrer derud af.

Før var der fin dybde i musikken og bund, men nu er det ligesom blevet delt i vanrette lag samtidig, diskant og mellemtone er oppe hvor man forventer munden er når man hører nogle synge, samtidig man ligesom fornemmer at bassen nærmest smyger sig hen over gulvet, TOTALT fedt

samtidig er der kommet RIGTIG fin seperation på instrumenter og sang, selv på fx billy idol hvor hans stemme er så lav den ofte på 2,5vejs højttalere vil begunde at mudre bassen når det bliver presset lidt



jeg har lyttet til alt fa tina dickow til metalica, john mayer dire straits, karol kidd, tim christensen, seal, the the, roger waters, lenny kvartiz, duffy, maris frank, madonna og billy idol

og det hele går bare lige i benet, så man ikke kan lade være med at sidde og trampe med i gulvet

jeg har siden jeg kom ind af døren med den og sluttede den til, smidt kæresten ud og låst døren... LEARN

mon ikke snart det er på tide at jeg ringer til hende og siger hun IGEN er velkommen indendøre

det er jo også ved at være koldt smiley

og imens jeg har skrevet, har 2PAC kørt på rimelig styrke, den bliver jeg vist lige nødt til at give et lyt mere, FED punch smiley

mon man kunne lokkes til at lave en lille lytte aften?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SÅ kom klumpen hjem
Kommentér på:
SÅ kom klumpen hjem

Annonce