{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.349 visninger | Oprettet:

Hjælp til dj pult {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har købt en numark idj3 pult som jeg skal lære at mixe musik på, men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg for to sange til at spille på samme tid men sådan at "sang 1" bliver spillet over mine højtalere som er sat til bagi pulten og "sang 2" bliver spillet igennem mine headphones!

Nogen der kan hjælpe mig, syntes jeg har prøvet at trykke på snart alle knapper og i forskellige rækkefølge :S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til dj pult
  • #1   11. nov 2012 Jeg er mere end overbevist om, at det er beskrevet i manualen.

    Anyways .. Den sang der skal køre i højttalerne skal der selvfølgelig skrues op for, på dennes fader .. Den sang du kun vil have i hovedtelefonerne, skal faderen være skruet ned og så trykker du på knappen "cur" som sidder lige over hver kanal fader. Så skal "cue source" selvfølgelig stå til a/b, hvis det er dem du spiller fra.
    Hvis du vil høre det der kommer ud i højttalerne gennem hovedtelefonerne skal "cue source" stå til "master"


  • The Beat !
    The Beat ! Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Svar: 6
    #2   12. nov 2012 Yes, helt rigtigt hvad Casper siger.. Du vælger hvilken kanal du vil høre i dine høretelefoner, ved og trykke på den "CUE" knap der sidder over faderen..

  • #3   12. nov 2012 Det er de to knapper jeg har makeret røde ik?

    profilbillede
  • The Beat !
    The Beat ! Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Svar: 6
    #4   13. nov 2012 yeps.. husk og skrue op for dine høretelefoner og sæt cue source til A/B

Kommentér på:
Hjælp til dj pult

Annonce