{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pladespiller Philips F7215
  • #1   12. apr 2020 Jeg går ud fra at det er nåletrykket hedder det ikke det altså vægten på nålen når den rammer pladen? Jeg går ud fra at man justerer det på den runde rillede sjover på billedet????

    profilbillede
  • #2   12. apr 2020 Ydermere er der nogle der ved hvad det der Spherical Elliptical går ud på??? Se billedet

  • #3   12. apr 2020 Det må være nåletryk og antiskating (antiskating) skal stå på ca. det samme som nåletryk, du bør slå nåletryk op på den monterede pickup
    May The Force Be With You! my friend
    Knæ høj karse, husk på, gå ikke længere ud i skoven end til knæerne ellers får du sars smiley


  • #4   13. apr 2020 Spherical Elliptical = Antiskating
    først nul stiller du vægten ved at skrue den rillede kontravægt så nålen svæver lige over pladen (uden den køre altså) derefter juster du den til den vægt pickuppen er forskrevet til (typisk er der angivet min/max (fks. 1,25-1,75g) så stil den i den øverste område som fks. 1,75g og din antiskating stilles på det samme.
    den vægt jeg har angivet passer på Ortorfon om 10 / 20 / 30 samt 40


  • #5   13. apr 2020 Når jeg stiller antiskating hvilken skala skal jeg så bruge den øverste eller nederste se billedet??

  • #6   13. apr 2020 Der kommer an på nålens slibning om det er Spherical eller Elliptical
    Elliptical kræver lidt mere... som fks. Ortorfon OM3E / OM5E samt OM10


  • #7   13. apr 2020 Har lige snakket med ham jeg købte den af og det er den ovale og vægten skal stå på ca 1,75 Men der er en nåletryks vægt på den når jeg har den i holderen så kan jeg justere vægten det er bare svært at justere så det bliver helt nøjagtigt den svinger meget jeg har justeret den så den er ca. 1,75 men når jeg spiller med den og pickuppen selvfølgelig er på pladen så står den kun på 0,75 ved ikke rigtig smiley men den spiller uden problemer nu ihvertfald

  • #8   13. apr 2020 Jeg kan faktisk overhovedet ikke justere den nøjagtigt når den er i holderen fordi den svinger så meget men den spiller uden problemer nu så helt galt kan det vidst ikke være smiley

  • #9   13. apr 2020 Sådan så står den på ca. 1,75 men hvorfor er den kun på ca. 1 når den spiller????

  • #10   13. apr 2020 kender ikke din pladespiller og den indbyggede vægt ?? kan vi tro på den måler korrekt.. nej det kan vi nok ikke, så du bør anskaffe dig en så du kan måle nåletrykket så du ved at trykket er korrekt, har selv købt en på ebay til 5-10 euro og den funger ganske fortrinligt så ingen grund til at 700-1200kr for en mærke vare.

  • #11   13. apr 2020 Ja ja men den spiller godt nu så det kan ikke være helt galt

Kommentér på:
Pladespiller Philips F7215

Annonce