{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Pro-ject pladespiller stoppede pludselig! {{forumTopicSubject}}

Min kære pladespiller, en pro-ject xtension 9 evolution, stoppede pludseligt forleden aften. Troede i første omgang, at remmen var hoppet af, af een eller anden grund. Men det var ikke tilfældet.

Den blå lysdiode, for 33 omdr lyste lystigt, men pladetallerkenen stod bum stille. Aktivering af start/stop knappen havde ingen virkning overhovedet!

Hvad gør man så? Belært af et ofte udskældt styresystem, så flår man stikket ud af stikkontakten, tæller til 10, sætter stikket i igen og tager en dyb indånding.

Ikke mere "blålys", men en klar grønt lysende startknap, der straks blev aktiveret. Hurra, der kom atter gang i mekanikken.

Men spørgsmålet er så: Er det en tendens for pro-ject pladespillere, med sådanne unoder. Det er muligvis samme start/stop kredsløb, der går igen. Ved det ikke.

Nogen der har set/hørt noget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pro-ject pladespiller stoppede pludselig!
  • #1   28. feb 2020 Hey! smiley

    Jeg tror Pro-Ject er noget skod jeg havde en Debut 3 den larmede fra motoren


  • #2   29. feb 2020 Hej Kenneth.

    Det kan såmænd godt være at du har ret i, at det er en skod pladespiller, jeg har købt. Havde den ikke været så tung, kan det godt være den var røget over højre skulder. Foreløbig får jeg en ny strømforsyning til den.

    Har i øvrigt også haft en skod bil en gang. Det var en BMW 2002tii. Den smed bundproppen ude på motorvejen. Tror du det blev dyrt. Solgte straks lortet, sådan en forbistret skod bil! Vil aldrig købe en BMW igen......... smiley


  • #3   29. feb 2020 He he ok fint fint kære ven smiley

    Sidder og hører Celine Dion på det nye udstyr smiley


  • #4   2. mar 2020 #2 den BMW skulle du have gemt godt, de er en formue værd i dag smiley

  • #5   2. mar 2020 Ja du har ret Søren, men det vidste man jo ikke den gang. Man var ung, der var fart på, og tingene SKULLE simpelthen virke. Opstod der problemer, så var det ud til højre smiley



  • #6   27. mar 2020 Fik tilsendt en ny strømforsyning for små 14 dage siden. Efter skift, har der ikke vist sig nogen unoder.

    Har på Internet konstateret, at det åbenbart er et kendt problem. Af dem der har fået skiftet PSU, er det ikke alle der er sluppet af med problemet. Gætter på, at de der fortsat har problemer, sikkert har fået tilsendt dårlige psu enheder. (sw-mode PSU enheder)


Kommentér på:
Pro-ject pladespiller stoppede pludselig!

Annonce