{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Denon PMA QS10 2 defekt knap?????
  • #2   13. feb Scheisse mand smiley

• #3   13. feb Er der nogle der har et forslag til hvad jeg kan gøre ved det selv kan jeg motionere knappen eller hvordan?

• #4   13. feb Hvis jeg indstiller tonecontroller så de står lige i midten får jeg så samme resultat som ved Source direct tilsluttet?

• #6   13. feb Nu har jeg prøvet at motionere den knap der er vidst ikke noget at gøre den kan ikke trykkes ind det er bare lidt ærgerligt for han sagde at den var perfekt øv men ok venter på mine B&W 603`ere og hvis det spiller fedt så går det vel

• #7   13. feb Hmm måske jeg er heldig nu fik jeg den trykket ind men nu vil den ikke ud igen

• #8   13. feb Hvis du køber noget kontakt rens https://www.harald-nyborg.dk/produkt/branford-kontaktrens-400-ml så kan du måske rense kontakten...
    Husk ingen strøm tilsluttet og vent ½ time efter rensning før du tilslutter den igen.

• #9   14. feb Er der nogle der ved dette virker source direct på hovedtelefon udgangen?

• #10   14. feb Nu er jeg lidt uartig smiley men det finder du ud af ved at sætte nogle til smiley

• #11   14. feb He he ok kære ven bare iorden men jeg har løst problemet jeg satte en højttaler til og prøvede at slå source direct fra og til og den reagerede stadig på bas controllen så jeg har konkluderet at den knap ikke virker men det betyder ikke det store nu håber jeg bare for hans røv at den spiller skræmmende godt som han skrev han skrev også at den var i perfekt stand og det er den ikke han er sgu lidt en fusker han virkede så hæderlig men ok det går jo nok det hele smiley

Rigtig god weekend til jer alle sammen

KH Kenneth

• #12   14. feb Jeg gik jo af med min gode Luxman en equalizer en båndoptager en defekt pladespiller og en da konverter for den Denon nå ja og så nogle dali ikon 6 mk 2`ere

vi byttede og jeg fik så denonen og en pladespiller

Han havde sat denonen til 6800,- i DBA og pladespilleren til 750,-
    Det var meningen jeg ville have renoveret Luxmanden for de penge jeg ville have fået for mine Dali`er men jeg så så tilfældigvis den denon og det var kærlighed ved første blik
    smiley

• #13   14. feb Nu venter jeg bare på mine B&W`ere men der går lidt tid da de ikke har dem på lager men hvis det spiller fedt så er jeg glad

Kommentér på:
Denon PMA QS10 2 defekt knap?????

x