{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.903 visninger | Oprettet:

Digitale lyd, til analog forstærker {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley
Jeg roder jo med ideen om at få mig en rørforstærker. Men nu har jeg gået og tænkt længe over, hvordan skal skal løse problemet der vil opstå, når jeg nu gerne vil have lyden fra min PS3 over til den kommene forstærker? Det er jo en DAC der skal til. Men den skal kunne finde ud af, at afspille lyden fra mine blu-ray film. Der udover skal den også kunne afspille musik/film fra en Western Digital TV HD LIVE (medieafspiller som kommer til samlingen snart) smiley Den med WD´en, kan jeg så nok krejle ved at bruge den indbyggede DAC, i WD´en.

Men tilbage til min PS3. Jeg er noget nervøs for, at jeg vil få problemer med lyden, hvis jeg skal igennem en alm. DAC. Er der nogen der kender til problemstillingen, og eventuelt har løsningen/løsningerne? smiley

På forhånd tak smiley

Mvh.
Per


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Digitale lyd, til analog forstærker
  • #3   19. mar 2011 Der hvor min skepsis stammer fra, er da jeg læste om Cambridge DacMagic, hvor jeg læste på hifiklubbens hjemmeside:
    "* DacMagic understøtter ikke digitale bitstream-signaler, f.eks. Dolby digitallyd fra visse tv-stationer, multikanal-lyd fra dvd/Blu-ray og SACD. Via pass-through kan disse signaler dog sendes videre til konvertering i f.eks. en A/V-receiver."

    Derfor er jeg i tvivl omkring, om der, vil komme lyd ud, når jeg ser film på min PS3.

    Christoffer
    jeg ser lige på dit link smiley

    Per


Kommentér på:
Digitale lyd, til analog forstærker

Annonce