{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.498 visninger | Oprettet:

rasmus N
rasmus N
Tilmeldt:
18. jul 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 3

hjælp til lyd og billede {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt mig et nyt fjernsyn, så nu skal jeg jo til at have gavn af hdmi, så her kommer mit spørgsmål til jer.

Jeg har en NAD sorround reciver

Hvis nu jeg tager hdmi kabel fra min: Blueray afspiller, playstation 3, og min wii op i fjernsynet, så har jeg jo billede til det hele, og så tager jeg en coaxial udgang fra fjernsynet og ned i mit anlæg, vil der så være sorround når jeg ser dvd?

Før havde jeg jo sådan et componentkabel fra det hele og i reciveren, f.eks. en fra min dvd og så bagpå reciveren var der en der hed dvd, og så når jeg skiftede over på dvd på reciveren ja så var der lyd der fra dvd, og billedet op til skærmen havde jeg bare scart.

Mangler sku lige lidt hjælp her eller er jeg helt rigtig på den?

For hvis jeg er det, ville jeg jo faktisk kunne få en noget mindre afspiller til mit lyd i stedet for så stor en reciver.


F.eks

Hvis nu jeg købte et bose anlæg, brugt ellers har man jo ikk råd til det. det er jo et lille lækkert anlæg, men hva omme bagi, ville jeg evt her bare kunne sætte et antenne stik i til radio og så min coaxial stik fra fjernsynet og wuptii så er der surround.???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til lyd og billede
  • #1   10. apr 2011 Jeg ville køre alle dine enheder ind i din nad reciever også videre op til fjernsynet fra recieveren.
    Det har jeg gjort i mit setup, også har jeg bare indstillet sourcene så de kører med samme HDMI out, da jeg kun har 1 HDMI out(mere end rigeligt i mit tilfælde) Så alle enheder skal køre med hdmi til HDMI in på recieveren også et kabel fra HDMI out på recieveren til fjernsynet.
    HVis din reciever altså har disse muligheder.


  • rasmus N
    rasmus N Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 3
    #2   10. apr 2011 det har den desværre ikke den er af ældre udgave så den har ingen hdmi, ellers må jeg have fundet noget nyt engang smiley

Kommentér på:
hjælp til lyd og billede

Annonce